Deskundig en vriendelijk personeel

Ik ben sinds 1985 klant bij Schrijver orthopedische schoentechniek voor de aankoop en aanpassing van mijn hardloopschoenen. B

Vertrouwen in ervaren medewerkers

Zoals uit bovenstaande zin blijkt heb ik vertrouwen in het bedrijf en zijn medewerkers . Denk dat ik al tientallen jaren klant ben en in al die jaren heb ik ervaren dat er goed advies wordt gegeven zonder opdringerig te zijn .

Zeer profesioneel

Ontvangst is ok, afspraak begint op tijd, binnen twee weken is het product klaar. Informatie verstrekking is helder en ongecompliceerd

Staan altijd klaar binnen hun mogelijkheden.

Prima advies en denken mee in oplossingen en verbeteringen.

Nu reeds 3x orthopedische schoenen bij Schrijver laten maken. Alle contacten en afspraken zijn super verlopen en de schoenen zijn volledig naar tevredenheid geleverd. Ik ben overgestapt van mijn oude schoen leverancier omdat die niet meedachten in oplossingen en mogelijke verbeteringen. Schrijver adviseert en denkt mee!! Ook is het altijd weer een plezier om bij jullie langs te komen. Prima bedrijf met vriendelijke en behulpzame mensen.

Eén mailtje was genoeg om nieuwe steunzolen te bestellen.

Professioneel! Er werd een film gemaakt van mijn lopende voeten, dat werd bestudeerd en aan de hand daarvan werden de zolen gemaakt.

Over Schrijver Orthopedische Schoentechniek BV

Schrijver Orthopedische Schoentechniek B.V. is een modern en veelzijdig bedrijf. Wij hebben ons in de bijna vijftig-jarige ervaring gespecialiseerd in het bedenken en vervaardigen van oplossingen op het gebied van Orthopedie en Sport. Ook als u geen klachten heeft kunt u bij ons terecht voor aanschaf van diverse sport- en wandelschoenen, door middel van een deskundig advies.