goede service, leuke sfeer en aandacht voor klant & kwaliteit

mijn haar haar is nog nooit zo mooi gekleurd! en kreeg een leuke kerst presentje mee!

• Behandeling

Fijne kapsalon met weinig tot geen wachttijden.

Fijne kapsalon met weinig tot geen wachttijden. De kappers zijn op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen. Parkeren kan om de hoek, en de koffie staat altijd klaar!

• Behandeling

Hele goede service en een fijne sfeer!

Ik kom al jaren bij deze kapsalon en ik ben ontzettend tevreden! Niets is te gek en alles mogelijk! Zeer goede sfeer met leuke kapsters!

• Behandeling

Gezellige kapsalon die goed rekening houdt met de wensen van de klant en bekwaam personeel.

Ik ben goed geholpen, er werd de tijd voor mij genomen en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Alles naar wens!

Doet wat er gevraagd word en zorgt voor een natuurlijk resultaat!

• Behandeling

Luisteren naar de wensen van de klant

Kapsalon pe&je De kapsalon is in hoogeveen echt het beste in dit vak, ze hebben de juiste mensen aan het werk waardoor ze jou wensen uitstekend kunnen uitvoeren!! Echt een top bedrijf!!

• Behandeling

Vriendelijk personeel, fijne sfeer in de kapsalon.

Ik ga naar Kapsalon Pe-Je omdat het er, ondanks dat het er druk is qua klanten, altijd 'rustig' is. Er hangt een fijne sfeer, erg prettig vind ik dat. Kinderen worden er goed geholpen en naar ze geluisterd qua wensen. Kinderen gaan eigenlijk alleen graag naar deze kapsalon, de autostoelen werken daar ook aan mee.

Netteen schone kapsalon

Kom er al jaren bevalt super. Prijs is goed en je hoeft nooit lang te wachten.

Goede kapsalon, vriendelijke medewerkers

Al jaren goede ervaringen met deze kapsalon