Top kunstgras, top service en top medewerkers!

Wij zijn zeer te spreken over het bedrijf Top Kunstgras. Allereerst een ruime keuze aan soorten kunstgras en hulp hierbij. Keurige offerte ontvangen en 3 weken later zijn ze begonnen! Met 4 medewerkers is er hard gewerkt en we hebben een prachtig resultaat. Wij kunnen niet anders zeggen dat Top Kunstgras een perfect service biedt!!!

Goede producten voor de minst duure prijs en ook nog eens snel gelegd!

Ruime keus van goede producten, kundige medewerkers en snel geregeld.

Top service

Voldoende uitleg gekregen, namen goed de tijd toen we gras kwamen kiezen, leveren proper werk

Top ervaring, goede service, zeer professioneel en perfect resultaat!

Plezierig om met jullie (Top Kunstgras) te werken. Goede duidelijke voorlichting vooraf omtrent de keuze van het type kunstgras. Je merkt meteen, dat je met specialisten te maken hebt, die houden van hun vak. De gehele afwerking is zeer vakkundig en soepel verlopen. Wat mij betreft niets dan lof. Het ziet er prachtig uit! Met vriendelijke groet, Eric Bezemer

Goed werk, nette werkers.

Prima werk geleverd.

Super Service

Snel en super service

Vakkundig, vriendelijk, kwaliteit.

Goed bedrijf, komt afspraken na, super kwaliteit kunstgras, vriendelijk personeel, vakkundig en alles word professioneel aangelegd. Hebben ook verstand van Kunstgras.

Topteam

Topbedrijf die alles doen zoals wij hadden gevraagd. Super vriendelijk, op elke vraag die wij stelden hadden ze een antwoord klaar. Bedankt!!

Netjes te woord gestaan en veel keus

vakkundige mensen

Het is prettig om te maken te hebben met mensen die thuis zijn in kunstgras. Ze hebben het deskundig en snel gelegd.

Het woord 'top' in jullie naam is helemaal terecht!

Snel en goed werk. Prettige sfeer en samenwerking onder de medewerkers. Werken in super overleg met de opdrachtgever. Leveren een top product af! Expertise op meerdere vlakken, kunnen een complete tuin afleveren. Zeer tevreden!!!

Wij zijn zeer tevreden over het gras, ze hebben netjes en snel gewerkt.

Fijn bedrijf, je kan het gras bezichtigen, dat vonden wij een groot voordeel, en heel behulpzaam. En het ziet er top uit.

Alles verliep zoals afgesproken.

Jullie werknemers waren correct en vriendelijk. Ze werkten prima. Ze hadden plezier in hun werk.

Super vakmensen!

Gisteren is ons kunstgras geleverd en gelegd. Ook de banden plaatsen is vakkundig door de mensen van topkunstgras gedaan. Kortom perfecte service en plaatsing. Alles wordt netjes meegenomen en schoon opgeleverd.

Perfect werk geleverd!

Nadat de keuze was gevallen op Top Kunstgras werd op korte termijn al een afspraak gemaakt voor het inmeten en ook het leggen zou binnen 14 dagen plaatsvinden. Alle afspraken zijn goed nagekomen en er is perfect werk geleverd. Het gras ligt er stralend en strak bij.

Personeel heeft vakkundig en correct gewerkt. Zijn zeer tevreden.

Zeer goed met prima personeel

Vakundig vriendelijk personeel kunstgras mooi gelegt ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanbevelen top

Zeer tevreden over het resultaat, ondanks het slechte weer bij plaatsing.

Volgens de afspraak

professioneel, kwaliteit & vertrouwd

Afspraken netjes nagekomen. Behalve Jeffrey was het personeel ook erg betrokken, netjes en namen de tijd voor alles. Zeer tevreden!

Harde werkers, strakke planning, mooie kwaliteit

Er is secuur en hard gewerkt, tot dusver ligt ons grasveld er supersterk bij!

Afspraken correct. Prima service . Personeel uistekend

Alles is heel netjes afgewerkt en de reacties zijn zeer positief.

goede sevice,vriendelijk ,behulpzaam en bekwaam personeel,super

heel goed gemaakt,behulpzaam,vriendelijk en bekwaam personeel. de service tot nu toe super,we gaan er vanuit dat dat ook zo blijft als er iets is wat blijkt toch niet helemaal goed te zijn

Prettige mensen en eerlijke info

We zijn zeer te vreden over ons kunstgras. Goed te woord gestaan en eerlijk behandeld. Alles wordt netjes aangelegd en opgeruimd Ga zo door.

ervaring/personeel

21-08, goede ervaring. Medewerker is vriendelijk, correct en heeft kwalitatief goed werk geleverd.

Uitstekend werk geleverd, door vriendelijk en bekwaam personeel.

Goede service, komt afspraken na. Het ziet er mooi uit.

Over Top Kunstgras

Top Kunstgras® is dé specialist op het gebied van kunstgras die door de jarenlange ervaring precies weet wat zijn klant wil. Al onze producten worden uitsluitend en exclusief voor ons in Nederland op ecologische wijze gefabriceerd en zijn, zoals onze bedrijfsnaam reeds oppert, van de allerhoogste kwaliteit. Dat wij de kwaliteit hier bij Top Kunstgras® hoog in het vaandel dragen merk je aan alles; aan onze producten, hoe wij deze voor u verwerken en de extreem ver gaande service zoals wij deze graag bieden. Een ieder hier heeft passie voor kwaliteit! En dat is de norm die wij hier bij Top Kunstgras® stellen.