Redelijk maar een paar jaar terug (oude pand) een stuk professioneler en klantvriendelijker

Redelijk geholpen maar niet top en zeker niet de service (aandacht, vriendelijkheid etc) die ik een aantal jaar terug heb ervaren in de oude vestiging aan de Eendrachtsweg. Half jaar geleden voor het eerst in de nieuwe vestiging aan de Glashaven geweest, ontvangst was matig, beetje ongeïnteresseerd, weinig uitleg etc. Deze week opnieuw geweest, weer een matige ontvangst, weinig toelichting en ook een vrij ongeïnteresseerde houding. Alles ging een beetje gehaast. Daarnaast had ik last van een brandend gevoel op mijn lippen (van de gel) tijdens de 2e en 3e sessie. Nu heb ik vrij gevoelige lippen, ondanks de vaseline die royaal wordt aangebracht. Heb dit ook aangegeven. Lippen zijn sinds de behandeling 2 dagen pijnlijk en opgezwollen geweest, heel vervelend. Resultaat is best mooi maar ook niet zoals ik graag zou willen ondanks de meest uitgebreide behandeling. Ik ga de volgende keer een andere aanbieder proberen.

Een stuk minder klantvriendelijk en professioneel als een aantal jaar terug

Een aantal jaar terug, toen the Hollywood Smile nog was gevestigd aan de Eendrachtsweg in Rotterdam was de ervaring totaal anders dan nu in het nieuwe pand aan de Glashaven. Het ziet er mooi uit maar de echte klantvriendelijkheid en service is er gewoon niet meer. Ik ben een half jaar geleden en gisteren geweest maar dit was de laatste keer voor mij. De ontvangst is matig, alles gaat een beetje gehaast en ongeïnteresseerd. Toen ik na de 2e ronde aangaf dat mijn lippen een beetje brandden kreeg ik meer Vaseline opgesmeerd en het advies m'n hoofd meer naar achteren te houden. De gel werd niet zo zorgvuldig aangebracht, zat ook op mijn lippen ipv tanden ook al werd gezegd van niet, ik voelde het duidelijk bij het aanbrengen. Door de lamp (en speeksel) ging het naarmate de behandeling vorderde steeds meer branden. Ik heb gevoelige lippen dus had er wel rekening mee gehouden maar na de behandeling steeds meer last gekregen en nu lijkt het alsof ik slechte fillers heb geprobeerd en staan de blaren erop. Gaat wel weer weg maar heb er nu toch serieus last van. Naar mijn idee had dit niet nodig geweest... Al met al gewoon niet de ervaring die ik als klant wil. Mijn volgende behandeling zal dus niet meer bij The Hollywood Smile zijn.

Onprofessioneel en tegenvallend resultaat

Pand ziet er zeer goed uit, nabij het centrum van Rotterdam. Helaas verder geen goede ervaring met dit bedrijf. Resultaat viel tegen ondanks meerdere behandelingen. Houding van medewerkers is vriendelijk maar niet professioneel in het bijzijn van klanten. Bij binnenkomst "hangt" het personeel op de bank in de ontvangstruimte hard lachend om mannen op social media. Dit veranderd niet als er klanten binnen komen. Ook tijdens de behandeling (de ruimte is aan de bovenkant open) krijg je ongewild gesprekken mee over o.a. andere collega"s maar -erger nog- over voormalige klanten. De eigenaresse bleek niet in huis te zijn, wat mogelijk veel verklaard. Advies voor de eigenares is om na te denken of de goede naam van je bedrijf wel aan deze personeelsleden toe te vertrouwen is als je niet aanwezig bent. Als de kat van huis is....

2 keer geweest. Merkte na de eerste keer al groot verschil, na maand teruggegaan en toen waren mijn tanden erg wit. Alleen is het nu een week later en ik merk wel dat ze al minder wit zijn, wat ik heel raar vind.. kan aan mij liggen hoor maar het lijkt tenminste zo.

ontzettend lieve medewerkster die je op je gemak stelt en zeer vaardig is!

Chalesay is gewedig! Was voor mij de eerste keer, gebit os ontzettend mooi en fris en witter gewordoh. ik durf weer breeduit vte lachen beste wat ik 2018 heb gedaan ik kom zeker terug! wat een prachtig aangeklede mooie ruimte meer dan TOP!!

