Zeer deskundige en vriendelijke dienstverlening.

Ik ben goed op weg geholpen om tot een juiste keuze voor gordijnen te komen. De aflevering en montage verliepen zeer vriendelijk en deskundig.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Mooie kwaliteit en goede service

Gordijnen besteld, werden netjes ingemeten met goed advies over lengte, rails, etc. Ook plaatsing ging keurig en snel. Zeer tevreden!

Wat een service!

Ik heb heel goede ervaring met Smit wonen in sfeer. Van het advies in de winkel tot aan de levering van de bestelde gordijnen en duettes. Het opmeten en het ophangen van de gordijnen wordt met veel aandacht en vakmanschap uitgevoerd.Ook toen wij een defect hadden aan een van de duette gordijnen werd dit professioneel en snel opgelost. De communicatie met Smit wonen verdient een compliment. Zij reageren snel en denken in oplossingen. Ook zijn zij duidelijk in de levertijden.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Alles keurig en volgens afspraak

Zeer vriendelijk personeel. Alle werkzaamheden keurig netjes en in overleg uitgevoerd. Top!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

kundig , vriendelijk en meedenken leidt tot een goed resultaat

Overloop en trap laten stofferen met vloerbedekking. Resultaat is fantastisch.

Super goede service

SmitWonen in Sfeer heeft ons nieuwbouw appartement voorzien van gordijnen en een PVC-vloer. Wij zijn heel tevreden over de service. Door omstandigheden ging niet alles in 1x goed, maar Smit was altijd bereid om mee te denken en voor een goede oplossing te zorgen. Inmiddels ziet alles er prima uit.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Zeer ruime keuze, goed advies

Heel blij met onze nieuwe gordijnen, goed geadviseerd bij de keuze en montage was binnen een uur gereed.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Heel prettig en goed advies

Heel prettig en een goede planning en advies

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? was zeer goed ,geen verbeterpunten te bedenken

Mooi en netjes bevestigd!

De monteurs belden even om te zeggen dat ze iets later kwamen. Erg prettig. Toen ze er waren hebben ze de rolgordijnen snel en vakkundig opgehangen!

Goed werk geleverd door Smit Interieur

Er is (wederom) vriendelijk, snel en vakkundig geholpen door Smit Interieur. De 2 stuks maatwerk Silhouettes van Luxaflex met afstandbediening werken perfect. De levertijd was deze keer zo 'n drie maanden. Hiervan werden we gelijk op de hoogte gesteld.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

prettige ontvangst, goed advies en deskundige levering

Prettig dus, alleen jammer dat levertijd wat lang moest duren.

deskundig advies, prachtig assortiment

fijne mensen met goed advies. levering gordijnen op afgesproken tijd, monteren van nieuwe rail vakkundig aangepakt. Heel tevreden!

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Heel tevreden met zowel kwaliteit als installatie

Super goede dienst in alle stappen. Van de keuze van de gordijnen tot het aanbrengen daarvan. Alleen een verbeterpunt: levertijd zouden we liever korter hebben ipv 3 maanden.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Levertijden

Uitstekend en verzorgd

Nuchter advies in een lastige situatie, uistekend verzorgd, prachtig resu ltaat! :)

• Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Zeer vriendelijk personeel en professioneel advies

Het team van Smit is buitengewoon vriendelijk en meedenkend. Ook bij specifieke wensen wisten zij goed te adviseren, je merkt direct dat er heel veel kennis in huis is. Ze leveren enkel kwalitatieve materialen, in combinatie met professionele uitvoer geeft dat een prachtig eindresultaat.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? Geen verbeteringen

Er wordt goed meegedacht en snel en vakkundig gewerkt!

Zowel wandbekleding als raambekleding aangeschaft. Beiden naar volle tevredenheid, Vriendelijke medewerkers die hun vak verstaan en goed meedenken en adviseren.

Erg blij mee

De trap is gestoffeerd met grijs marmoleum. Erg mooi geworden. Fijne stoffeerder ook. Erg kundig.

• Snelheid/levertijd N.v.t.

Geweldige service

Echt geweldig hoe jullie het hebben opgelost. De vloer was nog niet droog genoeg om te leggen. Joris de eigenaar heeft het klusje in één middag geklaard. Ben zo blij met de duettes en pvc vloer. Bedankt voor jullie gewelidige service en dienstverlening. Ik raad jullie bij iedereen aan. Een TOP familie bedrijf.

• Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? N.v.t.

Vlotte en nette afhandeling.

Zie hierboven

Super tevreden

Een winkel waar je goed geholpen wordt. Goed advies en niet opdringerig. PVC vloer gekocht. Compliment ook voor de vloerleggers. Goede kwaliteit spullen.

Heel goed en professioneel

Alle afspraken zijn perfect nagekomen en er zijn heel zinvolle adviezen gegeven. Zeer adequaat uitgevoerd. Er was een behoorlijke tijdsperiode tussen opdracht en uitvoering maar dat is van begin af aan heel duidelijk gecommuniceerd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Mooi werk afgeleverd door de firma Smit!

Dit keer weer heel tevreden met de nieuwe PVC vloer en de verduisteringsrolgordijnen. Met zoveel keus vooraf is het altijd lastig kiezen maar we zijn helemaal tevreden met het eindresultaat. En daarbij heel belangrijk! Fijne vriendelijke mensen die met plezier hun werk doen.

Vakkundig en klantvriendelijk

Fijn bedrijf waar service bovenaan staat! Personeel is meedenkend en voor alles is een oplossing.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja

Mooie mat en goed gelegd, alleen wat lange levertijd

De mat begin medio juli besteld, maar kon pas medio september worden gelegd. Ondanks het lange wachten, prima mat en netjes gelegd.

• Zou u ons aanbevelen bij familie en/of vrienden? Ja
  • Waarin zouden wij ons kunnen verbeteren? levertijd

Goede service en advies.

Wij hebben op ons gemak de gordijnen kunnen uitzoeken. Er werd alle tijd voor genomen en goed advies gegeven. Ook het ophangen van de gordijnen verlief vlot en professioneel. Wij zijn echt tevreden.

Over Smit Wonen in Sfeer

Sinds 1931 zijn wij als familiebedrijf actief in het stofferen van woningen en projecten. In onze showroom presenteren wij u een een ruim aanbod van gordijnstoffen, vloerpresentaties en raamdecoraties. Onze vakkundige verkoopmedewerkers helpen u graag bij het uitzoeken van de juiste aankleding voor uw woning, kantoor of bedrijfspand. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij altijd bij u inmeten en ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave.