professioneel, kwaliteit & vertrouwd

Afspraken netjes nagekomen. Behalve Jeffrey was het personeel ook erg betrokken, netjes en namen de tijd voor alles. Zeer tevreden!

Harde werkers, strakke planning, mooie kwaliteit

Er is secuur en hard gewerkt, tot dusver ligt ons grasveld er supersterk bij!

Afspraken correct. Prima service . Personeel uistekend

Alles is heel netjes afgewerkt en de reacties zijn zeer positief.

goede sevice,vriendelijk ,behulpzaam en bekwaam personeel,super

heel goed gemaakt,behulpzaam,vriendelijk en bekwaam personeel. de service tot nu toe super,we gaan er vanuit dat dat ook zo blijft als er iets is wat blijkt toch niet helemaal goed te zijn

Prettige mensen en eerlijke info

We zijn zeer te vreden over ons kunstgras. Goed te woord gestaan en eerlijk behandeld. Alles wordt netjes aangelegd en opgeruimd Ga zo door.

ervaring/personeel

21-08, goede ervaring. Medewerker is vriendelijk, correct en heeft kwalitatief goed werk geleverd.

Uitstekend werk geleverd, door vriendelijk en bekwaam personeel.

Goede service, komt afspraken na. Het ziet er mooi uit.

nette vaklieden en op ze waren op de afgesproken tijd.

De vaklieden hebben netjes werk geleverd en vroegen ook steeds of het goed was wat ze deden. Dus of de bandjes waar in het gras ligt goed waren afgesteld De vaklieden waren ook erg netjes naar ons toe Bij ons waren Geert en zijn collega Top jongens bedankt

Zéér professioneel, zeer snel en TOP Kunstgras!

Vanaf de offerte tot aan de persoonlijke uitleg alsmede de gehele oplevering van het kunstgras was in 1 woord TOP te noemen. Na jaren aan te hebben mogen kijken tegen een gele grasmat kunnen en mogen we nu genieten van een mooi en vooral zeer realistisch gazon. Jeffrey en team, bedankt voor de snelle professionele levering.

Goede service, zeer klantvriendelijk en kundig personeel!

Zeer kundig en klantvriendelijk personeel. Goed advies gekregen. Het leggen van het kunstgras werd precies en kundig gelegd. Alles werd netjes opgeruimd. Kortom, goede service!

mooi strak stukje gras

Collega van dienst zeer vriendelijk en heeft de mat mooi gelegd. De Novia Naturel ziet er zeer mooi uit. 1 nadeel: Totaal pakket onderbouw installeren vind ik qua prijs aan de dure kant. Voor het geen wat er gedaan wordt. Aanstampen, zand bij scheppen ( zand van mezelf ) gladstrijken. Die kosten mogen toch echt omlaag. Qua service top.

Geachte heer van der Velden, Allereerst bedankt voor uw mooie recensie. Wat betreft de kanttekening inzake de prijs voor het aanleggen, vervreemd ons dit, met name omdat wij vooraf eerst een prijs hebben afgeven en u hier uw goedkeuring aan heeft gegeven. Wij hebben geen enkele kritiek van u mogen ontvangen op deze prijsstelling. Nu komt dit voor enigszins over als mosterd na de maaltijd. Ter verantwoording wil ik u graag onze visie hierin geven: Het complete aanleggen voor uw kunstgras in Maastricht (waarbij wij twee keer op locatie in Maastricht zijn geweest: in eerste instantie is een kunstgras-adviseur uw tuin komen inmeten en na akkoord order is er ook nog eens een kunstgras-specialist helemaal met voertuig materieel en materiaal op locatie gekomen om de installatie professioneel uit te voeren) heeft u in zijn totaliteit slechts € 369 inclusief alle materialen en inclusief btw (excl voorrijkosten) gekost. Persoonlijk zijn wij van mening dit voor u een werelddeal is! Enfin, jammer voor deze eerste lage(re) score (tot nog toe hebben wij uitsluitend 10's gescoord) maar ooit is er één de eerste :-) Ik hoop in ieder geval dat u van uw Kunstgras kunt gaan genieten. gr., Paul - Team Top Kunstgras ...

Dik tevreden,in alle opzichten.

