Super lekkere en verrassende gerechten

Ons bedrijfsuitje bestaande uit 20 personen werd ontvangen met een heerlijk welkomst drankje in een gezellige ambiance. Daarna een overheerlijk 6 gangen diner, het is zeker aan te bevelen om een diner bij de torenschouw in Opperdoes te reserveren. En laat je verrassen door Jos klaver Hartelijke groeten, zwembad de zeehoek.

Goede en enthousiaste bediening en heerlijke hapjes etc

Kom regelmatig te eten (sociaal eetcafé), altijd naar tevredenheid.

Goede kwaliteit, vriendelijk personeel, leuke sfeer.

Zaterdegavond 2 september mijn 50e verjaardag gevierd. Erg gezellig geweest, top georganiseerd.

Zeer goede service en een fantastisch buffet.

Onze ervaring met Partycentrum De Torenschouw is prima. Er is veel mogelijk en samen met Jos maakten we een plan voor ons 40-jarig huwelijksfeest. De zaal was heel gezellig aangekleed en het feit dat de tuindeur bij mooi weer open kan is heel prettig. De bediening was top en het buffet werd door iedereen geprezen. Ook aan de kinderen was gedacht door spelletjes neer te zetten. Kortom een hele fijne locatie om een feest te vieren

fantastische house warming party, georganiseerd door de Torenschouw

Jos Klaver heeft ons weer aangenaam verrast met zijn koud en warm buffet voor ons gezelschap van 80 genodigden. Ook de tent, bar, statafels en zitgelegenheid werd door Jos beschikbaar gesteld. Onze gasten en wij waren dan ook zeer content met de organisatie van Partycentrum De Torenschouw. Dank je wel Jos voor de onvergetelijke dag! fam. Ritmeester, Nijland.

Gastvrij ontvangst, heerlijk eten en goed verzorgde feesten en partijen

Meerdere feesten en partijen op deze locatie meegemaakt en ook ons eigen huwelijksjubileum daar gevierd. Sfeervolle aankleding, gastvrije bediening en heerlijk eten in de vorm van prachtig opgemaakte buffetten.

Uitstekende catering, tot in de puntjes verzorgd

Je kunt je feest met een gerust hart aan het team van de Torenschouw overlaten. Ons tuinfeest was perfect geregeld. Alleen maar complimenten van onze gasten. En zelf hadden we ook een zeer ontspannen avond. Aan al onze wensen konden ze tegemoet komen en ze hadden zelf ook originele ideeën. En nog prettig geprijsd ook.

Smakelijke catering op locatie met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Een 3-tal keren catering op locatie besteld en genoten. Telkens goede afspraken kunnen maken over menu, plaats, situatie, tijd, extra benodigdheden etc.: zeer flexibel. Telkens goede ervaring gehad. Gasten allemaal tevreden.

Heel positief

Goede duidelijk afspraken. Aankleding zag er erg mooi uit en eten was fantastisch.

Heerlijk

Voor onze bruiloft deed De Torenschouw onze catering. En wat was dat heerlijk. Was in de zomer, een zomers tapas buffet gekozen. De gasten hebben het er nu, bijna een jaar later nog over dat heerlijke eten. Super eten en super bediening.

We waren goed te gast

Alles kan geregeld worden, alles kan op maat voor uw feest gemaakt worden. En er wordt goed mee gedacht.

Gezellig, professioneel en betaalbaar

We hebben onze 65-jarige verjaardag bij de Torenschouw gevierd. Bij het eerste contact met Jos heeft hij ons bij de hand genomen wat allemaal mogelijk is. En dat is heel veel! We hoefden alleen maar achterover te leunen tot aan de geplande dag. De feestversiering kon, in overleg met Jos, door onze kinderen worden verzorgd. Op onze verjaardag was alles tot in de puntjes geregeld. Een gezellige feestzaal, een zeer vriendelijke bediening, lekkere hapjes en drankjes en een heerlijk diner. Kortom een dag om nooit te vergeten. Alle hulde aan Jos en zijn medewerkers.

01-09-2017

zowel met bruiloften als partijen uitstekend. Prima verzorging bij biljartavond. Zonder ons dorpshuis zou het een groot gemis zijn!!!

Fijne & gezellige locatie voor diverse gelegenheden!

Ze hebben vriendelijk personeel & verschillende soorten zalen van zowel kleine en grote ruimtes. Het is er sfeervol & het eten is erg lekker! Zeker een aanrader als u iets te vieren heeft. Wij waren erg tevreden. Wat ook een plus punt is, de kinderen kunnen spelen in de gymzaal! Deze is naast de feestruimte.

De bediening is goed .

Ik kom al bij dit bedrijf zo lang het bestaat en heb er al van alles en nog wat beleeft bruiloften en andere festiviteiten. En zit ik daar bij de biljartclub!

Prima plek om te eten en te drinken Ook voor vergaderingen.

Uitstekende ervaring. Wij hebben daar ongeveer 1 keer per jaar een werkoverleg en daarna wordt er een uitstekende serie van heerlijke hapjes verzorgd. Naar eigen inzicht van Jos Klaver, maar tot tevredenheid van alle collega's. Heerlijk!! Echt een aanrader.

Over Partycentrum De Torenschouw