Geen aanrader

Het ontvangst.. was matig. Erna mocht ii plaatsnemen en werd de behandeling gestart zonder uitgebreide uitleg. En dat voor een eerste ervaring. Vervolgens heb ik mij laten misleiden door de eindresultaat fotos op de website/instagram. Ik vond na 3 sessies van 25 minuten geen wit resultaat. En dat gaf ik aan bij de manager van THS. Het resultaat was volgens zeggen de dag later pas op zijn best. Tot op heden 5 dagen later heb ik echter geen gevoel van dat mijn tand kleur is veranderd. Kortom ik raad het niet aan.

Vandaag 30/6 Zijn wij met zijn drieën maar de hollywood smile geweest. Wij zijn dan ook super tevreden met de vip behandelingen. Het meisje dat ons heeft geholpen was zeer lief en zorgzaam. Ze laat dit bedrijf shinen net als je tanden!!!

Een tandpasta en poeder meegenomen na de vip behandeling te hebben gehad. Helemaal tevreden met mijn tanden. Met de tandpasta en tandplakpoeder kan ik de kleur zelf thuis mooi bijhouden. Bedankt The Hollywood Smile :)

Een mooie rustige omgeving en een aardige medewerker. Goed uitleg hoe alles werkt. Goed resultaat. Ben echt super blij mee!!

Geweldige ervaring

Goeie service en erg vriendelijk personeel. Alles werd goed duidelijk en met een lach uitgelegd. Verder is er duidelijk zichtbaar resultaat!

Meisje dat mij heeft geholpen was echt heel vriendelijk!

Fijne ervaring, personeel is vriendelijk en legt goed uit. Alleen was de deurbel kapot

stralend wit

bij binnenkomst werden ik en mijn vrouw zeer vriendelijk ontvangen,waarna we een uitgebreid uitleg hebben gekregen,en als resultaat beide nu een stralend wit gebit hebben.

Ik durfde weer volop te lachen.

Alleen het parkeren was een min puntje. Voor de rest was het geweldig.

Super goede service me tanden zijn veel witter , en het werkt echt !!

Bij binnenkomst werd ik heel goed verwelkomd Vrindelike personeel , en mijn tanden gewoon veel witter ik rook ook dus het heeft heel veel geholpen ,

Vanaf de eerste afspraak al erg welkom gevoeld. En nu nog steeds een prettige en gezellige ervaring als ik langskom. Ik beveel het zeker aan bij anderen!

Service was top ! Persoonlijk ook heel aardig.

Kreeg voordat ik m'n tanden liet bleken een goeie uitleg. En na de sessie waren m'n tanden 4 tinten lichter.

Erg vriendelijk en bekwaam personeel fantastisch resultaat

Ben er nu meerdere keren geweest en heb nooit klachten gehad. Ondanks de drukte soms, werd ik altijd mooi op tijd behandeld, goede voorlichting prettige behandeling mooie witte tanden, TOP

Uitmuntend

Ik ben een tijdje geleden hier geweest, vriendelijk personeel die alles goed verteld. Ik ben nog steeds erg blij met mijn witte tanden, een aanrader!! Ik had de Vip behandeling met polijsten voor en na.

Heel blij

Heel tevreden!

Perfect !

Goed behandeling mooi pand en zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige service , goed resultaat!

Ik was wat sceptisch over het tanden bleken omdat ik hele gevoelige tanden heb. Maar na de behandeling was ik blij verrast je voelt inderdaad helemaal niets van de behandeling en je ziet al duidelijk verschil na 1 keer. Bedankt! Kom zeker weer een keer terug!

Zeer professioneel en geweldig resultaat!

Dankzij The Hollywood Smile heb ik weer prachtige witte tanden! Ik drink gemiddeld 4 kopjes koffie per dag en had daardoor best veel aanslag opgebouwd. Door de Vip-behandeling was dit directe verdwenen! Ontzettend blij mee !

Heel blij mee😀

Ben er Heel blij mee😀

Er werd goed uitgelegd wat er precies zou gaan gebeuren en wat ik kon verwachten Aardige medewerkers niks asn te merken

Geweldig!!

Heel tevreden met het resultaat!

Over The Hollywood Smile

The Hollywood Smile is een professionele tandenbleek praktijk in het bruisende centrum van Rotterdam. Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Tandcosmetica en beschikken over jarenlange ervaring op het gebied van Tanden Bleken. Onze specialisten werken uitsluitend met 100% natuurlijk producten volgens de nieuwste technieken uit Amerika. Zo krijgt u witte tanden zonder pijn en zonder vervelende bijwerkingen.