Een genoegen

Het is heerlijk om te kunnen uitwisselen met mensen met kennis en een heel ruim aanbod van lampen en materialen. Met vrijwel iedere vraag op verlichtingsgebied kun je er terecht. Ook niet te beroerd om ter plaatse even een spotje te repareren. Tijd is er ook. Kortom: een genoegen om daar te komen met een vraag en met de juiste spullen de winkel te verlaten.

Klantgericht en vriendelijk

Prettig geholpen en heel klantvriendelijk nemen ook echt de tijd om je te adviseren

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldige service en goed advies!

Lamp van een failliete winkelier ter reparatie aangeboden. Keurig onder garantie gerepareerd. De verzendkosten hebben ze zelfs voor eigen rekening genomen. Voor mij duidelijk waar ik de volgende keer een lamp ga kopen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kwalitief, deskundig personeel en uitgebreid assortiment

Voor de tweede keer hier een lamp gekocht. Goede kwaliteit en aardig personeel! Aanrader!

Top service! zeer klantvriendelijk

Wij komen niet uit de buurt maar op een zaterdag zijn wij daarnaartoe gereden om naar de lamp te kijken. Het was heel druk in de winkel en er werd ruim de tijd voor je genomen. Wij werden met al onze vragen geholpen en ons werd rustig alles verteld en voorbeelden laten zien. Gisteren zijn wij onze lamp op gaan halen, alles werd helemaal opgehangen en alle opties hebben ze ons laten zien. Daarna werd alles netjes opnieuw ingepakt. Dit is hoe je behandeld wilt worden in een winkel. Zeer klantvriendelijk en echt een top service

Graag gedaan ! Dankuwel voor uw beoordeling, met vr groet, Peter van Heerde

Service uitstekend.

Onze 18 jaar oude vloerlamp voorzien van een nieuwe trafo. Klaar terwijl ik wacht. Super.

Absolutely a delight!

The patience that I was shown in choosing lights, even when I came back the next day to swap some over, was truly remarkable. A delightful experience and I would definitely recommend Van Heerde as a a specialist, but also a very humane and helpful shop.

Van Heerde Licht heeft een prachtige designlamp opgehangen

Prima service door Peter van Heerde.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, klantvriendelijk en leuke acties

Meegedaan aan een prijsvraag van Van Heerde en gewonnen. Shoptegoed en lichtadvies gewonnen. Medewerker is thuis geweest en heeft geadviseerd wat het beste past in onze situatie (lamp voor de eettafel, die tegelijk ook gebruikt wordt om legpuzzels te maken). Op basis daarvan een mooie lamp gekocht. De regelbare lamp is sfeervol tijdens het eten en geeft het goede licht bij puzzelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed en volgens mij ook kundig.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bijzonder prettige bediening en goede voorlichting en service.

Meedenkend met mijn wensen en soepel in de omgang.

Lamp thuis afgeleverd

Prima!

Prettige en professioneel advies

Met prettige hulp en advies, in korte tijd een mooi lichtplan en lampen gekozen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service in de winkel was top, advies op maat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service na de koop is zeer adequaat

Bij verkoop aandacht voor de klant en na de verkoop niet te beroerd om een probleem in Hoogeveen op te lossen door er twee keer vanuit Zwolle heen te rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een zeer goed bedrijf waar nog echt meegedacht wordt.

Peter van Heerde heeft voor onze woonboerderij een compleet led lichtplan gemaakt en alle binnen en buiten verlichting geleverd. Hij heeft ons overtuigd van zijn ideeen omtrent type verlichting en wij zijn hier achteraf zeer tevreden over!

Goede service!

Alweer een lamp uitgezocht bij van Heerde, giede voorlichting over welk type geschikt is. Mooie collectie en ook nog afgeprijst! Thuis bezorgd en helemasl gebruiksklaar gemaakt, prima service!!

prima service

De grote lamp werd gratis bezorgd. Door vakkundig advies heb ik een prachtige lamp aangeschaft die goed bij mijn interieur past. Als je een nieuwe lamp nodig hebt, adviseer ik jullie eerst bij Van Heerde te shoppen.

Professioneel

Zeer duidelijke uitleg over, LED, dimmen, pulsdimmers, elektronische dimmers, etc. Klant in de winkel gaat voor de telefoon. Mooie lamp gescoord. G.M. Bok, Rotterdam

Perfect advies

Goede voorlichting en bijbehorend advies , door vakkundig personeel van Van Heerde Licht bij ons thuis geïnstalleerd Zeer tevreden met resultaat

Over Van Heerde Licht

Bij familiebedrijf Van Heerde Licht vindt u letterlijk alles voor het verlichten van uw huis of bedrijfsruimte. U vindt ons midden in het centrum van Zwolle. Onze winkel biedt twee verdiepingen verlichting en accessoires.