Zeer goede kwaliteit

2 kasten mat zwart laten spuiten. Is geweldig geworden!! Helemaal blij mee. Het duurde wat langer dan gepland vanwege ziekte maar resultaat is fantastisch.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zet tevreden met het resultaat

Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en service. Lekker vlot ook .

Klantvriendelijk en volgens afspraak

Heel blij met onze “nieuwe” kast. Prachtig geworden, mat zwart van buiten en van binnen wit. Precies zoals ik had gehoopt. Prima service.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima contact en snelle reacties op mails. Ophalen en brengen goed geregeld. Uitstekend resultaat en netjes afgewerkt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prijs qualiteit, TOP mijn keuken weer als nieuw !

Zo blij met mijn keuze voor dit bedrijf. Alles netjes gedemonteerd en gemonteerd.. en schittetend mooi gespoten !

Vakmanschap

Mijn meubels/ keuken zijn als nieuw. Deken van mijn loofde keuken zijn gespoten in de kleuren van de nieuwe keuken. De monteurs van mijn nieuwe keuken waren sprakeloos. Zo iets hadden ze nog niet gezien. Ze dachten dat die delen al hun bedrijf kwamen....

Zeer goed en vriendelijk

Onze keuken laten spuiten door Buiter, fantastisch resultaat. Aantal delen niet geheel dekkend maar direct weer opgehaald en opnieuw gedaan en weer gemonteerd zonder “gezeur”.

Goede keus geweest.

Het was nog wel een dingetje. Mijn meubels naar de krinloop of laat ik ze overspuiten. Ik was nogal gehecht aan mijn kast. Dan nog de vraag welke kleur kies ik. Gelukkig was er genoeg keus. Ik ben dan ook blij met de keuze die ik heb gemaakt en het resultaat mag er zijn. Zowel mijn buffetkast als mijn tv kast zijn niet van nieuw te onderscheiden. Echt een aanrader om je meubels over te laten spuiten i.p.v. nieuwe aan te schaffen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service. Fraaie reparatie uitgevoerd.

Van begin, de schouw vd keuken, t/m de reparatie keurig werk geleverd.

Heel erg mooi geworden

Vorige week zes vlinderstoeltjes opgehaald. Gespoten in RAL 9010. Ongelofelijk. Geen oneffenheid meer te zien. Superstrak. Nieuwe stoelen voor een prijs waar je never nooit nieuwe stoelen voor kunt kopen! Echt heel blij mee.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na bijna twintig jaar waren onze Lloyd Loom-achtige eetkamerstoelen niet zo mooi meer. Dankzij prachtig spuitwerk zijn ze weer als nieuw. Enorm bedankt voor deze geweldige verjongingskuur!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keukendeurtjes gespoten. Top service!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn keuken deurtjes laten spuiten En super tevreden net als nieuw Dankje

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alleen een loper op een stoel en niet overal verf gekomen.

UITSTEKEND! kon niet beter

Onze keuken is als herboren. Eerst kwam schilder John voor de grote vlakken en tussenstukjes en afwerken van het bovendeel en daarna kwamen de gespoten deurtjes en ladenfrontjes terug. Alles in licht creme RAL9001. In 1 woord o nee 3: Niet te evenaren. En we kregen ook nog een dinerbon

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende service en prima vakmanschap

uitstekende service en prima vakmanschap. Ik ben erg blij met mijn tafel

• Deskundigheid/Vakmanschap

keuken prachtig in een andere kleur gespoten

Goede service, klantvriendelijk en prima prijs. We hadden een hoogglans wijnrode keuken en nu een hoogglans witte keuken. Ook onze haard schouw is keurig gespoten in mat zwart. Alles ziet er weer als nieuw uit!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijk, goede prijs kwaliteit verhouding

Zakenkundig

Super wat een vakman!!

Al meerdere keren meubels laten spuiten. Echt vakwerk!

Ervaren vakkennis

Correcte afhandeling van het spuiten van de keukendeuren.

Goede mondeling overdracht.

Goed, zowel het lakken als het verven.

• Service N.v.t.

Goede service en goede kwaliteit!

Erg tevreden met onze gespoten kasten. Ziet er fantastisch uit. Van hout naar zwart. Voor dit geld geen nieuwe kasten kunnen kopen. Echt een aanrader!

Over Harry Buiter Meubelspuiterij

Harry Buiter Meubelspuiterij voorziet dagelijks meubels, keukens, glas en metaal van een nieuwe tint. Elke kleur is mogelijk in diverse glans-graden. Van enkele stuks tot seriewerk. Met onze jarenlange ervaring in de applicatie van beitsen en lakken in al zijn facetten: glanslak, zijdeglans, matlak of metallic’s en structuurlak is het optimaliseren van de kwaliteit voor ons nog steeds een uitdaging. Volledig gespecialiseerd in het spuiten van meubilair Hoogglans Zijdeglans Beits Metallics