Prachtig materiaal, goede vakmensen, mindere planning

Heel tevreden over materiaal en vakmensen. Planning was een drama vanwege jullie drukte. Ik begreep jullie motivatie en het is in overleg wel goed gekomen maar het is niet prettig om iedere week maar 1 dag 2 mensen aan het werk te hebben. Dan duurt het allemaal wel heel erg lang.

met haperingen goede oplossing

Na een terugkoppeling bij een veel te hoge offerte, prima afgehandeld

Hele goede service en vriendelijk personeel daarnaast keurig werk geleverd !

Uw bedrijf is twee keer bij ons aan het werk geweest en beide keren hebben jullie mensen vakkundig werk geleverd en gedaan wat afgesproken was. Zowel de verkoop als de mensen die het hekwerk geplaatst en later door stormschade herstelt hebben.

Goed advies en fijne afstemming!

Als particulier ca 200m afrastering laten plaatsen. Goed advies gekregen, afstemming was zeer prettig. Werk is keurig uitgevoerd conform de afgesproken planning. Helaas foutje gemaakt met levering kleur gaas, dit werd meteen op de tweede werkdag opgelost. Complimenten over snelheid handelen en deskundigheid medewerkers die de afrastering hebben geplaatst.

Goed voorbesproken, flexibel in de uitvoering. Netjes en snel gedaan.

Op basis van de voorbespreking een duidelijke offerte. Bij de uitvoering dacht men ook nog mee en was er ook flexibiliteit mogelijk, met daarbij ook duidelijkheid over de consequenties. Kortom mooi staaltje werk.

Vakmensen

Aardige mensen die in no-time het door storm gehavende hek, perfect gerepareerd hebben.

Ik heb alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf en ben ook zeer tevreden met het resultaat

Uitstekende dienstverlening en kwaliteit

prima werk en goede service

helemaal tevreden

Complimenten voor de uitgevoerde werkzaamheden van afgelopen week aan de vierhouterweg in Emst. Snel,keurig,plezierig en vooral prima vakmanschap. Super bedankt en misschien tot ziens.

Vaklui in een woord

Fantastisch mensen doen wat ze beloven . heel fijn personeel denken mee. Ruimen alles op leuk om mee te werken. Top

prettig personeel

Komt de afspraken perfekt na en stipt op tijd

prima ervaringen; snel, efficiënt en vriendelijk. bovendien (en dat is het nóg belangrijker) is er u

vriendelijke en hardwerkende mensen leverden ons een prachtig hekwerk met een snelle levertijd. meer kun je niet wensen toch?

Goed werk snel gedaan

Mannen zijn “ van het aanpakken” en gaan goed met de klant om

Goed hekwerk, gazon totaal vernield.

Zie foto's in mijn e-mail van 11-12-2017. Hekwerk plaatsen ging goed. Nette kerels. Men kwam echter met een midigraver i.p.v. een mini-graver. Het resultaat is dat mijn gazon totaal vernield is door de sporen van de te zware midigraver. Wie verzint dit? Met een midigraver over een gazon rijden. Achteraf beschouwd had ik jullie mensen 's morgens gewoon weer terug moeten sturen met die midigraver. Als je nu denkt dat ik nu zeer ontevreden ben, dan klopt dat. Het gazon moet nu gerold, geprikt en bij gezaaid worden. Bàh.

Allereerst onze excuses voor de sporen op uw gazon. We hebben persoonlijk contact met u hierover gehad en we zijn het inderdaad met u eens dat we niet met een kraan uw gazon op hadden moeten rijden. Normaalgesproken leidt dit niet tot problemen, maar in uw geval hadden we te maken met een goed verzorgd gazon in combinatie met slecht weer. Dit hadden we anders moeten oplossen en vooraf beter moeten overleggen met u. Voor ons is dit goed om te horen wat er fout ging, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. We stellen het dan ook zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om deze recensie te schrijven.

goede service

Arfman bied een prima service m.n. bij acuut ontstane problemen of onduidelijkheden worden de problemen op een zeer professionele en slagvaardig wijze opgelost.

Vriendelijk en vakkundig.

Gemaakte afspraken werden nauwkeurig nagekomen.

Gegevens doorgekregen van jachtopzichter Hoog Soeren. Vervangen paal in particuliere slagboom. Deskundige is komen kijken, was er op afgesproken tijd, maakte binnen 24 uur offerte. Telefonische acceptatie van plus korte toelichting op offerte verliep vlot. Over uitvoering van de reparatie slagboom, door drie man, ging ook zonder problemen. Ik ben tevreden. Paul Winkler

Deskundigheid, vakmanschap en ervaring.

Enthousiaste medewerkers, die goed luisteren naar de wensen van de klant.

Mooie kwaliteit en betrouwbare service

Poorten en hekwerk besteld. Zeer goede kwaliteit en erg mooi gemaakt.

Goed materiaal, deskundig personeel en prima service

Arfman denkt met de klant mee, is flexibel en komt de gemaakte afspraken netjes na. Deskundig en behulpzaam personeel, goed materiaal, uitstekende service en een nette prijs. Wat mij betreft de beste aanbieder als het om hekwerk gaat!

prettig

respectvol duidelijk scherpe prijs goed personeel wat werk geleverd heeft

100 % OK

Best Service

Goede service, competente mensen

Bij de offerte zou ik beter voorgelicht willen zijn over de sluiting van het grote hek, dat naar mijn voorkeur aan de binnenzijde geplaatst had moeten worden, dan zoals nu aan de buitenkant

Prijzig, maar zeer tevreden.

Professioneel contact en begeleiding. Montageploeg bekwaam en meedenkend. Voor het versturen van de factuur nog even contact opgenomen om tevredenheid te toetsen. Al met al prima!

Profesioneel hekwerk van goede kwaliteit voor goede prijs OOK voor de particulier!

Zeer klantgericht. Meedenkend, goed materiaal voor een goede prijs. Uitstekend geplaatst. Planning voor plaatsing werd helaas een keer verzet.

Ondernemersweg 15 7451PK Holten

Over Arfman Hekwerk BV

Henk Arfman, van origine agrariër, richtte zijn bedrijf op in 1972. Aanvankelijk specialiseerde hij zich in ruilverkavelingprojecten, maar Arfman Hekwerk groeide uit tot Nederlands grootste specialist in faunavoorzieningen toen hij erachter kwam dat voor iedere diersoort een gaassoort te koop was. Vandaag de dag bieden wij totaaloplossingen aan voor faunavraagstukken en leveren we een complete lijn faunaproducten. Door onze jarenlange ervaring denken wij mee en geven wij persoonlijk advies op maat. Daarnaast leveren en monteren we houten en stalen hekwerk langs wegen, overwegen, spoorbanen en bij mensen thuis.