prima service , vriendelijke chauffeur

reis Kollum-Schiphol v.v (7 personen) vlot geregeld en uitgevoerd . prima service en vriendelijke chauffeur

Geen gedeelde taxi

Afspraken tijd enz. worden goed nagekomen.

Punctueel, tijdig aanwezig, denken mee met klant, plezierig in omgang.

Hopelijk kunnen we nog lang gebruik maken van Taxi de Jong een bedrijf wat opvalt in de huidige tijd. Een tijd waarin vaak afspraken niet worden nagekomen. Op Taxi de Jong kun je blindelings vertrouwen, stipt op de afgesproken tijd, en meedenkend. Kortom een plezier om mee te reizen.

Dit was onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer, het verdiend zeker een 10

Prima service en prima medewerkers

Afspraak is afspraak en vriendelijke medewerkers­čĹŹ­čĆ╗

Prima service!

Taxi de Jong is een prima keuze! Goede prijs kwaliteit, prima service en zeer vriendelijke medewerkers!! Voor ons geen ander meer.

Prima geregeld

Onbezorgd heen en weer Schiphol

Goede service, vriendelijke belangstellende mensen. Keurig op tijd

U vakantie begint als u instapt.

Deze zomer voor de tweede keer gebruik gemaakt van de schiphol taxi. Heerlijk u wordt voor de deur van de luchthaven afgezet en weer opgehaald geen stress van auto parkeren . Wij gaan hier zeker vaker gebruik van maken.

Zie onderstaand.

Prima contact en overleg; de reis en alles daar omheen verliep prima. Geen verdere opmerkingen of commentaar; ga zo door.

Geweldige service en hele aardige mensen

Al 5 jaar zorgt Taxi de Jong er voor dat wij veilig op Schiphol komen en ook dat we weer veilig thuis worden gebracht. Klasse !

Pico Bello

Op korte termijn een taxi moeten regelen vanaf de veerboot in Holwerd naar Schiphol. Geen probleem en keurig opgelost.

goed geregeld

GOED GEREGELD TOP GEDAAN

Hele goede service

We hebben 2x de jong taxi bestelt. Alke keren keurig op tijd, netjes afgezet!!

keurig op tijd, vriendelijke chauffeurs

Volgende keer zeker weer een ritje boeken.

Een prettige en goede service

Erg positief en voor herhaling vatbaar!!

Aanrader als je naar Schiphol wil.

Alles ging precies zoals afgeaproken. Taxi was heen en terug ruim op tijd. De chauffeur was een sympathieke man.

Het was een goede ervaring, voor herhaling vatbaar.

mijn ervaring staat al bovenin. Mijn zoon was al eens met jullie mee geweest en dat was goed bevallen zodat wij ook gebruik van jullie gemaakt hebben om onze kinderen uit Amerika van Schiphol te halen. we bevelen jullie zeker aan

Prima service!

Goede chauffeur die prima inspeelde op de file door om te rijden via Hilversum en ons toch nog keurig op tijd afleverde op Schiphol! Ook op de terugweg toen we na een vlucht vanuit Seattle niet echt de behoefte hadden om te praten een prima chauffeuse die na een kort gezellig praatje aanvoelde dat we liever even de oogjes dicht deden. Goede comfortabele taxibus en dito rijstijl!

Perfecte rit naar Schiphol

We hebben goede ervaring met Schipholtaxi de Jong. Tijdstip keurig aan de afspraak. Ontspannen naar Schiphol zonder stress.

alles gewoon tip top!

Prima service, prima chauffeurs en altijd op tijd!

vriendelijk personeel taxibedrijf de Jong kan ik aanbevelen.

Een hele goede ervaring gehad en heel zorgzaam.

Prima op tijd klantvriendelijk

Op tijd Klantvriendelijk

Over Taxibedrijf de Jong / Schiphol Taxi Friesland

U gaat op vakantie of op zakenreis en u zoekt voordelig en betrouwbaar vervoer naar of van Schiphol of andere luchthavens in binnen- of buitenland? Taxi de Jong in Ee is al 10 jaar gespecialiseerd in luchthavenvervoer. Met voordelige tarieven en een persoonlijke aanpak onderscheidt dit taxibedrijf zich van alle andere in Friesland.