Zoals altijd goed.

Bezoek van de vertegenwoordiger en zijn adviezen waren zeer positief, offerte was goed, order bevestiging was goed, factuur eerste termijn was goed. Wacht nu alleen nog op de planning.

Prima werk geleverd

Voor ons vakantiehuisje een honden omheining laten plaatsen. Het eindresultaat is echt super, kwalitatief top en het hek gaat helemaal op in de omgeving van het bos. Goed advies ter plaatse gekregen en ook voor de monteurs niets dan lof. Ze komen met zwaar materieel maar ruimen netjes op en laten alles keurig achter. Waarom dan geen 10? De communicatie omtrent de plaatsing had iets beter gekund, maar ook dat is goed opgelost.

Vlot vakwerk!

Duidelijke offerte, persoonlijk aangepast na bezoek aan de locatie. Werknemers verstaan hun vak en werken vlot Eindresultaat fraai en robuust Waarom geen 10? Ik moest zelf mailen om te vragen wanneer het werk gestart zou worden. Uiteindelijk wel netjes binnen de afgesproken 4 tot 6 weken na aanbetaling gestart en afgerond.

Flexibel in overleg,degelijk werk

Prettig in het overleg en flexibel in de uitvoering van degelijk werk

goede service en goed overleg mogelijk.

helpen van het uitzoeken van het juiste materiaal, maar deze uiteindelijk om logistieke redenen alleen hoeven leveren.

Zeer positief. Mooi en sterk gaasraster

Ik ben tevreden met het gaasraster wat de mannen hebben neergezet. Met name de palen vind ik mooi. De eerste complimenten uit de buurt zijn ook al binnen 😉. De mannen die het werk kwamen verzetten weten waar ze mee bezig zijn en werken hard door. Zeer sympathieke lui ook.

Uiteindelijk prima werk

Ik geef geen 5 sterren omdat de communicatie niet altijd even goed was. Uiteindelijk prima werk geleverd en zeer tevreden over het eindresultaat.

Goede service, vakmanschap, kundige, voorkomende en vriendelijke medewerkers

Aanbevelenswaardig

Vakwerk, goed advies, hart voor het werk

Perfekt

Goede uitvoering van werkzaamheden Aardige zorgvuldige medewerkers

Keurig afgeleverd

Prima contact met het bedrijf. Ze zijn niet goedkoop, maar er staat dan ook wel een hekwerk om U tegen te zeggen. Heel tevreden over plaatsing, en functioneren nadien.

Prima bedrijf en een goede service!

Persoonlijk contact en een goede uitvoering hetgeen afgesproken!

OKE

GOEDE SERVICE EN GOED CONTACT

slechte communicatie

Voordat we een juiste offerte hadden, duurde een poos. Na installatie bleek dat het sluitwerk aan de verkeerde kant van het hekwerk zat. Zou verholpen worden. Wachten we nu op sinds oktober.

Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de aan u geleverde service. Inmiddels hebben wij persoonlijk contact met u gehad en wij gaan het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Wij nemen uw feedback ter harte zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Wij kunnen hiervan alleen maar leren en stellen het dan ook op prijs dat u de tijd heeft genomen deze review te plaatsen.

Goede adviezen.inschatiing van te vervangen palen was niet accuraat. Wel goed opgelost en op ingespr

Vriendelijk contact en mooie kwaliteit.

Goede service ; vriendelijk personeel.

Goed werk geleverd. Aan afspraak gehouden.

Goede afspraken mee te maken en goed montage team

Ik ben zeer tevreden !

zeer tevreden

wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe hek en horen uit onze omgeving dat veel mensen het erg mooi vinden. het is vakkundig geplaatst en het oude hek is keurig opgeruimd en afgevoerd. De jongens hebben hard gewerkt ondanks de hitte en waren zeer welwillend om iets extra's te doen. Voor een eventuele volgende klus staat Arfman bij ons op de eerste plaats.

Perfect werk geleverd

Perfect werk afgeleverd

Service in de zuiverste zin van het woord

Goede voorbereiding, men denkt met de klant mee. Er wordt goed overleg gepleegd voor en tijdens het plaatsen. Het resultaat is prachtig in het landschap.

Uitstekende communicatie en zorgvuldige plaatsing. Kan niet beter!

in goed overleg hekwerk uitgezet en geplaatst mede in samenspraak met naastgelegen eigenaar weiland. Zorgvuldig en zeer strak geplaatst. Compliment voor overleg en uiteindelijke uitvoering.

Prima geregeld

Goede service, goede mensen die kwamen installeren

Aantal keren langs geweest om steeds alles te checken. Duidelijke offerte. Op tijd gestart en op tijd alles af. Extra wensen werden gelijk meegenomen. Mooi strak hekwerk waar we veel complimenten over krijgen.

Ik ben goed en snel geholpen.

Op tijd geleverd en geplaatst, precies volgens afspraak.

Over Arfman Hekwerk BV

Henk Arfman, van origine agrariër, richtte zijn bedrijf op in 1972. Aanvankelijk specialiseerde hij zich in ruilverkavelingprojecten, maar Arfman Hekwerk groeide uit tot Nederlands grootste specialist in faunavoorzieningen toen hij erachter kwam dat voor iedere diersoort een gaassoort te koop was. Vandaag de dag bieden wij totaaloplossingen aan voor faunavraagstukken en leveren we een complete lijn faunaproducten. Door onze jarenlange ervaring denken wij mee en geven wij persoonlijk advies op maat. Daarnaast leveren en monteren we houten en stalen hekwerk langs wegen, overwegen, spoorbanen en bij mensen thuis.