Wisselend

Ben meestal goed en vriendelijk ontvangen maar de laatste keer niet. Voor de prijs die ik voor mijn kind zijn knipbeurt betaal verwacht ik meer klantvriendelijkheid.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanmiddag voor het eerst met mijn zoontje naar de kapper geweest. Amy was zeer kundig, kindvriendelijk. Wij raden haar zeker aan!

Afwisselend

De eerste paar keren dat ik mijn dochters bracht was het altijd een schitterend plaatje. Maar de laatste keren zijn de kapsels simpel en haren nog te pluizig. Terwijl ik ze juist zo goed vond in het begin, beetje jammer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik vond het een top ervaring!

Dankjewel Daniëlle. Ben zo blij met mijn nieuwe kapsel!!! Je advies en vakmanschap heeft er voor gezorgd dat ik zeer tevreden de kapsalon verliet.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Inderdaad goede service en prima behandeling.

Had mijn opgestoken haar verknoeid met zelf verven. Mijn haar werd gewassen en in model geknipt. Mijn eigen krullen kwamen gelijk terug. Ben erg blij! Vriendelijk en gezellig personeel, ik voelde mij meteen thuis.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, creatief en erg gezellige kapsalon

Kleuren, een nieuwe coupe of gewoon wassen, knippen en föhnen je wordt altijd goed geadviseerd en professioneel geholpen. Ik kom hier al ruim 25 jaar.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede kinderkapper, aardige meiden!

Super goede kinderkapper in Zaandam. Kinderen worden goed op hun gemak gesteld, krijgen aandacht van de lieve kapsters én worden goed geknipt natuurlijk! Wij zijn erg tevreden en de kinderen ook!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Tot in de puntjes verzorgd

Super gezellige kapsalon met ervaren en enthousiaste meiden. Geven goed advies en denken mee. Het is iedere keer weer een feestje om heen te gaan!

• Deskundigheid/Vakmanschap

deskundig, werken netjes op tijd, en zeer gastvrij

prettige sfeer, vakmensen die hun vak verstaan.

Prima kapselon.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Up to date proffesionals, super aardig en op de klant gerichte kapsters.

Je wordt welkom geheten met koffie/thee. En zelfs het meest lastige haar wordt goed geknipt. Inmiddels alweer jaren klant en ....we blijven!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vakkundig en uiterst vriendelijk!

Vakkundig en erg klantvriendelijk.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer prettige kapsalon met leuke meiden!

Kom al jaren bij deze kapsalon, zeer leuk personeel met goede vakkennis en begrijpelijk advies, ga altijd als een nieuw mens de deur uit na een knipbeurt 😉

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hier is de klant echt nog koning!!!!!

Gemoedelijke sfeer echt persoonlijke aandacht en heerlijke was massage. Echt even een verwen moment.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel mooi geknipt en gefohnd!

Heel mooi geknipt en gefohnd, ging heel blij en tevreden de deur uit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Al 31 jaar, iedere behandeling tevreden naar huis.

Klantvriendelijk personeel, altijd een fijne sfeer.

Kundig, klantvriendelijk en gezellig

De kapster luisterde goed naar je wensen en overlegt duidelijk voordat ze begint. Kom er altijd en dat is al zeker 30 jaar!! Tevreden vandaan