Goed geluisterd naar de wensen en goed uitgevoerd

Goed geluisterd naar de wensen en goed uitgevoerd

Alles was zeer goed geregeld

mijn 60 e verjaardag hier gevierd. Mooi feestje gehad

Er wordt goed geluisterd naar wat de klant wil en de service, bediening en eten zijn top.

Kwaliteit en kwantiteit op èèn bord

Een leuke avond gehad met de vaste gebruikers van het dorpshuis en een heerlijk diner verzorgd door Jos Klaver al met al een smaakvolle avond.

Heel gezellig en het eten was super

We vierden samen onze 70e verjaardag in het prachtig versierde café van de Torenschouw. De kerstversiering maakte het meten al gezellig! Het eten was heerlijk en de bediening was perfect, We kregen ook veel positieve reacties van onze gasten, vooral de mensen met een speciaal dieet waren heel verrast! De kinderen konden zich heerlijk vermaken in de gymzaal. Top!

Lekker in de watten gelegd!

Mijn 50ste verjaardag gevierd in het café van de Torenschouw. Erg van genoten! Gezellige ruimte, goede bediening en lekkere hapjes. Drankjes kon iedereen zelf pakken van de bucketbar en biertjes werden getapt. Warme en koude hapjes waren heerlijk en volgens de bierdrinkers was de bediening lekker vlot. Jos, Trudy en Laura bedankt voor de verwennerij!

Toplocatie voor onze bruiloft

Recentelijk zijn wij getrouwd in Opperdoes. Om dat te vieren besloten we een receptie en diner te houden. Na eerdere positieve ervaringen tijdens familiefeesten en andere bijeenkomsten was onze keuze voor de Torenschouw een no-brainer. De planning en het overleg verliepen soepel. Jos was zo vriendelijk om mee te denken, en was uiteindelijk zelfs zo flexibel om ja te zeggen op wensen die mogelijk voor hem niet zo praktisch waren. Dat werd natuurlijk zeer door ons gewaardeerd. Op de grote dag was het stralend weer. Het was fijn dat er met ons mee werd gedacht; na een korte berichtenwisseling besloten we onze receptie zelfs buiten te houden. Dat was gelukkig allemaal geen enkel probleem. Onze gasten hebben in de zon genoten van de hapjes en de drankjes. Het ontbrak hen aan niets. Alles was keurig geregeld, ook de bruidstaart stond netjes op ons te wachten toen we aankwamen. Het diner was overheerlijk, we hebben niets dan lofuitingen gekregen van onze gasten. Ook de gasten met speciale dieetwensen waren zeer enthousiast. We weten dat het door ons gewenste menu bij tijd en wijlen ambitieus was. Desondanks nam Jos de uitdaging aan en is hij met vlag en wimpel geslaagd.

Heerlijk

Onze ervaring is super,wat een geweldige ervaring met ons feest. Hapjes en eten waren prima . Jos maakt alles zelf bijna en dat proef je wel. Zeker aanrader om feest te geven.

alles naar wens volgens afspraak en keurig verzorgd.

Prima verzorgd feestje

Een prima verzorgd feestje. Heerlijk buffet

Heel veel complimenten

Alles tot in de puntjes verzorgd. Veel complimenten van mijn gasten die ik heel graag doorgeef aan Jos en zijn team.

Top Catering

Goed verzorgd…zag er prachtig uit en vooral heerlijk gegeten!!!

Professioneel en vriendelijk en heerlijk eten

Ik had een prettig voorgesprek met Jos Klaver. Hij leverde maatwerk op mijn wensen. En de middag zelf was voor mij heel ontspannen omdat alles goed geregeld was. Ook mijn gasten waren heel tevreden over locatie, prettige bediening en het lekkere eten.

Was top, heerlijk gegeten!

Heerlijk gegeten met een groep van 18 personen vanwege ons 25-jarig jubileum. Was goed voor elkaar!

Geweldig genoten, heerlijk gegeten, een goede sfeer en leuke spelletjes!

Wij zijn erg tevreden over de Torenschouw. Ons feest was keurig geregeld en alles zoals vantevoren met elkaar besproken. Jos is via de app of e-mail goed bereikbaar en reageert snel. Het eten en drinken bij ons arrangement was keurig verzorgd en iedereen vond het heerlijk. Een aanrader voor wie een feest, verjaardag e.d. buiten de deur wil houden.

Het was super goed

Het eten misschien niet zo snel weghalen

Een geweldig goede locatie

In 2022 er mijn feest gegeven en alles was tot in de puntjes verzorgd. Ook hele goede en aardige bediening!! Het hele team was Super.

Hele gezellige locatie, heerlijk eten en prima bediening

We hebben de verjaardag van moeder (96) met alle kinderen daar gevierd met een heerlijk diner. Iedereen was bijzonder tevreden over de diverse gerechten van het keuzemenu. Ook voor een klein gezelschap (14 personen) is de foyer een gezellige ruimte. De bediening was prima en lekker informeel. We kijken er met veel plezier op terug!

super geregeld allemaal

Wij hebben ons feest al eens bij de Torenschouw gevierd. Waren toen al positief en nu 13 jaar later weer positief. De zaal was heel leuk aangekleed en de bediening was top.

Goed eten, goed bediening. Fijne ambiance.

Goede bediening: ze weten wie wat besteld heeft. Prijs kwaliteit verhouding eten is goed, eten is sowieso goed. Specifieke wensen van de klant werd aan voldaan. Dorpshuis is leuk aangekleed waardoor er een sfeervol geheel ontstaat.

Alles aanwezig voor een top feest!

Een zeer sfeervolle locatie met een hele gezellige inrichting en feestelijke versieringen tijdens het vieren van mijn 50e verjaardag :) Toffe DJ aanbevolen en heerlijke taart en hapjes werden geserveerd door de hardwerkende attente bediening. Kortom: reserveer in de Torenschouw zeker uw feest!

Uitstekend!!

Hapjes besteld voor een feest aan huis. Hapjes zagen er top uit en smaakten super. Lekker vers. Een culinaire verrassing, en ruim belegd. Daar kun je echt mee voor de dag komen op een feestje! Service prima. Snelle reactie en levering aan huis in handige bewaarbox. Echte aanrader!!

Zeer goed verzorgde heerlijke buffet

Zeer goed verzorgde heerlijke buffet.

Uitstekende verzorging van een prima buffet

Geheel in overeenstemming met de ervaring opgedaan bij een vorige verzorgde catering werd tot volle tevredenheid een uitstekend buffet opgediend. Een aanrader voor iedereen!!!

Over Torenschouw Partycentrum Catering De

Familie Jos Klaver heeft al meer dan 30 jaar ervaring in het organiseren van feesten en (zakelijke) evenementen. Hiervoor hebben wij tal van arrangementen samengesteld. Wij onderscheiden ons met West-Friese gastvrijheid en culinaire verrassingen uit eigen keuken. Een groot feest, intieme borrel of zakelijke bijeenkomst organiseert u bij De Torenschouw in Opperdoes. We bieden verschillende arrangementen voor de catering. Wilt u een arrangement reserveren, maar er iets aan toevoegen of wijzigen? Geen probleem. Daar doen we niet moeilijk over.