Goed!

Een no-nonsens bedrijf die doen wat ze beloven!

In een woord gezegd: Vaklui

Zeer tevreden over een leolux tafel die na jarenlang gebruik wel een nieuw jasje kon gebruiken. Geweldig mooi geworden. Superstrak gespoten. Niets op aan te merken. Als nieuw.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keukenkasten laten spuiten en super resultaat

Zie bovenstaand

Topbedrijf

Onze keuken was 22 jaar oud, Ik zeg (was)want onze keuken is weer splinternieuw nu de frontjes van de deurtjes en laatjes bij Harry Buiter is geweest. Zo mooi en glad afgewerkt. Nieuw blad bij Aanrechtblad.nl ook uit leek en hij kan wel weer 20 jaar mee. We zijn erg tevreden Dank jullie wel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne en snelle service, zeer tevreden

Geen grote bijzonderheden

Heel mooi geworden

We hebben een kast en keukendeuren in kleur laten spuiten. Het resultaat mag er zijn. Ons interieur is hierdoor af.

Top bedrijf

Heel blij met het resultaat, maar überhaupt over de volledige service: ophalen, spuiten van het bureau (binnenkant en buitenkant) en het terugbrengen. We raden Harry Buiter zeker aan en zullen hem bij een toekomstig project zeker wederom inschakelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super resultaat en fantastische service

De kast is heel netjes gespoten in de door mij aangegeven kleur en het lijkt alsof ik een nieuwe kast heb kocht. De kast is netjes opgehaald en zorgvuldig vervoerd door de medewerkers.

Super blij mee

Meubels laten spuiten. Het ziet er keurig uit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima en vakkundig werk afgeleverd. Vriendelijk te woord gestaan. Aanbeveling wasrd. Jacob

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dik tevreden over de metamorfose!

Onze zwarte keuken is nu mooi strak wit! Na een orienterend bezoekje hier van hr. Buiter binnen 1 dag een duidelijke offerte met een heel redelijke prijsopgave. Op afspraak hebben de monteurs alles gedemonteerd, meegenomen, gespoten en gemonteerd: binnen anderhalve week van zwart naar wit. Al eerder meubels laten spuiten bij dit bedrijf en ook nu weer zeer tevreden!

• Deskundigheid/Vakmanschap

goede service en perfect werk voor een heel schappelijke prijs

super

Zeer klantvriendelijk bedrijf!

Het is goed zaken doen met dit bedrijf. Gelijk bij het eerste bezoek aan dit bedrijf een rondleiding gehad door het bedrijf. Waar gebeurt dit nog. Komen alle afspraken na. En goede service. Gaan zeker bij de volgende ronde weer naar Harry Buiter.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Knappe service en dito resultaat!

• Deskundigheid/Vakmanschap

De zon schijnt weer in mijn keuken

Natuurlijk koos ik zelf de kleur, maar het werk is gewoon perfect gedaan. Het stroeve grijs is nu glad vanille.

Super tevreden

Super tevreden met mijn keukenkastjes en de service die de monteur gaf

Uitstekend.

2 kasten en een dekenkist in door mij gewenste kleuren laten spuiten, grijs en bewegende delen zwart. Resultaat is prachtig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super tevreden en heel blij met het resultaat.

Een dikke vette 10 voor Harry en personeel. Ik zal zeker jullie aanraden bij fam, vrienden enz. Groetjes

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig kast weer als nieuw

Heb mijn tevredenheid reeds telefonisch doorgegeven. Keurig werk afgeleverd kast als nieuw. Zal jullie zeker aanbevelen. Groet Roy Kamphuis

Zeer professioneel .

Uitstekende kwaliteit geleverd. Zeer tevreden. Prettig personeel, die de keukendeuren en frontjes kwam demonteren en weer monteren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Voldeed volledig aan de verwachting.

• Service N.v.t.

Zeergoed

Zeer zorgvuldig .

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig behandeld en goede kwaliteit voor een goede prijs

In 1 woord: keurig. Ze staan je graag even te woord, laten zien hoe ze het doen en er wordt kwaliteit geleverd

prima, goede kwaliteit

Heel klein minpuntje misschien is dat ik er zelf achteraan moest bellen om te vragen wanneer de klus klaar is. Maar zoals gezegd geen probleem om dat te moeten doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bedankt voor de reactie Brigit. Wij bellen of mailen altijd als iets klaar is om afgehaald te worden. U mailde toen het nog niet klaar was. De dag erna kreeg u bericht. U was net iets te snel ;-)

Snelheid en accuratesse

Snelle respons op vraag per mail en het hele traject; feitelijk vraag gesteld op woensdag en obv mijn antwoord e.e.a. mijn stoelen vrijdag ingeleverd en de week erna op vrijdag was e.e.a. al klaar

Over Harry Buiter Meubelspuiterij

Harry Buiter Meubelspuiterij voorziet dagelijks meubels, keukens, glas en metaal van een nieuwe tint. Elke kleur is mogelijk in diverse glans-graden. Van enkele stuks tot seriewerk. Met onze jarenlange ervaring in de applicatie van beitsen en lakken in al zijn facetten: glanslak, zijdeglans, matlak of metallic’s en structuurlak is het optimaliseren van de kwaliteit voor ons nog steeds een uitdaging. Volledig gespecialiseerd in het spuiten van meubilair Hoogglans Zijdeglans Beits Metallics