Zeer fijn om van en naar Schiphol te worden gebr.

We werden op de afslgesproken tijd en plek opgehaald. Idem voor de terug reis. Geen zorgen om vervoer of de auto. Er mag wel wat minder Nederlandstalige muziek worden gedraaid 😂 Hele goede ervaring met taxi de jong. Di gaan we zeker weer zo doen 👍

Uitstekend vervoer naar Schiphol gehad.

Comfortabel en zeer gastvrij. Ook keurig optijd.

Prima service en keurig volgens de afspraak!

Wij maakten voor het eerst gebruik van Taxibedrijf De Jong om naar en van Schiphol te komen. De taxi was keurig op tijd en De Jong volgde zelf ook onze vertraagde terugvlucht, zodat zij op het goede moment weer klaar stonden op Schiphol.

Een retourtje zonder minpunten: volgend jaar weer!

Zeer tevreden!

Super service!

Geweldig geregeld! Bus netjes en goed geregeld, komen op tijd voor vertrek en staan ook direct klaar bij terug komst. Je hoeft je niet druk te maken over het vervoer, alles is perfect. Top!

Super service

Zeer vriendelijk en op tijd. Na een foutje van mij goed opgelost bel de volgende keer weer

Prima communicatie aardige chauffeur netjes op tijd in het vervolg maak ik weer gebruik van hun service

betrouwbaar en klantgericht

Wij zijn met 6 personen bij Schiphol afgeleverd en weer afgehaald. Fijne communicatie via de mail bij het aanvragen van een offerte. Volgens mij ook nette concurrerende prijs. Duidelijke afspraken die worden nagekomen. Chauffeurs waren prettig in de omgang. Zowel heen- als terugreis een ontspannen reis gehad. Niets op aan te merken. Bij een volgende keer klop ik zeker weer aan.

Voor mij is het 100%

Keurige service, op tijd halen en brengen, klantvriendelijk.

prima service

Wij zijn met een taxi van de Jong heen en weer gereden naar Rotterdam tegen een redelijke prijs en met een vriendelijke chauffeur.

prima verzorgd

Tot de volgende keer

prima service , vriendelijke chauffeur

reis Kollum-Schiphol v.v (7 personen) vlot geregeld en uitgevoerd . prima service en vriendelijke chauffeur

Geen gedeelde taxi

Afspraken tijd enz. worden goed nagekomen.

Punctueel, tijdig aanwezig, denken mee met klant, plezierig in omgang.

Hopelijk kunnen we nog lang gebruik maken van Taxi de Jong een bedrijf wat opvalt in de huidige tijd. Een tijd waarin vaak afspraken niet worden nagekomen. Op Taxi de Jong kun je blindelings vertrouwen, stipt op de afgesproken tijd, en meedenkend. Kortom een plezier om mee te reizen.

Dit was onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer, het verdiend zeker een 10

Prima service en prima medewerkers

Afspraak is afspraak en vriendelijke medewerkers👍🏻

Prima service!

Taxi de Jong is een prima keuze! Goede prijs kwaliteit, prima service en zeer vriendelijke medewerkers!! Voor ons geen ander meer.

Prima geregeld

Onbezorgd heen en weer Schiphol

Goede service, vriendelijke belangstellende mensen. Keurig op tijd

U vakantie begint als u instapt.

Deze zomer voor de tweede keer gebruik gemaakt van de schiphol taxi. Heerlijk u wordt voor de deur van de luchthaven afgezet en weer opgehaald geen stress van auto parkeren . Wij gaan hier zeker vaker gebruik van maken.

Zie onderstaand.

Prima contact en overleg; de reis en alles daar omheen verliep prima. Geen verdere opmerkingen of commentaar; ga zo door.

Geweldige service en hele aardige mensen

Al 5 jaar zorgt Taxi de Jong er voor dat wij veilig op Schiphol komen en ook dat we weer veilig thuis worden gebracht. Klasse !

Pico Bello

Op korte termijn een taxi moeten regelen vanaf de veerboot in Holwerd naar Schiphol. Geen probleem en keurig opgelost.

goed geregeld

GOED GEREGELD TOP GEDAAN

Over Taxibedrijf de Jong / Schiphol Taxi Friesland

U gaat op vakantie of op zakenreis en u zoekt voordelig en betrouwbaar vervoer naar of van Schiphol of andere luchthavens in binnen- of buitenland? Taxi de Jong in Ee is al 10 jaar gespecialiseerd in luchthavenvervoer. Met voordelige tarieven en een persoonlijke aanpak onderscheidt dit taxibedrijf zich van alle andere in Friesland.