Perfecte afspraken. Perfecte leveringen. Eerlijke prijzen.

Perfecte afspraken. Perfecte leveringen. Eerlijke prijzen.

snelle service

Verstand van zaken en een prima kwaliteit/prijsverhouding.vakwerk.

Geweldige kwaliteit en service

Ik bestel al een aantal jaar mijn bouhekbanners bij Bouwhekbanner.eu en ben zeer tevreden. Snelle levering, goede kwaliteit en goede klantenservice.

Al jaren een goeie betrouwbare partij

Ooit bij terechtgekomen, puur omdat ze redelijk in de buurt zaten, maar vooralsnog één van de weinige zakelijke partijen waarbij ik na 6 jaar samenwerken nog steeds niet weg ben.

Perfect TOP

Bij EDS wordt je altrijd netje en correct ontvangen, Directeur en medewerkers luisteren na wat je vraagt. Zei geven ook advies op je vraag. Problemen als die er zijn worden altijd gelijk opgelost. ED altijd in voor en bakkie koffie en en praatje als je niet uitkijkt is het zo laat. Mijn advies als je iets wilt hebeen voor reclame of iets laten beplakken ga naar EDS in lopik. IK BEN EEN TEVREDEN KLANT

Bouwhekbanner.eu is echt een voorbeeld

Bouwhekbanner.eu is echt een voorbeeld hoe klantenservice hoort te zijn! Echt geweldig. snelle oplossingen, supervriendelijk. gemakkelijke upload tools en perfecte bouwhekbanners! Voor mij geen andere bedrijf meer!

Zeer goed van dienst.

Zeer goed telefonisch te bereiken, behulpzaam met snelle levering. en de kwaliteit is Top!

Super goed bedrijf

Super bedrijf! Klantenservice denkt mee en komt met een goede oplossingen als er problemen zijn. Helemaal tevreden!!

Zeer mooie ervaring met Bouwhekbanner.eu

De bestelling gaat zeer gemakkelijk. De prijzen zijn prima. De levering is erg snel. De kwaliteit is perfect.

vriendelijk personeel en directie

correcte afspraak en levering

Snelle service en goede prijs/kwaliteitverhouding.

De gerealiseerde banners communiceren sterk en bewijzen buiten telkens weer hun dienst!

Betrouwbaar, denken met je mee!

Autobedrijf Taris

Profecionals

Wij zijn heel goed geholpen door Lorraine en collega's. We hadden een foutje gemaakt in de opmaak maar daar heeft Lorraine ons direct over gebeld. We hebben aangegeven wat onze bedoeling was en Lorraine heeft het bestand aangepast. Na gereedmelding hebben we de banieren opgehaald, (bij ons om de hoek). Elke banner zat netjes verpakt in een kunststof hoes en op de hoes stond het nummer van de banner. Super geholpen dus, wij hebben weer veel lovende reactie gehad van onze klanten die het evenement kwamen bezoeken. Kortom alleen maar lof. Volgend jaar trekken we zeker weer aan de bel. We zullen alleen vanuit onze kant de bestanden iets sneller aan te leveren.

Mooi kwaliteit doek. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snelle service van vakkundig en aardig personeel

Bedrijf met vakkundig en aardig personeel waarbij de kwaliteit en snelheid zeer hoog zijn.

Fijne samenwerking en een mooi resultaat

Prettige samenwerking door goed persoonlijk contact en de korte lijnen binnen de organisatie.

levering gaat vlot en de kwaliteit is erg hoog

mijn ervaring met Bouwhekbanner.eu (EDS Reclame) bestaat uit het produceren van reclameborden en bouwhekbanners voor de sportclub. Service gaat erg ver en men denkt goed mee, dat waardeer ik enorm.

Fantastische service en behulpzaam personeel

Fantastische service. zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede kwaliteit en snelle levering.

Super service en kundig personeel

Uitermate goede contacten en lekker no-nonsens... Alles bespreekbaar en goede begeleiding,,

Goede service en kwalitatief goed product

De levering en plaatsing was snel. Het product is van zeer goede kwaliteit.

Goede ondersteuning

Prima geholpen door Kevin van Bouwhekbanner.eu met het omzetten van mijn logo naar een PDF bestand.

Voor de eerste keer bij jullie besteld

Site erg duidelijke uitleg hoe je je bestelling moet plaatsen. Snelle levering. Prijs kwaliteit goed. Goede ringen zodat je direct je Bouhekbanner kunt ophangen.

Een uitstekende service

Een uitstekende service, aardige mensen die je ook telefonisch direct helpen.

Goede producten voor een goede prijs.

makkelijk te bestellen en snelle levering

Mooie kwaliteit!

Snelle levering