De persoonlijke aandacht en het heerlijke eten maakten onze bruiloft compleet.

Het tapas-buffet van Jos was heerlijk en zag er verzorgd uit. Onze bruiloftsgasten waren erg enthousiast over het diner. Dat Jos zelf kwam koken maakte het extra speciaal. Jos nam voorafgaand aan de bruiloft ruim de tijd om onze persoonlijke wensen door te spreken. Hij dacht graag mee en was flexibel bij veranderingen in het aantal gasten, dieetwensen en de planning. De bucketbar, de buffettafels en ander meubilair wat hij had meegenomen voor ons feest zagen er verzorgd uit. Al met al hadden wij een zeer prettige ervaring met de Torenschouw en een aanrader voor iedereen!

Gewoon top

In een woord perfect

Heerlijk en mooi tapas buffet!

Hartelijke ontvangst, sprakelende welkomstcocktail, een hele gezellige avond gehad!

Een goed verzorgde receptie in 1,5 uur met alles er op er aan! Top!

Goede en adequate communicatie om deze receptie voor 30 man goed neer te zetten. Hetgeen afgesproken was, werd volledig verzorgd. Hapjes waren prima! De bediening was ook dik in orde, hetgeen ik gewend ben van Jos. Kortom, dik tevreden en de jubilaris kijkt terug op een geslaagde en mooie middag! Thanks!

De ontvangst . Je gelijk thuis voelen Koffie en gebak. Uitstekend Drinken en hapjes .heerlijk Warm koud buffet. Uitstekend heerlijk Toetje. verrassing met vuurwerk De bediening . Super gewoon geweldig. Van onze gasten . Niets dan waardering Kortom dankzij de torenschouw, een geweldig feest

Een uitstekend en zorgvuldig bereid buffet

Precies op de afgesproken tijd stond Jos Klaver van de Torenschouw voor de deur. Alles werd mooi neergezet. Het zag er prachtig uit. Mijn man en ik en onze gasten hebben gesmuld van het Bourgondische Buffet Met o. a. Een heerlijke kipsalade, zalm, makreel, verukkelijke Portugese visschotel, heerlijk stoofvlees, huisgemaakte quiches en kippedijtjes. Alles super!

Geweldig feest gehad met alles erop en eraan!

Goed gevulde glazen, heerlijke hapjes en mooie locatie, warm welkom!

Heerlijke hapjes

Voor mijn verjaardag schalen met hapjes besteld. Het was heerlijk!

we waren goed te gast

Super locatie, goede en vriendelijke bediening. Heerlijke hapjes. Kortom perfecte locatie voor een feestje

Prima verzorgd, heerlijk en voldoende eten.

Alles stond netjes klaar voordat de gasten binnenkwamen. Heerlijk en gevarieerd eten. Van tevoren alles prettig met elkaar afgestemd met een beetje maatwerk.

Goed voor elkaar

Het eten alles was goed

wat een heerlijk eten echt perfect

we hadden een open dag en wouden dat graag afsluiten met een hapje met familie en werknemers. konden we op deze manier doen met heerlijk eten

Zeer flexibel en meedenkend, alles is goed voor elkaar!

Positief

Een overheerlijk buffet thuis, met fantastische service!

Al bij de reservering werd er meegedacht. Iets minder dan 20 personen kon ook ook wel, tegen een beperkte meerprijs. Heel prettig! Vervolgens werd het buffet prachtig gepresenteerd. "Laat mij maar even, ik red het wel"; en terwijl ik mij met mijn gasten bezighield, kwam er een fantastisch buffet te staan. We hebben er met zijn allen heerlijk van gegeten, en van wat over was, heeft iedereen dankbaar iets meegenomen. Vuile schalen zo weer de kar in en de volgende dag werd alles keurig volgens afspraak opgehaald. Ik ben dik tevreden!

Geweldige verzorgde avond!

De feesten die door Party Centrum de Torenschhouw verzorgd worden zijn altijd top. De sfeervolle aankleding van de zaal en de top bediening en catering zijn klasse.

Super gezellig en heerlijk gegeten bij Jos!! Met collega’s!

Super locatie voor feesten en partijen

Leuke locatie om een gezellig feestje te organiseren. Jos is een uitstekende gastheer die op een zeer positieve en energieke wijze alles tot in de puntjes regelt samen met zijn team!

Gevarieerd en exclusief.

Alles goed geregeld

De Torenschouw heeft voor de opening van locatie Martinus in Medemblik de gehele catering verzorgd. De catering was top geregeld. De verzorging en de aankleding waren geheel geregeld door de Torenschouw. De gasten werden goed verzorgd met een drankje en een hapje. Als organisatie zelf hebben we er weinig omkijken naar gehad. Hartelijke groet Jolanda Griek

Goede service en vriendelijk personeel

Ervaring gehad met Torenschouw tijdens de opening Martinus. Hier zeer goede catering verzorgd. Lekkere hapjes, goede service, vriendelijk personeel en goede communicatie vooraf aan de opening.

klantgericht en maatwerk van hoge kwaliteit en smaak

er wordt goed meegedacht in de specifieke wensen en daar wordt goed op afgestemd. de prijs/kwaliteit verhouding is zondermeer geweldig. Ondanks dat gewerkt wordt met mooi smaakaccenten is het toch voor iedereen toegankelijk. de waardering van onze groep was daarmee zeer groot

Wat er is afgesproken is keurig geregeld, top.

Zeer goede ervaring, zijn goede naam heeft ie eer aangedaan.

Heerlijk eten! En het ziet er perfect uit! Keurig verzorgd!

Op de afgesproken tijd bezorgd! Netjes alles neergezet! En onze gasten hebben heerlijk gegeten!! Ook degene die vegetarisch is! Ruim voldoende eten! Kortom een aanrader!

Goede service en prima catering!

Flexibel, snel en goede service.

Erg toegankelijk en erg lekker allemaal

Erg toegankelijk en erg lekker allemaal. Kregen als PV goede berichten van alle collega's. Top.

Over Torenschouw Partycentrum Catering De

Familie Jos Klaver heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het organiseren van feesten en (zakelijke) evenementen. Hiervoor hebben wij tal van arrangementen samengesteld. Wij onderscheiden ons met West-Friese gastvrijheid en culinaire verrassingen uit eigen keuken. Een groot feest, intieme borrel of zakelijke bijeenkomst organiseert u bij De Torenschouw in Opperdoes. We bieden verschillende arrangementen voor de catering. Wilt u een arrangement reserveren, maar er iets aan toevoegen of wijzigen? Geen probleem. Daar doen we niet moeilijk over.