Smakelijke catering op locatie met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Een 3-tal keren catering op locatie besteld en genoten. Telkens goede afspraken kunnen maken over menu, plaats, situatie, tijd, extra benodigdheden etc.: zeer flexibel. Telkens goede ervaring gehad. Gasten allemaal tevreden.

Heel positief

Goede duidelijk afspraken. Aankleding zag er erg mooi uit en eten was fantastisch.

Heerlijk

Voor onze bruiloft deed De Torenschouw onze catering. En wat was dat heerlijk. Was in de zomer, een zomers tapas buffet gekozen. De gasten hebben het er nu, bijna een jaar later nog over dat heerlijke eten. Super eten en super bediening.

We waren goed te gast

Alles kan geregeld worden, alles kan op maat voor uw feest gemaakt worden. En er wordt goed mee gedacht.

Gezellig, professioneel en betaalbaar

We hebben onze 65-jarige verjaardag bij de Torenschouw gevierd. Bij het eerste contact met Jos heeft hij ons bij de hand genomen wat allemaal mogelijk is. En dat is heel veel! We hoefden alleen maar achterover te leunen tot aan de geplande dag. De feestversiering kon, in overleg met Jos, door onze kinderen worden verzorgd. Op onze verjaardag was alles tot in de puntjes geregeld. Een gezellige feestzaal, een zeer vriendelijke bediening, lekkere hapjes en drankjes en een heerlijk diner. Kortom een dag om nooit te vergeten. Alle hulde aan Jos en zijn medewerkers.

01-09-2017

zowel met bruiloften als partijen uitstekend. Prima verzorging bij biljartavond. Zonder ons dorpshuis zou het een groot gemis zijn!!!

Fijne & gezellige locatie voor diverse gelegenheden!

Ze hebben vriendelijk personeel & verschillende soorten zalen van zowel kleine en grote ruimtes. Het is er sfeervol & het eten is erg lekker! Zeker een aanrader als u iets te vieren heeft. Wij waren erg tevreden. Wat ook een plus punt is, de kinderen kunnen spelen in de gymzaal! Deze is naast de feestruimte.

De bediening is goed .

Ik kom al bij dit bedrijf zo lang het bestaat en heb er al van alles en nog wat beleeft bruiloften en andere festiviteiten. En zit ik daar bij de biljartclub!

Prima plek om te eten en te drinken Ook voor vergaderingen.

Uitstekende ervaring. Wij hebben daar ongeveer 1 keer per jaar een werkoverleg en daarna wordt er een uitstekende serie van heerlijke hapjes verzorgd. Naar eigen inzicht van Jos Klaver, maar tot tevredenheid van alle collega's. Heerlijk!! Echt een aanrader.

Over Torenschouw Partycentrum Catering De

Familie Jos Klaver heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het organiseren van feesten en (zakelijke) evenementen. Hiervoor hebben wij tal van arrangementen samengesteld. Wij onderscheiden ons met West-Friese gastvrijheid en culinaire verrassingen uit eigen keuken. Een groot feest, intieme borrel of zakelijke bijeenkomst organiseert u bij De Torenschouw in Opperdoes. We bieden verschillende arrangementen voor de catering. Wilt u een arrangement reserveren, maar er iets aan toevoegen of wijzigen? Geen probleem. Daar doen we niet moeilijk over.