mooi,snel,en optijd geleverd

de ervaring was snel en een goede service

Prima bedrijf, snelle en vriendelijke service!

Prima bedrijf, snelle en vriendelijke service!

Prima werk afgeleverd

Positief

Uitstekkend

Snelle service en mooie kwaliteit doeken.

Goede kwaliteit en snelle service

afspraken goed nagekomen en levering op tijd

Goed geholpen door de medewerkers van EDS!!!

Goede service, snelle flexibele werkwijze, ondanks late aanlevering juiste EPS bestanden, toch op tijd geleverd

PRIMA SERVICE EN VRIENDELIJK GEHOLPEN

Belangrijk tegenwoordig in de wereld van buitenreclame/outdoor communicatie is de prijs- en snelheid van leveren. De kwaliteit laat zich namelijk toch pas beoordelen bij levering- en in tijd... Vaak gaat het daar niet eens om. Maar in dit geval klopte het. Prijs, levertijd en kwaliteit zijn prima.

Altijd vriendelijk en klantgericht!

Bij EDS werken mensen met verstand van zaken, je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan, en ze denken mee in de juiste oplossingen, ook als het snel moet!

Goede service en kwalitatief goed product tegen concurrerende prijs

Veel mailwisseling gehad en er werd altijd vriendelijk gereageerd. Ook het bestelproces en de correctie mogelijkheid. Prima. Verbeterpuntje - Geef een dag voor aflevering aan wanneer de zending geleverd wordt. Ik heb nu zelf gebeld en kwam het op die manier ook wel te weten, maar de servicegraad zou hiermee nog beter worden

Snel, zakelijk en perfect uitgevoerd

Snel, zakelijk en perfect uitgevoerd!

Goede samenwerking, klantvriendelijk en vakbekwaam

Goede uitwerking van de opdracht.

Goed geregeld!

Goede service!

het is prima verlopen snelle service

dik voor mekaar

prima service en goede prijs kwaliteit verhouding

prima service en goede prijs kwaliteit verhouding

geweldig!!

super bedrijf denkt goed mee met de klant. heeft een snelle service en vooral een hele goede kwaliteit

inderdaad , goede, snelle service en fantastisch aardig, behulpzaam persone personeel .dikke pluim!!

A

Fijn

vriendelijk en snel

Fantastische service, meedenken met de klant en goed advies.

EMC Expo heeft in EDS Reclame een ware partner. Zij leveren fantastische service, zijn altijd bereid mee te denken en zijn bereid op elk gebied te adviseren. Een aanbeveling waard!

Perfecte afspraken. Perfecte leveringen. Eerlijke prijzen.

Perfecte afspraken. Perfecte leveringen. Eerlijke prijzen.

snelle service

Verstand van zaken en een prima kwaliteit/prijsverhouding.vakwerk.

Geweldige kwaliteit en service

Ik bestel al een aantal jaar mijn bouhekbanners bij Bouwhekbanner.eu en ben zeer tevreden. Snelle levering, goede kwaliteit en goede klantenservice.

Al jaren een goeie betrouwbare partij

Ooit bij terechtgekomen, puur omdat ze redelijk in de buurt zaten, maar vooralsnog één van de weinige zakelijke partijen waarbij ik na 6 jaar samenwerken nog steeds niet weg ben.

Perfect TOP

Bij EDS wordt je altrijd netje en correct ontvangen, Directeur en medewerkers luisteren na wat je vraagt. Zei geven ook advies op je vraag. Problemen als die er zijn worden altijd gelijk opgelost. ED altijd in voor en bakkie koffie en en praatje als je niet uitkijkt is het zo laat. Mijn advies als je iets wilt hebeen voor reclame of iets laten beplakken ga naar EDS in lopik. IK BEN EEN TEVREDEN KLANT

Bouwhekbanner.eu is echt een voorbeeld

Bouwhekbanner.eu is echt een voorbeeld hoe klantenservice hoort te zijn! Echt geweldig. snelle oplossingen, supervriendelijk. gemakkelijke upload tools en perfecte bouwhekbanners! Voor mij geen andere bedrijf meer!

Zeer goed van dienst.

Zeer goed telefonisch te bereiken, behulpzaam met snelle levering. en de kwaliteit is Top!

Over Bouwhekbanner.eu

De bouwhekbanners hebben een formaat van 338x174cm. En worden voorzien van metalen ogen om de 30cm. De doeken worden full color geprint en vervaardigd in hoogwaardig PVC zeildoek of mesh doek (gaatjes doek). Eveneens kunt u bij ons een compleet aluminium frame en diverse toebehoren voor zeer scherpe prijzen bestellen, zie pagina toebehoren voor meer informatie. Indien gewenst kan E.D.S. Reclame zorgen voor montage van de doeken ter plaatse.

Filter op Taal