Goed en snelle service

Snel offerte gemaakt + op korte termijn het gras kunnen leggen! Zeer tevreden.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, zeer vriendelijk geholpen en houden zich aan de afspraken.

Van het eerste gesprek tot het opleveren is alles volgens afspraak verlopen, heel prettig bedrijf om zaken mee te doen. Onze tuin ziet er weer super uit!

Top, alles netjes en verzorgd geplaatst en afgewerkt

Top, alles netjes en verzorgd geplaatst en afgewerkt

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede service, vakkundig personeel.

Na een bezoek aan het bedrijf is binnen een tijdsbestek van 4 weken het kunstgras vakkundig aangelegd. De mensen, die het werk hebben uitgevoerd leveren goede service en ruimen na afloop alles netjes op. 1 verbeterpuntje: in de communicatie rond de definitieve leverdatum is een aantal keer met de datum geschoven. Is mogelijk toe te schrijven aan de vakantieperiode.

Geweldige service en flexibiliteit

Op de dag van de installatie bleek het grondwerk (door mijzelf) niet goed te zijn uitgevoerd. Door snel te schakelen kreeg ik de kans het herstel te doen en de volgende dag werd het gazon alsnog geplaatst! Hulde voor de planner en de vakmannen die alles zeer netjes hebben uitgevoerd. Wij zijn super blij en kunnen dit weekend al ons eerste tuinfeestje houden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige werklui en bijzonder goed resultaat

top

Conform afspraak geleverd en alle afspraken zijn nagekomen Chapeau.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Heel blij met het resultaat, strak en netjes gewerkt

Netjes en strak gewerkt! Alles netjes opgeruimd. Heel blij met het resultaat

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Puik vakwerk, woestijn veranderd in groene oase

Door een bezoek aan hun vestiging in Haelen waren we al snel overtuigd van de vakkennis en is direct een keuze gemaakt voor een goede grasmat. Tijdens het opmeten door Stefan is gewezen op een komende actie waarbij de prijs van een nĆ³g betere kwaliteit behoorlijk was gedaald. Hierdoor is de keuze op Eclipse gevallen. Door de vriendelijke Michel en zijn ploeg is op vakkundige wijze ons gazon verwijderd, een drainlaag aangelegd en daarop onze nieuwe grasmat gelegd. Michel heeft een hoge mate van coaching onder de knie: hij weet op een prettige manier zijn mensen aan te sporen. Ook mijn kleinzoon van 7 mocht meedoen en voelde zich betrokken bij het team. Eindelijk is een dor en verwilderd gazon vervangen voor een duurzaam een mooi tapijt. Ik kan iedereen TopKunstgras aanbevelen

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Super service en vakmensen aan het werk

Lig er netjes bij . En kids vinden het super

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

ondanks de spreiding over twee dagen met verschillende teams een goede uitvoering

We hebben nog wat te goed; twee kleien stukjes die "op weg naar huis" mogen worden uitgevoerd. E.e.a. als gevolg van een "fixed" prijs afspraak die geen vaste prijs bleek om dat de z.g. Ecolatten niet waren begroot. Alsnog als extra berekend met de toezegging de twee kleine stukken alsnog uit te voeren. We wachten af. Een deel van de ecolatten is overigens half doorgesneden (plm. 10cm) om dat men 20cm moeilijk in de harde grond kreeg. Dus; we gaan top Kunstgras aanbevelen als alle toezeggingen zijn waargemaakt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Netjes en vakbekwaam.

Alle werkzaamheden werden prima uitgevoerd en na afloop is alles keurig opgeruimd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goed werk geleverd en vriendelijk personeel

het gras ligt er mooi bij

Vakmanschap!

Vakmanschap! Dat is naar onze mening de beste beschrijving. Internetsite is duidelijk en begeleid je snel en makkelijk naar de juiste keuze. Op verzoek van afspraak is snel gereageerd. Goed advies, snel offerte en snel een afspraak voor leggen. De heren, die bij ons het kunstgras hebben gelegd, zijn ook echte vakmannen. We zijn blij met de keuze om alles te laten doen. Zoals beide heren dit gedaan hebben, krijgen wij het zelf niet gedaan. Gewoon super en zeer correct. Al het afval is ook meegenomen. Echt een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Heel netjes gewerkt en alles opgeruimd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed geholpen met het uitzoeken van het gras. Alles in 1 dag gelegd en alles netjes gedaan.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Service en kwaliteit naar volle tevredenheid!

De mensen die de aanleg verzorgd hebben verdienen een compliment, keurig afgewerkt, afspraken meer dan nagekomen. We zijn tevreden met het eindresultaat! Ga zo dooršŸ‘

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Erg tevreden met de vriendelijke mannen, die snel en correct de grasmat hebben gelegd .

We zijn erg tevreden met de vriendelijke medewerkers, die snel en correct de grasmat hebben gelegd .

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, alles is mogelijk!

Zeer goede service, en een keurige prijs voor een echte kwaliteits kunstgras mat. Bij het instaleren door Topkunstgras is niets te veel en ze denken met alles mee! Super service.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Wij zijn goed geholpen met het juiste advies. Alleen op de afgesproken dag geen tijd doorgegeven. Misschien is dit handig om dat wel te communiceren. Maar alles netjes gelegd en goed geholpen

TOP bedrijf!

De aandacht naar alles was perfect. De mannen die het kwamen leggen waren erg vriendelijk en bekwaam. We zijn zeer tevreden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over kwaliteit en uitvoering.

Telefonisch een afspraak gemaakt die al in diezelfde week kon plaatsvinden. Goed en gedegen advies gekregen. Vandaag is het kunstgras gelegd door 2 hardwerkende professionals. Ben zeer tevreden over alles....telefonisch contact, de vertegenwoordiger, de uitvoerders Ć©n natuurlijk de kwaliteit van het gras.

Topteam

Dit is de tweede maal dat de mensen van topkunstgras kwamen en wederom hebben ze prachtig werk afgeleverd. Dank je wel!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Van begin tot eind heel goed geholpen. Als ik vragen had kon ik deze altijd stellen en stonden ze meteen klaar om deze correct en prettig te beantwoorden. Ze zijn zorgvuldig,netjes en vriendelijk. Een zekere aanrader! Dankjewel

Over Top Kunstgras

Top KunstgrasĀ® is dĆ© specialist op het gebied van kunstgras die door de jarenlange ervaring precies weet wat zijn klant wil. Al onze producten worden uitsluitend en exclusief voor ons in Nederland op ecologische wijze gefabriceerd en zijn, zoals onze bedrijfsnaam reeds oppert, van de allerhoogste kwaliteit. Dat wij de kwaliteit hier bij Top KunstgrasĀ® hoog in het vaandel dragen merk je aan alles; aan onze producten, hoe wij deze voor u verwerken en de extreem ver gaande service zoals wij deze graag bieden. Een ieder hier heeft passie voor kwaliteit! En dat is de norm die wij hier bij Top KunstgrasĀ® stellen.

Filter op Taal