Fantastische keukenvloer

Door waterschade was er hoogteverschil ontstaan met de vloer van de woonkamer. Dit is door Smit perfect opgelost en de keukenvloer ziet er keurig uit. Het contact was ook erg prettigen vertrouwd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? De eerste keer sloten de stalen niet aan bij mijn wensen. Ik moest een keer terugkomen voor stalen met een ander kleurenpalet. Wellicht kan beter doorvragen bij het adviesgesprek het bovenstaande voorkomen.

Goede plaatsing van horren door Smit

Wij hebben 3 horren bij Smit besteld. De horren zijn vrij snel geleverd en deskundig geplaatst. Wij zijn zeer tevreden.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Professioneel, vriendelijk en top kwaliteit

Advies, opmeten en plaatsen; een dikke 10 voor alles. Super snel geleverd, dus wij zitten er sjiek en koel bij deze zomer :-)

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Uitstekende adviezen; prettige en goede service. Prijs / kwaliteit is prima! Aan te bevelen.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Beautiful blinds, friendly and efficient service

We ordered some custom-made blinds for our newly renovated bathroom. They were measured, made and fitted by Smit and we are so happy with the end result. I am sure it is possible to find quicker and cheaper online, but i'm so pleased that we chose Smit instead. They are high quality, fit perfectly and the service we had throughout was very professional and friendly. Thank you.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Onze ervaring met Smit is dat wat je met Smit afspreekt ook waar gemaakt gemaakt. Dat loopt van afspraken tot details in uitvoering. Klasse ambachtelijk familiebedrijf!!!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? afwijken van hoe jullie het nu doen

Wij hebben met grote tevredenheid diverse maal stoffeerwerk door Smit Wonen laten uitvoeren.

Goed advies en vakmanschap betaald zich dubbel en dwars uit. Dat hebben wij ervaren met Smit Wonen. De stoffeerders waren vriendelijk en leverden goed en vakkundig werk hun af.

Raamdecoratie super mooi

Het begint al.met een goed en gedegen advies met betrekking tot de raamdecoratie. De medewerkers die de gordijnen komen ophangen zijn netjes en beleefd. De vitrage en vouwgordijnen hangen.perfect. Zeer tevreden over resultaat. Complimenten.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Ga door op deze weg

Een keurige afhandeling van U medewerkers.

De medewerkers waren behulpzaam en vak bekwaam. Het cijfer is een goede weergave. Bedankt.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Alles was goed verlopen.

Professionele en plezierige service.

We kregen op een plezierige wijze goed advies, alle gordijnen, horren, lamellen en matten werden uitstekend opgemeten, gemaakt en geïnstalleerd door aardige en vakkundige mensen. In een woord: top!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Mogelijk levertijd, maar ik snap dat je dat niet zelf in de hand hebt en afhankelijk bent van toelevering van stoffen en ruimte in het atelier.

Fijne ondersteuning bij de inrichting van ons nieuwe huis met prachtig resultaat.

We zijn zeer prettig en deskundig ondersteund door Danielle bij de inrichting van ons nieuwe appartement, goede kleuradviezen, smaakvolle combinaties, mooie materialen, prettig contact. Ook over het plaatsen van jaloezieën, gordijnen en plinten zijn we zeer tevreden, keurig en zorgvuldig gedaan. Het resultaat is prachtig geworden!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Kan niks verzinnen

Beste service in Leiden e.o.

Vriendelijk, vlot en perfecte montage. We zijn erg blij met onze nieuwe raambedekking.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Voor nu geen advies

Vriendelijk, deskundig en goede kwaliteit

Wij waren op zoek naar shutters. Ons werden de mogelijkheden vakkundig uitgelegd, een en ander werd snel thuis opgemeten en na aankomst vd shutters konden ze dezelfde dag nog worden geplaatst door twee hele vriendelijke en deskundige medewerkers. De lever tijd van de shutters was langer dan gebruikelijk vanwege Covid-19, daar kan niemand iets aan doen en dat was voor ons geen probleem. Het resultaat is erg mooi, een enorme opfrisser van ons interieur. Ons volgende project is een nieuwe vloer en daarvoor komen we zeker langs!

