Prima service, personeel is erg vriendelijk

Er komen steeds nieuwe dingen/items in de salon zo blijf je up-to-date ivm nieuwe ontwikkelingen

Vriendelijke ontvangst, prettige behandeling

Prettige en schone salon. Goed verzorgd en de rasulpakking was prettig. Een stevige lichaamsmassage die met zorg werd gedaan. Naderhand nog een kopje kruidenthee aangeboden gekregen. Ook prettig dat jeje spullen in een lockerkon opbergen.

Huiselijke sfeer met een top gastvrouw

Heerlijk genieten en tot rust komen, kan bij Boetiek Giselle Giselle geeft goede adviezen en is een top gastvrouw Ik zou deze boetiek zeker aanraden bij mijn vriendinnen.

Na een bezoekje altijd weer heerlijk fris en verzorgd

Zeer kundig personeel en je wordt altijd in de watten gelegd. Mooie frisse inrichting met moderne uitstraling en heel veel keuze uit verschillende behandelingen. Zeker een aanrader!

Goede service en vriendlijke en professioneel personeel

Elke 6 weken kom ik voor het harsen van mijn benen, manicure en een gezichtsbehandeling. Alle handeling worden professioneel uitgevoerd. Na mijn behandeling kan ik er weer tegen,

Het is een salon, waar je vriendelijk ontvangen wordt en heel netjes verzorgd wordt. Ik heb er keer op keer zin in om erheen te gaan! Na de behandeling voel ik me altijd helemaal relax. Echt een top salon!

Top, prima salon met prima service!

Een fijne, mooie salon met professioneel personeel, kom zeker terug.

Over Boetiek Giselle