Voor de tweede keer met jullie naar Schiphol en beide keren een zeer fijne ervaring

Zeer leuke gesprekken met de chauffeur / chauffeuse, vriendelijk, hartelijk en belangstellend en bovendien mooie en nette taxibussen. Brengen en halen tot en vanaf de gate, beter kan het niet, Kortom ten zeerste aan bevolen door de families Plantinga, Dijkstra en Lap. De Westereen en Aldsjerk

vriendelijk baas en personeel .

goede service.

Een prima taxi bedrijf, bij iedereen van harte aanbevolen.

Telefonische een Taxi besteld bij taxi de Jong uit EE. Op de site ff een paar regeltjes invullen , en alles is klaar.

Zeer goed en voor herhaling vatbaar

Correcte service

Zeer prettige en goede service

Gewoon goed!

Met een groep collega's van Dokkum naar Schiphol gebracht en weer opgehaald. Stipt op tijd en goede service.

Vlot, vriendelijk en behulpzaam

Door vertraging van het vliegtuig werd onze geplande avond-rit terug naar huis een nacht-rit. Geen enkel probleem. Geen minuut hoeven wachten na aankomst. Pluim verdiend!

Gezellig en vertrouwd

Al meerdere malen met jullie naar Schiphol gegaan. Altijd super gezellig en vertrouwd! Als we op vakantie gaan, boeken we zeker een taxi met jullie.

Goed.

Professioneel .

Komt afspraken keurig na

Prima chauffeur.

Alles is keurig volgens afspraak verlopen.

goede service

Mooi optijd, fijne chauffeur

Ben zeer tevreden vanaf het aanvragen tot het moment dat we thuis weer veilig zijn afgeleverd.

Ruim op tijd en correct

Het voelde goed aan en er was een zekere rust, ook met het rijden. Bovendien het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt.

Vriendelijk personeel, afspraak is afspraak en nette auto.

Goede en betrouwbare info vooraf. Het tijdig aanwezig zijn bij vertrek en aankomst.

Zowel bij de heenreis als ook bij thuiskomst taxi keurig op tijd. Prima service 👍👍

Accuraat en goed

De bijzondere aanvraag van ons, komende van een eiland en 2 personen met hond en reisbench werd keurig opgelost. Zowel de heen- en terugreis prima in orde. Dank jullie.

Zeer vakbekwaamt

Op tijd zeer schone taxi, chauffeur zeer goed

Fantastisch

Midden in de nacht opgehaald voor de heenreis naar Schiphol en onderweg kregen wij het vakantiegevoel al. Bij terugkomst op Schiphol de chauffeur gebeld toen we de koffers hadden en bij het vooraf afgesproken afhaalpunt (vertrekhal 3) stond de chauffeur ons al op te wachten en in notime waren we weer thuis. We weten nu al zeker dat bij een volgende vakantie we weer kiezen voor dit bedrijf. Kortom niks geen gestress bij zowel de heen- als terugreis.

Proffesionele service met bulpzaam personeel.

Gewelige service, ruim op tijd aanwezig voor vertrek tijd Vriendelijk personeel en erg behulpzaam. Tot de volgende keer!

Goede service en vriendelijke mensen.

Keurig op tijd, zowel bij halen als weer thuisbrengen.

Servicegerichte en klantvriendelijke houding

Prima benadering van de klant.

Perfect op tijd

geweldig bedrijf

Vervoer vanuit huis naar Schiphol en terug uitstekend!

Intussen zijn wij al een paar keer met Taxibedrijf De Jong/ Schiphol Taxi Friesland vanuit onze woonplaats naar Schiphol gereisd en weer terug. De service is altijd prima. De ritten zijn goed op tijd, zodat er op Schiphol niet gehaast hoeft te worden. Bij aankomst op Schiphol is de chauffeur van De Jong altijd goed bereikbaar en heel snel weer beschikbaar. De betrokkenheid op mensen is bij De Jong groot. Compliment!

Over Taxibedrijf de Jong / Schiphol Taxi Friesland

U gaat op vakantie of op zakenreis en u zoekt voordelig en betrouwbaar vervoer naar of van Schiphol of andere luchthavens in binnen- of buitenland? Taxi de Jong in Ee is al 10 jaar gespecialiseerd in luchthavenvervoer. Met voordelige tarieven en een persoonlijke aanpak onderscheidt dit taxibedrijf zich van alle andere in Friesland.