Super service & Mooi resultaat

Mijn vriendin een laserontharingspakket Cadeau gegeven. Ben zelf gezellig mee gegaan, wat een aardige mensen. Zo vriendelijk ontvangen en alles duidelijk uitgelegd, daarnaast is het resultaat ook top! Aanrader!

Super ervaren!

In 1 woord super! Super vriendelijk ontvangen en een hele fijne behandeling. Zeker een aanrader, niet alleen voor in de omgeving Eindhoven.

Altijd iets nieuws!

Al een tijd klant, was altijd zeer tevreden met de personeel. Goede apparaturen, professionele behandeling.

Littekens zijn daadwerkelijk minder geworden, super!

Paar littekens in mijn gezicht, zijn daadwerkelijk gereduceerd. Super blij, nu op voor ontharing bij boetiek Giselle.

Netjes

Naar aanleiding van mijn vorige beoordeling heeft Gisell contact opgenomen en de klacht netjes afgehandeld waardoor degene verantwoordelijk hier niet meer werkt. Ook heeft ze mij een cadeaubon aangeboden zodat ik een nieuwe (positieve) evaring in de salon op kan doen. Bedankt voor de nette afhandeling!

Jammer

Via social deal een set one by one wimpers gekocht, hierna nog 2x op laten vullen. De 3e keer ben ik naar een andere salon gegaan waar mij verteld werd dat de extentions er zo slecht op zaten geplakt, met grote lijmklodders dat ze niet eens konden bijvullen. Alles moest eraf gehaald worden en een nieuwe set geplaatst. Nadat de oude set verwijderd was werd duidelijk dat mijn eigen wimpers hier veel van geleden hebben, afgebroken en zelfs delen uitgevallen en dat in een erg korte tijd. Voor mij beschadigde wimpers en voor boetiek giselle een klant minder. Jammer.

Innovatief en deskundige salon

Ik ben bij Boetiek Giselle geweest voor jett plasma lift en de wimper lift, ben super blij met de resultaten en het deskundige advies wat ik heb gekregen. Kan iedereen een behanding bij Giselle en haar team aanraden!

prachtige salon met top service

Wij hadden met 5 dames een beauty wellness dag in deze salon. We werden hartelijk welkom geheten met een heerlijke champagne brunch. Daarna hadden wel allemaal verschillende behandelingen van Facial treatment, rugmassage , gellak manicure, huidscan, en haarstyling met een heerlijk haarmasker. Voor wie wilde kon je tussendoor ook nog gebruik maken van de sauna en wellness ruimte. Aan het einde van de middag voelde we ons helemaal herboren. Boetiek Giselle zeker een aanrader.

Warm welkom, en een goed verzorgde salon met mooie behandelingen

Boetiek Giselle is een mooie, professionele salon waar persoonlijke aandacht hoog in het vandaal staat. Door het veelzijdige aanbod aan behandelingen is er voor ieders wat wils. Wil je een fijne beauty dag of elke paar weken je behandelingen herhalen is Boetiek Giselle een echte aanrader. Zij bieden ook een aantal duo-behandelingen aan, dus ook leuk als koppel heen te gaan voor een relaxmiddag.

Helemaal top ,heerlijke verwendag,ontspannen thuisgekomen

Heerlijke dag ,samen met mijn man Goede service , mooie ambiance,goede producten . Heerlijke lunch .top

Prima service, personeel is erg vriendelijk

Er komen steeds nieuwe dingen/items in de salon zo blijf je up-to-date ivm nieuwe ontwikkelingen

Vriendelijke ontvangst, prettige behandeling

Prettige en schone salon. Goed verzorgd en de rasulpakking was prettig. Een stevige lichaamsmassage die met zorg werd gedaan. Naderhand nog een kopje kruidenthee aangeboden gekregen. Ook prettig dat jeje spullen in een lockerkon opbergen.

Huiselijke sfeer met een top gastvrouw

Heerlijk genieten en tot rust komen, kan bij Boetiek Giselle Giselle geeft goede adviezen en is een top gastvrouw Ik zou deze boetiek zeker aanraden bij mijn vriendinnen.

Na een bezoekje altijd weer heerlijk fris en verzorgd

Zeer kundig personeel en je wordt altijd in de watten gelegd. Mooie frisse inrichting met moderne uitstraling en heel veel keuze uit verschillende behandelingen. Zeker een aanrader!

Goede service en vriendlijke en professioneel personeel

Elke 6 weken kom ik voor het harsen van mijn benen, manicure en een gezichtsbehandeling. Alle handeling worden professioneel uitgevoerd. Na mijn behandeling kan ik er weer tegen,

Het is een salon, waar je vriendelijk ontvangen wordt en heel netjes verzorgd wordt. Ik heb er keer op keer zin in om erheen te gaan! Na de behandeling voel ik me altijd helemaal relax. Echt een top salon!

Top, prima salon met prima service!

Een fijne, mooie salon met professioneel personeel, kom zeker terug.