Werkt zeer correct. Komt afspraken na.

Snelle goede kwaliteit service

Wij hebben deuren laten spuiten. We zijn zeer tevreden over het resultaat, met schilderen kun je de deuren nooit zo strak krijgen. Kortom: dik tevreden.

Keurig werk afgeleverd!

De keuken ziet er uit als nieuw! Goede service ook. Nadat ik de frontjes zelf met een gehuurde aanhanger heb gebracht, bood dhr Buiter zelf aan om ze na behandeling zelf weer af te leveren. Complimenten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig werk en een keurig resultaat.

Na huisbezoek en offertes vrij snel nadien de te spuiten deurtjes na ongeveer anderhalve week weer thuis bezorgd. Wij zijn zeer tevreden.

Keuken weer als nieuw

We hebben een prachtige keuken vinden we tenminste zelf maar helaas ging de folie van de deurtjes helemaal bol staan . Door een tv programma kwamen we bij Harry Buiter terecht en we zijn vol lof over deze zaak . Foto,s van de keuken opgestuurd en de volgende dag hadden wij de offerte al in huis die ons trouwens niet tegenviel .De monteur die de deurtjes en lades demonteerde en monteerde was erg vriendelijk en deed zijn werk heel netjes en zorgvuldig. De kastjes zijn heel mooi gespoten en de keuken is weer als nieuw . Al met al heel blij mee .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super onze oude keuken als nieuw.

Onze keuken is weer als nieuw ben er zeer blij mee.

Perfect werk geleverd

Zeer positief en ik heb al een mail gestuurd naar Harry Buiter dat wij zeer tevreden zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn om te horen dat u tevreden bent! Bedankt voor de positieve reactie!

Goede service, denkt mee over een oplossing, heeft expertise en is scherp geprijsd.

Super goed

Geweldig werk geleverd.

Vakwerk!

Het is inmiddels heel wat jaartjes geleden dat wij onze keuken hebben laten spuiten bij Harry Buiter, maar er is nog steeds geen krasje op de deurtjes te vinden! Ze hebben duidelijk lak van zeer hoge kwaliteit gebruikt..... We zijn er erg blij mee! We zouden een volgende keer absoluut weer bij ze langs gaan, alhoewel ik denk dat dat nog even gaat duren gezien de degelijkheid die ze geleverd hebben...

Perfect.

Alles volgens afspraak gehaald, gebracht en gemonteerd. Mooi spuitwerk. De keuken ziet er weer keurig uit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en onze meubelen kunnen weer jaren mee: het was iedere euro meer dan waard!

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede afspraken, goede kwaliteit en zeer mooi resultaat

duidelijke afspraken goed luisterend ooren na afleveren prachtig resultaat

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig bedrijf en goede service.

Heel tevreden.

Vlot en zeer professioneel

Zeer blij met het laten spuiten van onze buffetkast, ziet er als nieuw uit! (zeker overwegen waard tov aanschaf nieuwe kast)

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor je reactie! En veel plezier van de kast!

Goede service goede kwaliteit

Harry is iemand die goed meedenkt en zelfs brenge en halen was niet teveel, ik beveel hem zeer aan ! ook de kwaliteit van het spuitwerk is prachtig

Vakmanschap en vriendelijke medewerkers

De tafel is perfect afgewerkt wat betreft lakken. Helaas is het tafelblad donkerder geworden dan de bedoeling was. Het halen en brengen van de tafel werd zorgvuldig gedaan. Tip: het is wellicht handig om een proefstukje te laten spuiten zodat de kleur overeenkomstig de wensen wordt uitgevoerd.

Zeer tevreden al duurde het wel 2 weken8

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hallo Jan, bedankt voor je beoordeling! De 2 weken was als het goed is vooraf gecommuniceerd, dit is de normale bewerkingstijd voor deze specifieke werkzaamheden.

Levert goed werk voor een scherpe prijs

Klantvriendelijk bedrijf, levert goed werk af en komen gemaakte afspraken na.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk en correct personeel en prima kwaliteit

Deurtjes keukenkastjes als nieuw teruggekregen. Vakmanschap deze firma. Kan het bedrijf voor 100% aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer goed ben superblij met mijn keuken en ook met de meneer wie het heeft gemonteerd .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Komt afspraken na, offerte vooraf = factuur achteraf, goede planning en goed advies

Keukenfrontjes laten overspuiten. Zeer tevreden over het eindresultaat. Vooraf alles goed afgesproken en tijdens het werk alles nagekomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend vakwerk afgeleverd en uiterst correcte en vriendelijke eigenaar en medewerkers

Uw vakkennis heeft ons meer dan verrast. We mochten komen kijken in uw bedrijf en waren onder de indruk van wat we er zagen. We hebben dan ook geen moment spijt gehad van ons besluit om onze prachtige, maar verouderde kersenhouten Poggenpohl keuken van 18 jaar oud, aan uw expertise toe te vertrouwen. Met nieuwe apparatuur erin is onze keuken nu weer als nieuw. Mijn zoon die recent langs kwam dacht dat ik een nieuwe keuken had gekocht in dezelfde samenstelling als mijn vorige keuken. Hij was zeer verrast toen ik zei dat het mijn oude keuken was. Ook mijn verroeste trapleuning en mijn door water beschadigde kasten zijn weer als nieuw. Ik ben heel erg tevreden over alles wat mijn huis oud of beschadigd verliet en als nieuw weer binnen kwam. De keukendeurtjes en keukenpanelen zijn weer vakkundig terug geplaatst, alleen de deur van mijn nieuwe vriezer moest ik opnieuw laten plaatsen door een keukenmonteur, maar dat steekt ook heel nauw.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig bedrijf goed vakwerk een aanrader

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig contact, duidelijke uitleg en goed advies.

Vele dingen hebben een 2e leven gekregen en perfect afgeleverd: Keukenkasjes Alle deuren in huis Eettafel Stoelen Pastoe dressoir Room divider Raad het iedereen aan!!!!

Vossenkamp 3 9351VR Leek

Over Harry Buiter Meubelspuiterij

Harry Buiter Meubelspuiterij voorziet dagelijks meubels, keukens, glas en metaal van een nieuwe tint. Elke kleur is mogelijk in diverse glans-graden. Van enkele stuks tot seriewerk. Met onze jarenlange ervaring in de applicatie van beitsen en lakken in al zijn facetten: glanslak, zijdeglans, matlak of metallic’s en structuurlak is het optimaliseren van de kwaliteit voor ons nog steeds een uitdaging. Volledig gespecialiseerd in het spuiten van meubilair Hoogglans Zijdeglans Beits Metallics