Wat is het toch een geslaagd feest geweest in Dorpshuis de Torenschouw. Mooie locatie fijn gezellig personeel en heerlijk eten. Jos Klaver bedankt voor alles!

Geweldige feessie

Jos had een heerlijk buffet gemaakt. Het eten was dan ook weer heel erg goed. Margriet was geweldig als serveerster, zodat iedereen genoeg en lekker heeft kunnen drinken. Door het mooie weer konden wij ook buiten staan, dat maakt het dorpshuis helemaal een perfecte locatie om een feestje te geven.

Mooie locatie

Gezellig dorpshuis mooie inrichting, ook leuk voor kinderen mogen als het kan altijd in de gymzaal spelen Heel vriendelijk personeel en een geweldige kok die heerlijk kan koken. Echt top, en voor herhailing vatbaar.

Prima verzorgd familiefeest!

Gezellig familiefeest (1-92 jaar) waarbij met alle wensen rekening werd gehouden. Fijne contacten met Jos en perfecte, attente bediening. Gebak, borrelhapjes en een uitgebreid lunchbuffet: alles overheerlijk en keurig verzorgd, ook voor mensen met een dieetbeperking.

Boven verwachting

Ontspannen sfeer, lekker eten

Prima voor elkaar

Goed geregeld allemaal, precies zoals vooraf besproken.

Top !

Feestje gegeven in het café. Goede service met gezellige bediening en overheerlijke hapjes, ook aan de sfeer en beleving wordt gedacht. Jos en medewerkers bedankt !

Alles naar wens!

Jos staat open voor een persoonlijke invulling van een feestelijke middag/avond. Keurig verzorgd! Mooie en gezellig ingerichte zaal. Prima bediening door Margriet!

Geweldig, goed verzorgd kraamfeest!

Wat hebben we een prachtig mooi feest gehad. Super locatie, mooie heerlijke luxe hapjes en alles was op en top verzorgd. Absoluut een aanrader!

Prachtig feest voor elke leeftijd!!

Wij hadden een feest met 70 personen van 16.30 tot 21.00 met diner in buffet vorm. We hadden gekozen voor een orientaals buffet dat door iedereen als zeer lekker werd omschreven. Voor de kleinkinderen hadden wij een springkussen in de grote sportzaal, tevens konden zij gebruik maken van klimtouwen, voerballen etc. Een perfecte combinatie leuk voor de ouders oma,s en opa,s etc etc. Voor de drankjes hadden wij een bucketbar, het bier werd wel rond gebracht. We kunnen terug kijken op een zeer geslaagd feest in een prachtig lokatie, met een hele leuke bediening. Jos perfect gedaan, we komen de volgende keer graag weer. Karin en Sam Zwier

Ontvangst was hartelijk. De bediening was prima en de kwaliteit van van het eten was uitstekend.

Geweldig én héérlijk én gezellig personeel

Afgelopen zaterdag feest gehad van mijn zus en zwager. 40 jaar getrouwd. Ik zou er wel willen werken. Dus Jos!!!! Hou mij in gedachten!!

We hebben een mooie feestavond gehad in de Torenschouw, mede door Jos en zijn team. Van te voren via de mail afspraken gemaakt. Dit ging heel vlot. De zaal waar het feest plaats vond zag er heel gezellig en verzorgd uit. Prima bediening Kortom vol lof

Heerlijk!

Het eten was erg lekker , mooi opgemaakt en zeker genoeg voor de aantal personen. Bedankt!

Goed georganiseerd door Jos en geweldig eten!

Prachtig tuinfeest gehad waarbij Jos de catering heeft verzorgd. Veel positieve reacties op de gerechten die hij heeft bedacht en gemaakt. We hebben gekozen voor ‘live cooking’ wat een groot Succes was!

Prima service en bediening. Goede en soepele voorbereiding. Echt een aanrader.

Overheerlijke originele hapjes

Uitstekende kwaliteit catering. Al een paar keer Gebruik van gemaakt en zeker voor herhaling vatbaar.

Doet wat hij zegt!

Jos gebruikt verse producten. Hebben van onze gasten veel complimenten gehad mbt de kwaliteit.

Heerlijk!

Goede kwaliteit en ook thuis op je bord nog erg lekker.

Hoe thuiseten in deze tijden toch een feestje kan zijn!

Goed verzorgd, hoofdgerechten die voor ieder naar wens zijn, van well done tot rare. FF bewaren in de oven op 80 gr. zodat je evengoed mooi rustig kan tafelen. Jos ik vind t knap dat je dit op deze wijze toch ook aan huis voor elkaar krijgt. De verpakking zodanig dat t toch nog stijl houdt en de kwaliteit als altijd geweldig. Chapeau en een aanrader voor iedereen. We hebben al meer afgehaald dit jaar uiteraard maar nog niet eerder op deze wijze er van kunnen genieten.

We hebben heeerlijk gegeten!

Doos vol eten afgehaald. Carpaccio, vistrio, kogelbiefstuk en de panna cotta, alles was even lekker. Voorgerecht was al mooi opgediend.ree

Perfect voor elkaar, heerlijk afhaal diner

Altijd alles goed verzorgd en niet onbelangrijk goede kwaliteit, heerlijk eten.

Super de luxe, wat een verwennerij!

Mijn ouders vierden onlangs hun 60 jarig huwelijksfeest in de Torenschouw. Het was in 1 woord GRANDIOOS! We werden verwelkomd met koffie en gebak. Toen kwam de borrel op tafel en diverse versnaperingen volgden. Vervolgens kwam er een warm en koud buffet, niet te geloven. Alles heerlijk vers en zelfgemaakt, de keuze was reuze!! Rekening gehouden met de dieetwensen van enkele gasten, het was werkelijk waar uitstekend voor elkaar! Last but not least ook nog een toetjesbuffet, ook weer zelf gemaakt. Onbegrijpelijk zoveel verschillende soorten toetjes er op de spiegelplaat stonden, je kon het niet bedenken of het was er. Nog lekker een kopje toe en dan weer voldaan naar huis.

Zoals we gewend zijn van Jos, GEWELDIG

Als vanouds geweldig en luisterend naar onze wensen.

Ons feestje was zeer geslaagd ondanks de 1.50 afstand

Het was heel gezellig .lekker gegeten en gedronken.De bediening was prima. Tot de volgende keer. Groetjes Coby.

Over Torenschouw Partycentrum Catering De

Familie Jos Klaver heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het organiseren van feesten en (zakelijke) evenementen. Hiervoor hebben wij tal van arrangementen samengesteld. Wij onderscheiden ons met West-Friese gastvrijheid en culinaire verrassingen uit eigen keuken. Een groot feest, intieme borrel of zakelijke bijeenkomst organiseert u bij De Torenschouw in Opperdoes. We bieden verschillende arrangementen voor de catering. Wilt u een arrangement reserveren, maar er iets aan toevoegen of wijzigen? Geen probleem. Daar doen we niet moeilijk over.