Super service

Goode service en perfect greeted

Duidelijke afspraken, transparant over kosten vriendelijke chauffeur

Wij werden netjes optijd opgehaald voor vertrek naar schiphol. Ook de terugreis verliep vlot. Zeer tevreden. Verder goede afspraken ook mbt kinderzitje. 👍

ideaal

vriendelijk en gezellig personeel, ideale taxi's. kortom perfect.

Prima en vriendelijke chauffeur en rijdt heel beheerst

Ervaring is prima, zullen zeker ooit nog wel eens gebruik van jullie diensten maken.

Keurig op tijd, vriendelijk personeel

Goede service en een gezellige heen en terugreis

Goede service en een gezellige heen en terugreis.

Vriendelijk, accuraat, betaalbaar en behulpzaam!

Geweldig. Zeer Betaalbaar! Taxi De Jong was keurig op tijd, De chauffeurs zijn behulpzaam en erg vriendelijk. Wij zijn getrouwd in het buitenland en De Jong verzorgde ons Schiphol vervoer... Bij terugkomst kregen wij bloemen en felicitaties! Geweldig bedrijf! Thumbs up! ga zo door :D

Alsof een goede kennis ons welwillend naar en van Schiphol heeft gereden.

Uitswtekend.

Zeer relaxed en keurig op tijd.

Zeer goede ervaring . Vriendelijke chauffeurs en stipt op tijd. Zeker een aanrader.

Wij hebben een uitstekende ervaring met jullie bedrijf, voor herhaling vatbaar.

Als je een vliegvakantie hebt geboekt en er is een taxi nodig voor vervoer naar Schiphol ga dan met Schiphol Taxibedrijf de Jong Ee,zowel heen als terug keurig op tijd bijzonder relaxt, onderweg pauze stop. Wij waren meteen in een vakantie stemming vanaf ons vertrekadres,na een vermoeide terugreis verliep deze eveneens zeer relaxt, ondanks middernacht zat de stemming er nog goed dankzij onze vriendelijke chauffeur. Bedankt voor alles en de fijne gesprekken. Indien weer een taxi nodig is staan jullie bovenaan op ons lijstje. Fam. van Berkum.

Alles volgens afspraak gegaan.

Alles naar wens verlopen.

Prima prijs en kwaliteit.

Snelle, vriendelijke en goede service.

Afspraken worden snel gemaakt. Handelen volgens afspraak. Goed bereikbaar bij vragen.

Zeer goed.

zie boven.

super vriendelijk personeel en alles heel erg goed geregeld.

alles was top geregeld , erg vriendelijk personeel. volgende keer nemen we zeker weer de schipholtaxi van de jong.

Vriendelijk personeel en keurig op tijd

goede service ... en mooi op tijd

het is ons zeer goed bevallen om met uw taxibedrijf te reizen naar schiphol... en van schiphol naar harkema... je hoeft zelf niet te rijden .... alles mooi op tijd... ideaal...

Met goede service en vriendelijk personeel begint en eindigt je vakantie bij de voordeur.

Ideaal voor ons (vijf personen) om zo de transfer naar Schiphol te hebben. Je wordt voor bij de deur uitgezet en weer opgehaald, de taxi stond al voor ons klaar. Zo snel zijn we nog nooit thuis gekomen vanaf Schiphol. Ik heb het al aan meerdere mensen verteld van deze goede service. Zeker een aanrader.

De ervaring met Taxi de Jong is als zeer goed ervaren

gewoon prima!!

Ruim voor de afgesproken tijd aanwezig, zowel heen en terug zijn prima veilig en relaxed gereden.

Zeer positief!!

Goed.

Ideaal

We werden volgens afspraak gebracht en gehaald op de juiste tijden. Prima geregeld!

Topservice!

Staan klaar wanneer afgesproken, als het anders wordt ivm met vertraging is het ook geen probleem. Erg vriendelijk! We gaan zeker vaker gebruik maken van taxi de Jong!

geweldige ervaring

mooi op tijd en een allervriendelijkste chaufeur

Maar 1 keer mee geweest, prima bevallen

Die ene keer is goed bevallen, verder heb ik geen ervaring.

Over Taxibedrijf de Jong / Schiphol Taxi Friesland