Volgende keer bel ik zeker weer!

Super geregeld!!

Voor herhaling vatbaar!!

's Ochtends werden we op de afgesproken tijd opgehaald. De rit was comfortabel en we hadden een vriendelijke chauffeur!! Ook bij onze terugkomst in Nederland was alles tot in de puntjes verzorgd!! Voor ons begon de vakantie, met jullie service, voor de deur!! Tige tank!!!

TOP

Op tijd, goede bus om in te zitten en aardige meneer en ook voor de terug reis. Is niks op aan te merken, super gewoon.

Betrouwbaar en rustig

De taxi was mooi op tijd, reed rustig en betrouwbaar. goede service.

komen afspraken prima na

alles goed en vlot geregeld, snelle service, duidelijk en stipt

Aanrader!!!

Geweldige service, fijne chauffeurs en een mooi wagenpark. Lekker relaxed naar en terug van vakantie.

Optijd, goede chauffeur,

Super service!!!

We hebben de jong gekozen via internet, omdat we hier voor een redelijke prijs retour schiphol konden boeken. Onze ervaring nu met de jong is erg goed, snelle reacties via mail, en precies op tijd opgehaald wat we hadden afgesproken richting schiphol, en terugreis hoefden we bij schiphol ook niet te wachten, want ze stond al voor ons klaar dichtbij de uitgang van schiphol. Dus super service!

19 september werden wij op gehaald van af Schiphol. Het vliegtuig was op tijd geland alleen moeten wij erg lang op de bagage wachten. Wat is het dan fijn dat je zelf niet hoeft te rijden. Als we weer een taxi nodig hebben zal het dit bedrijf zijn Vriendelijke groet Nanne en Frieda Bruinsma

Helemaal prima

Prima service, keurig op tijd en vriendelijke chauffeur.

Beste taxi

Zeer goed pijs- en kwaliteitsvehouding

we hebben het als zeer positief ervaren.

goede en vertrouwde chauffeur en een keurige taxi.

Relaxed aan je vakantie beginnen..geen zorgen om je auto..echt een aanrader..TOP

Zeer fijn om van en naar Schiphol te worden gebr.

We werden op de afslgesproken tijd en plek opgehaald. Idem voor de terug reis. Geen zorgen om vervoer of de auto. Er mag wel wat minder Nederlandstalige muziek worden gedraaid 😂 Hele goede ervaring met taxi de jong. Di gaan we zeker weer zo doen 👍

Uitstekend vervoer naar Schiphol gehad.

Comfortabel en zeer gastvrij. Ook keurig optijd.

Prima service en keurig volgens de afspraak!

Wij maakten voor het eerst gebruik van Taxibedrijf De Jong om naar en van Schiphol te komen. De taxi was keurig op tijd en De Jong volgde zelf ook onze vertraagde terugvlucht, zodat zij op het goede moment weer klaar stonden op Schiphol.

Een retourtje zonder minpunten: volgend jaar weer!

Zeer tevreden!

Super service!

Geweldig geregeld! Bus netjes en goed geregeld, komen op tijd voor vertrek en staan ook direct klaar bij terug komst. Je hoeft je niet druk te maken over het vervoer, alles is perfect. Top!

Super service

Zeer vriendelijk en op tijd. Na een foutje van mij goed opgelost bel de volgende keer weer

Prima communicatie aardige chauffeur netjes op tijd in het vervolg maak ik weer gebruik van hun service

betrouwbaar en klantgericht

Wij zijn met 6 personen bij Schiphol afgeleverd en weer afgehaald. Fijne communicatie via de mail bij het aanvragen van een offerte. Volgens mij ook nette concurrerende prijs. Duidelijke afspraken die worden nagekomen. Chauffeurs waren prettig in de omgang. Zowel heen- als terugreis een ontspannen reis gehad. Niets op aan te merken. Bij een volgende keer klop ik zeker weer aan.

Voor mij is het 100%

Keurige service, op tijd halen en brengen, klantvriendelijk.

prima service

Wij zijn met een taxi van de Jong heen en weer gereden naar Rotterdam tegen een redelijke prijs en met een vriendelijke chauffeur.

prima verzorgd

Tot de volgende keer

prima service , vriendelijke chauffeur

reis Kollum-Schiphol v.v (7 personen) vlot geregeld en uitgevoerd . prima service en vriendelijke chauffeur

Over Taxibedrijf de Jong / Schiphol Taxi Friesland

U gaat op vakantie of op zakenreis en u zoekt voordelig en betrouwbaar vervoer naar of van Schiphol of andere luchthavens in binnen- of buitenland? Taxi de Jong in Ee is al 10 jaar gespecialiseerd in luchthavenvervoer. Met voordelige tarieven en een persoonlijke aanpak onderscheidt dit taxibedrijf zich van alle andere in Friesland.