Erg toegankelijk en erg lekker allemaal

Erg toegankelijk en erg lekker allemaal. Kregen als PV goede berichten van alle collega's. Top.

Geweldig goed eten en geheel volgens onze afspraak goed geregeld

De bezorging was op tijd en de service bij de bediening was geheel volgens onze wens

Een en al top. Gezellig en heerlijk vertoeven

Bij Jos de uitbater van de De Torenschouw is het echt Top. Reuze gezellige sfeer, vriendelijke medewerkers. Prima eten. Alles bij elkaar TOP

Super goed geregeld! Lekkere hapjes en leuke bediening!

Leuke locatie! Zeker een aanrader!

Top! Goed contact, heldere afspraken, fijne samenwerking en service en vooral erg lekker:) Zeker voor herhaling vatbaar!

Zeer goede service en een uitstekende bediening

Zowel het samenstellen van het menu als de bediening op ons feestje zelf was in één woord geweldig

Super lekker en mooi opgemaakt.

Bewoners hebben heerlijk gegeten. Hadden het er de volgende dag nog over hoe lekker het was.

Elke keer een perfecte sfeer.

Al meerdere feesten gehouden in de Torenschouw. De laatste keer van 16.30u tot 21.00u met dinerarrangement. Alles lekker en ruim voldoende en een goede en vriendelijke bediening. Alles zoals afgesproken,top voor elkaar.

Goede service en hoge kwaliteit!

Voor opendag hapjes besteld. Deze werden met grote zorg afgeleverd op afgesproken tijd. Ze vielen enorm goed in de smaak en konden ook fraai gepresenteerd worden. Al met al erg professioneel en hoogwaardige kwaliteit, zonder klantvriendelijkheid uit het oog te verliezen. We kijken uit naar verdere samenwerking!

een aanrader

13 oktober ons 50 jarig huwelijksfeest hier gevierd. Het was super. Zaal zag er mooi uit,eten was heerlijk,bediening top. Kortom een aanrader voor een mooi feest.

super hapjes!

Aan huis afgeleverd in een koelbox. Dat scheelt een hoop ruimte in de al overvolle koelkast! Hapjes zagen er fantastisch uit en nog belangrijker...ze waren erg lekker! Veel complimenten gehad van de gasten op het feest.

Perfect voor elkaar!

Jos regelt alles tot in de puntjes! Hij denkt mee met de voorbereidingen. Het eten was echt heerlijk. In één woord geweldig! Wij hebben een topfeest gehad!

uitstekend

heel leuk feestje gehad, uitstekend eten en goede verzorging.

Prima voor elkaar,vriendelijk personeel,gezellige sfeer!

Goed geregeld we zijn zeer tevreden!

prima verzorgd.

Partycentrum De Torenschouw,heeft voor onze fam reunie, een heerlijk buffet verzorgd. Zelf gebakken Opperdoezer jodenkoek bij de koffie was erg lekker. Heerlijke hapjes,smakelijke luxe broodjes,en een perfecte verzorging.in een woord Top en voor herhaling vatbaar. Wat ook prettig is,dat de kinderen in de gymzaal kunnen spelen.

Mooie presentatie en perfecte kwaliteit

Catering in onze tuin tgv ons 40-jarig huwelijksfeest. Gratis dimbare verlichting geleverd. Heerlijk Bourgondisch buffet en dessert, goede afspraken en service. Alle afwas ging vuil retour, erg fijn!

Goed verzorgd, een aanrader!

Een mooi aangekleed voorcafé met een leuke uitloop naar buiten. Vriendelijk personeel, we kwamen niets tekort. Live muziek erbij, het was een topavond!

Al onze gasten waren 100% tevreden !!!

De Torenschouw Catering heeft voor de Veteranendag bij voetbalvereniging Berkhout een heerlijk diner geserveerd. De malse biefstuk werd ter plekke gegrild: Live Cooking dus. Alles was uiterst professioneel en onze gasten vonden het zonder uitzondering superlekker. De enqueteresultaten onder onze deelnemende veteranen leverde een 10 op voor het diner. Iedereen was 100% tevreden hierover. Dus alle lof voor De Torenschouw.

Volgens afspraak en naar ieders tevredenheid

Wij hebben De Torenschouw een niet-standaard lunch op kantoor laten verzorgen. Ook aan de allergieën van diverse collega's werd keurig gedacht. De Torenschouw dacht mee en leverde volgens afspraak de lunch af. Tot ieders tevredenheid.

prima verzorgd

alles goed geregeld,alleen maar complimenten van onze gasten ontvangen.

Uitstekend!

Het eten was heerlijk en de service uitstekend. Gaan we zeker nog eens gebruik van maken.

Een echte aanrader

Goede service, lekkere hapjes. Alles was heel goed voor elkaar!

Heel lekker eten en perfect geserveerd !!

Hele vriendelijke mensen die een Heerlijk warm en koud buffet afgeleverd en geserveerd hebben.

het buffet was heerlijk en zag er verzorgd uit.

Afspraken worden goed nagekomen en goede service

Alles was zeer goed voor elkaar met uitstekende bediening

Een prachtige verjaardag gevierd met heerlijke hapjes, vooral de kipsaté! De bediening was voortreffelijk en zeker een aanrader om op deze locatie iets te vieren.

Torenstraat 17 1674NE Opperdoes

Over Torenschouw Partycentrum Catering De

Familie Jos Klaver heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het organiseren van feesten en (zakelijke) evenementen. Hiervoor hebben wij tal van arrangementen samengesteld. Wij onderscheiden ons met West-Friese gastvrijheid en culinaire verrassingen uit eigen keuken. Een groot feest, intieme borrel of zakelijke bijeenkomst organiseert u bij De Torenschouw in Opperdoes. We bieden verschillende arrangementen voor de catering. Wilt u een arrangement reserveren, maar er iets aan toevoegen of wijzigen? Geen probleem. Daar doen we niet moeilijk over.