goede ervaring,en vriendelijk personeel

alles naar tevredenheid, eerste gesprek was prettig, daarna zeer tevreden over het leggen van het gras !

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fantastisch, TOP is het zeker !!

van begin tot einde goed verzorgd en het veld ligt er prachtig bij. Vakkundig mensen, netjes en doen wat extra's. De naam TOP komt dit bedrijf volledig na ! en wij spelen er al lekker op !!

Top vakwerk geleverd!

Super blij met dit project. Vriendelijk en vakkundig personeel. Mooi strak kunstgras gelegd. Afwerking zeer korrekt en alles opgeruimd. Topkwaliteit, super tevreden Topkunstgras bevelen we dan ook zeker aan.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snelle levering en vriendelijk personeel

Goede ervaring. Zeer kundig en vriendelijk personeel. Snelle levering

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Helaas zijn ze een dag later gekomen als gepland,maar de volgende dag kwamen ze fijn op tijd en werd er hard gewekt door de twee heren , met als resultaat een prachtig gazon!

Mooie grasmat

Mooie grasmat snel gelegd, ziet er top uit.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top kwaliteit en top service

Vakwerk geleverd en alles keurig afgeleverd en opgeruimd

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Leuk team, vlot en erg netjes gelegd

De contacten met kantoor verliepen prima. Er komt een buitendienst verkoper langs om de beste mat te kiezen en de situatie op te nemen. Op de dag van de afspraak staan ze om 8 uur voor de deur en werken flink door. Ze nemen alles uit handen en ruimen ook alles keurig op. Wat extra dingen die op locatie gedaan moeten worden is geen probleem. Het eindresultaat is prachtig. Wat ook opvalt is de prettige sfeer binnen het team. Alles bij elkaar van harte aan te bevelen.

Helemaal naar wens

Geweldig kundig en aardig personeel . Wij zijn superblij met onze grasmat ! šŸ‘

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top service en goed werk geleverd

Super vakwerk geleverd en leuke jongen die het gras kwam leggen!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en top kwaliteit

Na veel twijfels te hebben over kunst gras toch gaan kijken en informatie verzameld. Een mooie soort gevonden die erg natuurlijk oogt en minimaal glimpt. Na de afspraak te hebben gemaakt voor het leggen wat overgens netjes gedaan is zeer tevreden met het eind resultaat. Nu heerlijk genieten van het goede weer liggend op de nieuwe grasmat.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer goed werk afgeleverd ligt er strak bij

Zeer klant vriendelijk, goed advies prima prijs kwaliteit verhouding

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed meegedacht met onze wensen en erg snelle en fijne service.

Na het eerste contact is Top Kunstgras bij ons thuis gekomen om onze wensen en hun assortiment te matchen. Er werd direct een prijs opgesteld, zodat we wisten wat het geheel ging kosten. De dag dat het ā€˜grasā€™ werd gelegd is het oude gras plus boarding netjes afgevoerd en het is allemaal super netjes gelegd. De prijs op de offerte was ook de prijs, die werd afgerekend. Geen verrassingen dus. De medewerkers waren erg sociaal en vriendelijk. Wij bevelen Top Kunstgras zeker aan. Sterker nog, we hebben waarschijnlijk al mensen overtuigd om ook kunstgras te nemen van dit bedrijf.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

vak werk geleverd tot in details verzorgd [michael]

zie boven

Nette service

Professioneel gelegd en goed personeel!!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een hele goede personeel ze doen heel goed werk

Hele goeie service echt om aan te raden top kunstgras de beste

Top werk geleverd...

Snel de offerte gekregen en in 1 dag alles er in liggen... top werk.

Prima werk afgeleverd.

Snel en heel netjes gewerkt. Ben superblij met het gras. Mannen hebben ook meteen een anker voor de droogmolen in de grond gedraaid.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top vakmannen die van een uitdaging houden!

We hebben als oudervereniging van een basisschool Top Kunstgras ingehuurd om een zelfgemaakte speelheuvel te bekleden met kunstgras. Geen alledaagse klus! De mannen hebben hard gewerkt en het resultaat is geweldig!

Vriendelijk mensen goede sevice

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

wij zijn erg positief over topkunstgras uit Haelen zowel de service als het personeel.

onze ervaring is erg positief, zowel de uitleg en het advies tijdens ons bezoek in de showroom om een keuze te maken, als wel de nodige informatie en adviezen tijdens de werkzaamheden bij ons thuis.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vakkundig met goed advies en aflevering.

Via internet gevonden. Tijdens het bezoek had ik een goed gevoel bij dit bedrijf. Advies was goed en vakkundig. De mensen die de aanleg hebben gedaan hebben perfect werk afgeleverd en waren zeer klantvriendelijk.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima advies; prima offerte en ongelooflijk correcte uitvoering.

Daarnaast netjes achtergelaten. Advies: Als weer een klant kiest voor gedeeltelijk bedekken met kunstgras, adviseer hem dit NIET te doen. En bedankt dat jullie dit zo op gaan lossen !!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

snel, duidelijk vriendelijk en professioneel

Fijn dat de situatie ter plaatse bekeken wordt, goede voorlichting en advies. Heel klantvriendelijk, ook de jongens die het gras kwamen leggen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk, vakkundig en proffessioneel personeel

Goede commerciƫle en productpresentatie/voorlichting, goede prijs - prestatie verhouding, opdracht correct, professioneel en snel uitgevoerd, werkplek schoon opgeleverd. PS : Bij de eerste vragen is de tekst i.v.m. de tekstkleur niet goed te lezen Groet John

Over Top Kunstgras

Top KunstgrasĀ® is dĆ© specialist op het gebied van kunstgras die door de jarenlange ervaring precies weet wat zijn klant wil. Al onze producten worden uitsluitend en exclusief voor ons in Nederland op ecologische wijze gefabriceerd en zijn, zoals onze bedrijfsnaam reeds oppert, van de allerhoogste kwaliteit. Dat wij de kwaliteit hier bij Top KunstgrasĀ® hoog in het vaandel dragen merk je aan alles; aan onze producten, hoe wij deze voor u verwerken en de extreem ver gaande service zoals wij deze graag bieden. Een ieder hier heeft passie voor kwaliteit! En dat is de norm die wij hier bij Top KunstgrasĀ® stellen.