Deskundig vakwerk

Al enkele jaren maken wij gebruik van de diensten van Smit wonen, van duette gordijnen tot het plaatsen van een deurmat. Er wordt enorm fijn meegedacht en op maat geadviseerd. Een zeer vakkundig bedrijf met zeer vriendelijke mensen.

Vriendelijk en toch professioneel

Heel prettig in contact en omgang. Goede communicatie en goed in meedenken. En wat ze leveren is van uitstekende kwaliteit. Bij vragen wordt altijd snel gereageerd. Al jaren trouwe en zeer tevreden klant voor gordijnen, vloerbedekkingen, luxaflex etc

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Uitstekende en persoonlijke service en kwaliteit

Er waren issues met de, laten we zeggen, bijzondere situatie van onze ondervloer. Men zat bovenop de situatie, was flexibel in de planning, dacht mee en leverder uiteindelijk een erg mooi eindresultaat. Daarnaast ook nog schappelijk met de prijs! Niets dan lof! Blij met onze marmoleum vloer!

Pvc erg strak ingelegd

Veel kennis in huis, goed advies en pvc erg strak gelegd!

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Zoals altijd is alles naar wens

Goed adviesgesprek gehad, de stoffeerders zijn prettige mensen die goed werk afleveren. We moesten een poos wachten, tot er tijd was om het werk te doen, maar het was het wachten waard. Het is prachtig geworden, we zijn er erg blij mee.

Goede service, plezierige contacten

Hoewel het bepaald niet vlekkeloos verliep, het plaatsen van houten elektrisch bedienbare jaloezieën, lag dat zeker niet aan firma Smit. De samenwerking met hen heb ik als prettig ervaren. Het is een professioneel, deskundig bedrijf, met plezierige medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Leverende bedrijven aanspreken op meer aandacht voor het te leveren product. Zodat er minder fouten gemaakt worden bij aflevering.

Complete service

Wij zijn zeer tevreden over de service. Tijdens het uitzoeken wordt er echt met je meegedacht en ruim de tijd genomen. Niet dwingend, echt de tijd om even te twijfelen en kleuren/stoffen mee naar huis te nemen. Het inmeten is snel en nauwkeurig gebeurd. Keurige heren hebben het snel en netjes opgehangen! Wij zijn meer dan tevreden!

Vakwerk en plezierig contact

Zowel onze vloerbedekking (feb 2020) als raambekleding (sept 2020) hebben wij bij Smit uitgekozen en door hen laten plaatsen. Plezierig persoonlijk contact, deskundig advies met aandacht voor materiaal en het afstemmen van de kleuren, rustig de tijd om onze keuze te maken, en het plaatsen ging keurig en met goede afspraken. Het is heel mooi geworden!

Fa. Smit levert vakwerk.

Smit Wonen in Sfeer heeft onze trap opnieuw gestoffeerd, helemaal naar ons zin. Zeer vakkundig gedaan. Top.

Hele goede service

Mijn rolgordijn paste niet meer. 3 x langs geweest en opgelost.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Prima zaak, kundig advies, werken netjes

Wij hebben hier shutters besteld en laten monteren. We wilden een aparte niet-standaard kleur, en dat hebben ze uitstekend gedaan (monster opgestuurd, proefplankje terug ter controle). We moesten even wachten op levering, maar dat was goed van tevoren aangekondigd en verliep netjes. Plaatsing van luiken was netjes en vlot. Ik ben zeer tevreden en zal voor een volgende klus hier terugkomen.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

De beste in de ruime regio

Levering stipt, kwaliteit uitstekend, deskundig vriendelijk personeel, kortom alles wat je als klant wenst.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? nog iets vriendelijker in de zaak

Lange Mare 98

2312GT Leiden

Over Smit Wonen in Sfeer

Sinds 1931 zijn wij als familiebedrijf actief in het stofferen van woningen en projecten. In onze showroom presenteren wij u een een ruim aanbod van gordijnstoffen, vloerpresentaties en raamdecoraties. Onze vakkundige verkoopmedewerkers helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste aankleding voor uw woning, kantoor of bedrijfspand. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij altijd bij u inmeten en ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave.