Hele goede service

We hebben 2x de jong taxi bestelt. Alke keren keurig op tijd, netjes afgezet!!

keurig op tijd, vriendelijke chauffeurs

Volgende keer zeker weer een ritje boeken.

Een prettige en goede service

Erg positief en voor herhaling vatbaar!!

Aanrader als je naar Schiphol wil.

Alles ging precies zoals afgeaproken. Taxi was heen en terug ruim op tijd. De chauffeur was een sympathieke man.

Het was een goede ervaring, voor herhaling vatbaar.

mijn ervaring staat al bovenin. Mijn zoon was al eens met jullie mee geweest en dat was goed bevallen zodat wij ook gebruik van jullie gemaakt hebben om onze kinderen uit Amerika van Schiphol te halen. we bevelen jullie zeker aan

Prima service!

Goede chauffeur die prima inspeelde op de file door om te rijden via Hilversum en ons toch nog keurig op tijd afleverde op Schiphol! Ook op de terugweg toen we na een vlucht vanuit Seattle niet echt de behoefte hadden om te praten een prima chauffeuse die na een kort gezellig praatje aanvoelde dat we liever even de oogjes dicht deden. Goede comfortabele taxibus en dito rijstijl!

Perfecte rit naar Schiphol

We hebben goede ervaring met Schipholtaxi de Jong. Tijdstip keurig aan de afspraak. Ontspannen naar Schiphol zonder stress.

alles gewoon tip top!

Prima service, prima chauffeurs en altijd op tijd!

vriendelijk personeel taxibedrijf de Jong kan ik aanbevelen.

Een hele goede ervaring gehad en heel zorgzaam.

Prima op tijd klantvriendelijk

Op tijd Klantvriendelijk

Vriendelijk, duidelijk en volgens afspraak

We hebben een plezierige rit gehad met ons gezin naar Schiphol. Chauffeur was ook mooi op tijd.

Voor de tweede keer met jullie naar Schiphol en beide keren een zeer fijne ervaring

Zeer leuke gesprekken met de chauffeur / chauffeuse, vriendelijk, hartelijk en belangstellend en bovendien mooie en nette taxibussen. Brengen en halen tot en vanaf de gate, beter kan het niet, Kortom ten zeerste aan bevolen door de families Plantinga, Dijkstra en Lap. De Westereen en Aldsjerk

vriendelijk baas en personeel .

goede service.

Een prima taxi bedrijf, bij iedereen van harte aanbevolen.

Telefonische een Taxi besteld bij taxi de Jong uit EE. Op de site ff een paar regeltjes invullen , en alles is klaar.

Zeer goed en voor herhaling vatbaar

Correcte service

Zeer prettige en goede service

Gewoon goed!

Met een groep collega's van Dokkum naar Schiphol gebracht en weer opgehaald. Stipt op tijd en goede service.

Vlot, vriendelijk en behulpzaam

Door vertraging van het vliegtuig werd onze geplande avond-rit terug naar huis een nacht-rit. Geen enkel probleem. Geen minuut hoeven wachten na aankomst. Pluim verdiend!

Gezellig en vertrouwd

Al meerdere malen met jullie naar Schiphol gegaan. Altijd super gezellig en vertrouwd! Als we op vakantie gaan, boeken we zeker een taxi met jullie.

Goed.

Professioneel .

Komt afspraken keurig na

Prima chauffeur.

Alles is keurig volgens afspraak verlopen.

goede service

Mooi optijd, fijne chauffeur

Ben zeer tevreden vanaf het aanvragen tot het moment dat we thuis weer veilig zijn afgeleverd.

Over Taxibedrijf de Jong / Schiphol Taxi Friesland

U gaat op vakantie of op zakenreis en u zoekt voordelig en betrouwbaar vervoer naar of van Schiphol of andere luchthavens in binnen- of buitenland? Taxi de Jong in Ee is al 10 jaar gespecialiseerd in luchthavenvervoer. Met voordelige tarieven en een persoonlijke aanpak onderscheidt dit taxibedrijf zich van alle andere in Friesland.