Afspraken worden netjes nagekomen. Offerte snel ontvangen. Vriendelijk personeel en goede kennis van zaken. Mijn tuin ziet er top uit dankzij topkunstgras! Bedankt en ga zo door!

geweldig resultaat en prettige medewerkers!

Zeer goed geadviseerd en nog belangrijker: de uitvoering van de mannen op de dag zelf was perfect! Ze hebben meer gedaan dan verwacht. Het kunstgras was om 13.30 al helemaal klaar en geïnstalleerd zodat onze zoon er al op kon spelen!

mooie kwaliteit kunstgras

Wij zijn heel tevreden over de mooie kwaliteit van het kunstgras, tevens zijn wij heel tevreden over de mannen die dit zo mooi gelegd hebben

Prachtig en niet van echt gras te onderscheiden

Vakkundig aangelegd grasveld. Zeer tevreden, personeel is vriendelijk en laten behalve een mooi grasveld ook geen rommel achter.

Roy en Geert top gewerkt!

Goede uitleg,uitvoering,resultaat.

Prijs en kwaliteit zijn het waard..!!!

Ik ben sinds enige tijd in het bezit van kunstgras en ben er zéér te vreden over, makkelijk in onderhoud en het ziet er mooi strak en natuurlijk uit. Zwembad er op geplaatst 2 weken, en toen leeggepompt na een paar uur staat het gras weer mooi rechtop..!!! Alleen maar voordelen

Zeer vakbekwaam personeel!

Vakbekwaam Houd zich aan gemaakte afspraken Prijs kwaliteit zeer goed

Prettig bedrijf dat netjes werkt

Klantvriendelijk bedrijf, duidelijke uitleg en goeie communicatie. Vriendelijk personeel wat netjes werkt en zorgt dat het er perfect uitziet.

Snelle levering en prima uitvoering

Snelle levering en een prima uitvoering. Ook de nazorg is top, komen de afspraken stipt na.

Een team wat zich inzet om een perfect resultaat af te leveren

Tijdens het eerste bezoek van Jeffrey kregen we een duidelijke uitleg en een goed advies over kwaliteit en service. Bij de aanvang van de werkzaamheden werd alles met zorg voorbereid. Een vriendelijk-ervarend en hardwerkend team heeft er voor gezorgd dat we nu elke keer weer "volop" kunnen genieten van ons nieuwe gazon en zijn dan ook meer dan tevreden. Het kunstgras ligt er fantastisch in en is niet van echt te onderscheiden. Dit bedrijf is een aanbeveling meer dan waard. Kort om, een fijn team wat zich inzet om een perfect resultaat af te leveren.

Prima gelevert werk met een prachtig resultaat.

Vriendelijke en goed aanpakkende werknemers die aanpassingen goed wisten op te lossen. Mooie kwaliteit van het grasveld.

Dank u wel voor de mooie recensie, dit stellen we erg op prijs. Geniet van uw mooie gazon.

Helemaal Top!

Ervaren en hardwerkende mensen, vriendelijk personeel, goede kwaliteit en uitstekende service!

Hoi Kim vriendelijk bedankt voor de leuke recensie. Met vriendelijke groet, Jeff Team - Top Kunstgras

uitstekend

goede service, heldere uitleg, vriendelijk personeel

Beste meneer van Heur, dank u voor uw reactie... Met vriendelijke groet, Jeff - Team Top Kunstgras

Super !

Ervaren kunstgras leggers die prachtig resultaat leveren!

Dankuwel voor de mooie recensie, stellen we enorm op prijs. Mvg, Team - Top Kunstgras

Over Top Kunstgras

Top Kunstgras® is dé specialist op het gebied van kunstgras die door de jarenlange ervaring precies weet wat zijn klant wil. Al onze producten worden uitsluitend en exclusief voor ons in Nederland op ecologische wijze gefabriceerd en zijn, zoals onze bedrijfsnaam reeds oppert, van de allerhoogste kwaliteit. Dat wij de kwaliteit hier bij Top Kunstgras® hoog in het vaandel dragen merk je aan alles; aan onze producten, hoe wij deze voor u verwerken en de extreem ver gaande service zoals wij deze graag bieden. Een ieder hier heeft passie voor kwaliteit! En dat is de norm die wij hier bij Top Kunstgras® stellen.