Goede service en advies.

Wij hebben op ons gemak de gordijnen kunnen uitzoeken. Er werd alle tijd voor genomen en goed advies gegeven. Ook het ophangen van de gordijnen verlief vlot en professioneel. Wij zijn echt tevreden.

Zeer tevreden.

Zoals vorige keer prima service en goede medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Professioneel, met aandacht voor persoonlijke wensen

Goede advisering, meedenken, zeer nauwkeurig inmeten, professionele montage met ruimte voor aandacht voor de klant.

Deskundig en betrouwbaar!

Vanaf het maken van een keuze in de winkel tot aan het plaatsen van de luxaflex; alles prima geregeld. De mensen die het kwamen installeren gingen net zo lang door totdat het perfect hing. Het enige minpuntje was was dat de levertijd zo lang was maar daar kan de firma Smit niets aan doen. En ik was er netjes voor gewaarschuwd.

voortreffelijke service

wat een fijn familie bedrijf. En opeens een sneller levering omdat er een gaatje was in de planning. Heel goed persoonlijk advies.

snelle en zorgvuldige levering

wij zijn blij over hoe het gegaan is en met het resultaat

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? geen idee

Betrouwbaar en deskundig

Prima aanvang en prettige voorbespreking. Nette offerte en afhandeling van afspraak mbt prijs. Levering conform beloften. Afwikkeling en nazorg uitstekend. Zeer goede ervaring met Hans, Joris alsmede de medewerkers.

Kwaliteit in alles

De informatieve en adviserende gesprekken met Daan waren heel prettig: nooit opdringerig, wel meedenkend en steeds vriendelijk en geduldig. Op mijn vele vragen kwam steeds snel een deskundig antwoord. Alle afspraken zijn nagekomen en de medewerkers die de vloer hebben gelegd, waren deskundig, beschaafd en vriendelijk. Smit wonen in sfeer kies ik een volgende keer weer!

Goede service en deskundigheid

We zijn tevreden over het hele verloop. Goed geholpen en de geleverde horren zijn netjes geplaatst en van goede kwaliteit

Absolute aanrader!

Smit Wonen heeft bij ons naar volle tevredenheid een laminaatvloer gelegd over de gehele zolderverdieping. Uitstekende vaklieden die netjes werken. We hebben al meerdere klussen door Smit laten uitvoeren en bevelen dit bedrijf van harte aan.

Vriendelijk en prima service

Fijne service

Hardstikke tevreden

Goed advies . Aardige mensen

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Super service bij aanschaf en nette uitvoering bij plaatsing

De mevr die ons hielp bij de aanschaf nam de tijd. Heel belangrijk zeker als je bedenkt fat dit gedurende de Corona-tijd was. De mensen die de gordijnen e.d. geplaats hebben waren vakkundig en netjes.

Van A tot Z een zeer goed

Wat een verademing om met een team van Smit samen te werken. Persoonlijk, goede sfeer, behulpzaam en meedenkend. Prachtige vloer en raamdecoratie geleverd, dik tevreden over het hele traject. Dames en heren dank voor jullie geduld ook, het was een lange zit maar toch gelukt.

Goede service!

Vooraf goed geholpen met oriënteren in de winkel. Daarna thuis opmeten snel en vakkundig met alle tijd om andere opties te bespreken Vakkundige installatie Iedereen is vriendelijk

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

De vakmannen van Smit hebben goed werk geleverd, de visgraatvloer ligt perfect en de raambekleding is ook erg naar mijn zin. Dus meer dan tevreden!

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Vakkundig

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Harde werkers, leuke mannen, mooi materiaal

Twee trappen, een overloop en een werkkamer met marmoleum gestoffeerd. Alle afspraken werden correct nagekomen. Toen er onverwacht nog iets bij besteld moest worden werd dat ook snel en correct geregeld. Plezierige vaklui om in huis te hebben. Wij blijven graag klant

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Goed service en perfect kwaliteit.

Enige vertraging door COVID drukte, echter duidelijk gecommuniceerd

Prachtig resultaat

De mooie houten jaloezieën zijn vakkundig aangebracht en we zijn er heel blij mee. Het plan is om ons hele huis van deze jaloezieën te voorzien!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? In coronatijd was de levertijd wat lang, maar dat zal hopelijk snel verbeteren.

Goede service en kwaliteit!

Het was niet mijn eerste ervaring bij Smit en natuurlijk ben ik met een reden teruggekomen. Onwijs aardige mensen, die met je meedenken en oplossingen bedenken. Uiteindelijk konden mijn raamhorren eerder geplaatst worden dan de afgesproken datum, wat erg fijn is. Kortom: helemaal top!

Vakwerk

Warm familiebedrijf dat prima aanvoelde wat onze wensen waren. Snelle en nette levering.

Wij zijn zeer tevreden

Wij kennen jullie al erg lang. Maar dat staat los van het eindreultaat. Het advies wat wij hebben gehad prima De afspraken , prima Andre en Rene prima werk geleverd Kortom wij zijn blij dat we voor jullie gekozen hebben.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Geen idee

Fantasties

Joris, geholpen met, zijn bus uit de sneeuw en modder te krijgen, daarbij kwam een van de achterwielen op mijn linker voet, Joris blood gelijk hulp aan en maakte een aanbieding met korting voor vitrage, heellaas moet van de vitrage die wij zochten. Toch nog deze week een bos bloemen ontvangen van Joris. Als blijk van waardering voor mijn hulp met de bus. KLASSE Joris.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.

Fantastische keukenvloer

Door waterschade was er hoogteverschil ontstaan met de vloer van de woonkamer. Dit is door Smit perfect opgelost en de keukenvloer ziet er keurig uit. Het contact was ook erg prettigen vertrouwd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? De eerste keer sloten de stalen niet aan bij mijn wensen. Ik moest een keer terugkomen voor stalen met een ander kleurenpalet. Wellicht kan beter doorvragen bij het adviesgesprek het bovenstaande voorkomen.

Lange Mare 98 2312GT Leiden

Over Smit Wonen in Sfeer

Sinds 1931 zijn wij als familiebedrijf actief in het stofferen van woningen en projecten. In onze showroom presenteren wij u een een ruim aanbod van gordijnstoffen, vloerpresentaties en raamdecoraties. Onze vakkundige verkoopmedewerkers helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste aankleding voor uw woning, kantoor of bedrijfspand. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij altijd bij u inmeten en ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave.