Meisje dat mij heeft geholpen was echt heel vriendelijk!

Fijne ervaring, personeel is vriendelijk en legt goed uit. Alleen was de deurbel kapot

stralend wit

bij binnenkomst werden ik en mijn vrouw zeer vriendelijk ontvangen,waarna we een uitgebreid uitleg hebben gekregen,en als resultaat beide nu een stralend wit gebit hebben.

Ik durfde weer volop te lachen.

Alleen het parkeren was een min puntje. Voor de rest was het geweldig.

Super goede service me tanden zijn veel witter , en het werkt echt !!

Bij binnenkomst werd ik heel goed verwelkomd Vrindelike personeel , en mijn tanden gewoon veel witter ik rook ook dus het heeft heel veel geholpen ,

Vanaf de eerste afspraak al erg welkom gevoeld. En nu nog steeds een prettige en gezellige ervaring als ik langskom. Ik beveel het zeker aan bij anderen!

Service was top ! Persoonlijk ook heel aardig.

Kreeg voordat ik m'n tanden liet bleken een goeie uitleg. En na de sessie waren m'n tanden 4 tinten lichter.

Erg vriendelijk en bekwaam personeel fantastisch resultaat

Ben er nu meerdere keren geweest en heb nooit klachten gehad. Ondanks de drukte soms, werd ik altijd mooi op tijd behandeld, goede voorlichting prettige behandeling mooie witte tanden, TOP

Uitmuntend

Ik ben een tijdje geleden hier geweest, vriendelijk personeel die alles goed verteld. Ik ben nog steeds erg blij met mijn witte tanden, een aanrader!! Ik had de Vip behandeling met polijsten voor en na.

Heel blij

Heel tevreden!

Perfect !

Goed behandeling mooi pand en zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige service , goed resultaat!

Ik was wat sceptisch over het tanden bleken omdat ik hele gevoelige tanden heb. Maar na de behandeling was ik blij verrast je voelt inderdaad helemaal niets van de behandeling en je ziet al duidelijk verschil na 1 keer. Bedankt! Kom zeker weer een keer terug!

Zeer professioneel en geweldig resultaat!

Dankzij The Hollywood Smile heb ik weer prachtige witte tanden! Ik drink gemiddeld 4 kopjes koffie per dag en had daardoor best veel aanslag opgebouwd. Door de Vip-behandeling was dit directe verdwenen! Ontzettend blij mee !

Heel blij mee😀

Ben er Heel blij mee😀

Er werd goed uitgelegd wat er precies zou gaan gebeuren en wat ik kon verwachten Aardige medewerkers niks asn te merken

Geweldig!!

Heel tevreden met het resultaat!

vriendelijk personeel, goede service

mijn tanden zijn zeker veel witter geworden, super blij

Over The Hollywood Smile

The Hollywood Smile is een professionele tandenbleek praktijk in het bruisende centrum van Rotterdam. Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Vereniging voor Tandcosmetica en beschikken over jarenlange ervaring op het gebied van Tanden Bleken. Onze specialisten werken uitsluitend met 100% natuurlijk producten volgens de nieuwste technieken uit Amerika. Zo krijgt u witte tanden zonder pijn en zonder vervelende bijwerkingen.