Goede service en vriendelijke mensen.

Keurig op tijd, zowel bij halen als weer thuisbrengen.

Servicegerichte en klantvriendelijke houding

Prima benadering van de klant.

Perfect op tijd

geweldig bedrijf

Vervoer vanuit huis naar Schiphol en terug uitstekend!

Intussen zijn wij al een paar keer met Taxibedrijf De Jong/ Schiphol Taxi Friesland vanuit onze woonplaats naar Schiphol gereisd en weer terug. De service is altijd prima. De ritten zijn goed op tijd, zodat er op Schiphol niet gehaast hoeft te worden. Bij aankomst op Schiphol is de chauffeur van De Jong altijd goed bereikbaar en heel snel weer beschikbaar. De betrokkenheid op mensen is bij De Jong groot. Compliment!

Als het om flexibiliteit en betaalbaarheid gaat, bent u bij Taxi de Jong aan het juiste adres!

Afspraak is afspraak en er wordt goed rekening met wensen gehouden.

Prima correcte service

Alle wensen worden mogelijk gemaakt! Klasse

Korte lijntjes. Duidelijk en stipt

Zie onder

Het was een goed begin en eind van onze reis. Goede afspraken en zeer vriendelijke chauffeurs. Prima Service !goede prijs/kwaliteitsverhouding.

heel aardige chauffeurs en top service!

heel goed, mooi op tijd, jammer dat we niet eerder van jullie wisten!

Alles klopt!

Zie voorgaande opmerking

onvoldoende service

Op de afgesproken tijd was er geen taxi aanwezig, ondanks dat ik mijn vluchtnummer en aankomsttijd had doorgegeven. Toen ik belde zei de chauffeur dat hij onder weg was: 'Ik ben wat later, gaat u maar even koffiedrinken' , was het advies. Na een vermoeiende vlucht moest ik nog bijna 1 uur rondlopen op Schiphol, met koffer en handbagage. (ik ben 71 jaar en reis alleen) Toen ik werd opgehaald: geen enkel excuus! Ik moest wél de volledige reissom betalen. Had verwacht dat er wel enige compensatie zou worden aangeboden. Ik vond de prijs trouwens ook érg hoog! Dus: dit was mijn laatste taxi rit met Taxi de Jong! Eigenlijk geef ik geen énkele ster!

uitstekend

De volgende keer gaan we weer met jullie

Zoals onderstaand omschreven.

Wij hebben als 8 reizigers retour schiphol een zeer prettige ervaring met uw bedrijf. Zal het beslist aanraden bij familie en vrienden etc. Ik spreek namens alle 8! Met een vriendelijke groet, Geert Kuipers

correct volgens afspraak

perfecte service, zeker aan te bevelen

Wij gingen op 4 oktober naar Egypte toe. Omdat wij met zo'n grote groep waren, hebben wij jullie bedrijf gevraagd om ons te brengen en op te halen. Dit was erg prettig en het verliep uitstekend.

Super service

Goode service en perfect greeted

Duidelijke afspraken, transparant over kosten vriendelijke chauffeur

Wij werden netjes optijd opgehaald voor vertrek naar schiphol. Ook de terugreis verliep vlot. Zeer tevreden. Verder goede afspraken ook mbt kinderzitje. 👍

ideaal

vriendelijk en gezellig personeel, ideale taxi's. kortom perfect.

Prima en vriendelijke chauffeur en rijdt heel beheerst

Ervaring is prima, zullen zeker ooit nog wel eens gebruik van jullie diensten maken.

Keurig op tijd, vriendelijk personeel

Goede service en een gezellige heen en terugreis

Goede service en een gezellige heen en terugreis.

Vriendelijk, accuraat, betaalbaar en behulpzaam!

Geweldig. Zeer Betaalbaar! Taxi De Jong was keurig op tijd, De chauffeurs zijn behulpzaam en erg vriendelijk. Wij zijn getrouwd in het buitenland en De Jong verzorgde ons Schiphol vervoer... Bij terugkomst kregen wij bloemen en felicitaties! Geweldig bedrijf! Thumbs up! ga zo door :D

Alsof een goede kennis ons welwillend naar en van Schiphol heeft gereden.

Uitswtekend.

Zeer relaxed en keurig op tijd.

Zeer goede ervaring . Vriendelijke chauffeurs en stipt op tijd. Zeker een aanrader.

Wij hebben een uitstekende ervaring met jullie bedrijf, voor herhaling vatbaar.

Als je een vliegvakantie hebt geboekt en er is een taxi nodig voor vervoer naar Schiphol ga dan met Schiphol Taxibedrijf de Jong Ee,zowel heen als terug keurig op tijd bijzonder relaxt, onderweg pauze stop. Wij waren meteen in een vakantie stemming vanaf ons vertrekadres,na een vermoeide terugreis verliep deze eveneens zeer relaxt, ondanks middernacht zat de stemming er nog goed dankzij onze vriendelijke chauffeur. Bedankt voor alles en de fijne gesprekken. Indien weer een taxi nodig is staan jullie bovenaan op ons lijstje. Fam. van Berkum.

Over Taxibedrijf de Jong / Schiphol Taxi Friesland