Service na de koop is zeer adequaat

Bij verkoop aandacht voor de klant en na de verkoop niet te beroerd om een probleem in Hoogeveen op te lossen door er twee keer vanuit Zwolle heen te rijden.

• Deskundigheid/Vakmanschap
Een zeer goed bedrijf waar nog echt meegedacht wordt.

Peter van Heerde heeft voor onze woonboerderij een compleet led lichtplan gemaakt en alle binnen en buiten verlichting geleverd. Hij heeft ons overtuigd van zijn ideeen omtrent type verlichting en wij zijn hier achteraf zeer tevreden over!

Goede service!

Alweer een lamp uitgezocht bij van Heerde, giede voorlichting over welk type geschikt is. Mooie collectie en ook nog afgeprijst! Thuis bezorgd en helemasl gebruiksklaar gemaakt, prima service!!

prima service

De grote lamp werd gratis bezorgd. Door vakkundig advies heb ik een prachtige lamp aangeschaft die goed bij mijn interieur past. Als je een nieuwe lamp nodig hebt, adviseer ik jullie eerst bij Van Heerde te shoppen.

Professioneel

Zeer duidelijke uitleg over, LED, dimmen, pulsdimmers, elektronische dimmers, etc. Klant in de winkel gaat voor de telefoon. Mooie lamp gescoord. G.M. Bok, Rotterdam

Perfect advies

Goede voorlichting en bijbehorend advies , door vakkundig personeel van Van Heerde Licht bij ons thuis geïnstalleerd Zeer tevreden met resultaat

Over Van Heerde Licht

Bij familiebedrijf Van Heerde Licht vindt u letterlijk alles voor het verlichten van uw huis of bedrijfsruimte. U vindt ons midden in het centrum van Zwolle. Onze winkel biedt twee verdiepingen verlichting en accessoires.