Geweldige informatie door mevrouw en goede service door haar man

Zeer goede betrouwbare informatie en goede service bij het plaatsen van de desbetreffende apparaten.

Erg snelle service, oud apparaat opgehaald zonder extra kosten! Top!

Ik had een defecte wasmachine nodig. Paul is eerst lagnsgeweest om de schade op te nemen. Helaas bleek dit niet meer te repareren te zijn( hij was ten slotte ook al bijna 20 jaar) Direct een nieuwe uitgezocht en ik kreeg de voorrij- en onderzoekskosten in mindering op het nieuwe apparaat. wasmachine was op voorraad en wrd de volgende dag keurig geinstalleerd en de oude werd kosteloos meegenomen! Paul en Lia kunnen mij over 20 jaar gerust terugzien!

Over Lieshout Witgoed Van

'Klanten komen bij ons voor kennis en gezelligheid’ Gemiddeld genomen heeft 6 op de 10 huishoudens een vaatwasser. Dat was 17 jaar geleden toen Van Lieshout Witgoed de winkeldeuren opende nog wel anders. Net als u gaan wij ook met onze tijd mee. Daarom zijn we in alle soorten witgoed op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.