Geen goede service

Wij zijn gisteren op de dinner show geweest in Volkel, en helaas moesten wij constateren dat het eten ongeveer koud was. Warme groenten en aardappelen in koude schalen, niet erg professioneel . Wij waren de laatste tafel die eten kregen en ook die moeten warm eten krijgen. Dit was een domper op de zeer mooie avond. Ik hoop dat het voor de gasten die vanavond komen beter zal zijn.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

NL94INGB0001964906

Het was goed verzorgd en van alles genoeg. De gasten waren erg tevreden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Hartstikke lekker eten, veel variatie en keuzemogelijkheden!

Wij hebben voor het 2e jaar op rij het kerstdiner besteld bij Toine. De keuze is enorm, dus voor ieder wat wils. Het eten was heerlijk en kon warm worden opgehaald! Prima dus!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, altijd vers en hoogstaande kwaliteit

Ieder jaar weer levert Manders perfecte service, goede kwaliteit en gebruiksgemak doordat je niets hoeft af te wassen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfect geregeld allemaal én heel lekker eten!

Gemiddeld een keer in de maand laten we Manders Maaltijden een uitgebreide Lunch / diner verzorgen. Genoeg variatie en erg lekker. Afspraken worden na gekomen. Zéér tevreden dus en zeker een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijn contact, goede service en kwaliteit, heerlijk geregeld!

Een goede service en kwaliteit van vriendelijk personeel met makkelijk contact, zowel persoonlijk als schriftelijk om een en ander af te stemmen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prachtig verzorgde saladeschotels die heerlijk smaakten,

De salade schotels Zagen er prachtig verzorgd uit en smaakten heerlijk. Bediening heel vriendelijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en veel geweldige buffetten

Geweldig Brabants Buffet gehad met veel variatie.

Voor herhaling vatbaar.

Eten was super lekker.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed verzorgd warm-koud buffet.

Op tijd, smakelijk en keurig bezorgd buffet waar iedereen van heeft genoten. Ook de gluten vrije.

geweldig

alles is altijd even vers en top kwaliteit bestel al jaren voor mijn familie met oud en nieuw en iedereen roept over de smaak dat het zo lekker is en alleen maar complimenten

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Als jarenlange trouwe klant nog altijd uiterst tevreden. Mvrgr Nieuwenhuizen Daandels Bouw BV

Wij zijn al jarenlang een tevreden klant.

Alles perfect geregeld

Alles perfect geregeld

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Meer dan waar voor je geld.

Duidelijke communicatie, goede service en heerlijke gerechten, met daarbij een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een maaltijd op maat. Heerlijk!

Al een hele tijd ons vaste adres. Dat kan want er zit volop variatie in het aanbod. Goed advies en altijd lekker! Maaltijden van Manders Net even anders!

Helemaal geweldig

Hele goede service Altijd vriendelijk en behulpzaam. Als je wensen hebt worden ze meteen verwerkt.

Pizza feestje SUPER GESLAAGD

We hebben voor 60 personen pizza feestje besteld bij Manders. Iedereen vond het geweldig, er was meer dan genoeg en het was echt een keer iets anders wat super in de smaak gevallen is.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Perfect geregeld...een schitterend italiaans buffet, en het glutenvrij dieet was helemaal goed!!

Een prima service door het bedrijf Manders. Na verschillende mails en telefoontjes was het tot in de puntjes geregeld.

Heerlijk en goeie service

Keurig overleg over de aantallen en levering. Nette presentatie en alles voldoende aanwezig. Heerlijk vlees en salades. Top!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heerlijke luxe broodjes en ze zagen er ook nog eens mooi uit.

De gemaakte afspraken werden perfect uitgevoerd!

Over Manders Maaltijden en Buffetten