Super Service

Snel en super service

Vakkundig, vriendelijk, kwaliteit.

Goed bedrijf, komt afspraken na, super kwaliteit kunstgras, vriendelijk personeel, vakkundig en alles word professioneel aangelegd. Hebben ook verstand van Kunstgras.

Topteam

Topbedrijf die alles doen zoals wij hadden gevraagd. Super vriendelijk, op elke vraag die wij stelden hadden ze een antwoord klaar. Bedankt!!

Netjes te woord gestaan en veel keus

vakkundige mensen

Het is prettig om te maken te hebben met mensen die thuis zijn in kunstgras. Ze hebben het deskundig en snel gelegd.

Het woord 'top' in jullie naam is helemaal terecht!

Snel en goed werk. Prettige sfeer en samenwerking onder de medewerkers. Werken in super overleg met de opdrachtgever. Leveren een top product af! Expertise op meerdere vlakken, kunnen een complete tuin afleveren. Zeer tevreden!!!

Wij zijn zeer tevreden over het gras, ze hebben netjes en snel gewerkt.

Fijn bedrijf, je kan het gras bezichtigen, dat vonden wij een groot voordeel, en heel behulpzaam. En het ziet er top uit.

Alles verliep zoals afgesproken.

Jullie werknemers waren correct en vriendelijk. Ze werkten prima. Ze hadden plezier in hun werk.

Super vakmensen!

Gisteren is ons kunstgras geleverd en gelegd. Ook de banden plaatsen is vakkundig door de mensen van topkunstgras gedaan. Kortom perfecte service en plaatsing. Alles wordt netjes meegenomen en schoon opgeleverd.

Perfect werk geleverd!

Nadat de keuze was gevallen op Top Kunstgras werd op korte termijn al een afspraak gemaakt voor het inmeten en ook het leggen zou binnen 14 dagen plaatsvinden. Alle afspraken zijn goed nagekomen en er is perfect werk geleverd. Het gras ligt er stralend en strak bij.

Personeel heeft vakkundig en correct gewerkt. Zijn zeer tevreden.

Zeer goed met prima personeel

Vakundig vriendelijk personeel kunstgras mooi gelegt ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanbevelen top

Zeer tevreden over het resultaat, ondanks het slechte weer bij plaatsing.

Volgens de afspraak

professioneel, kwaliteit & vertrouwd

Afspraken netjes nagekomen. Behalve Jeffrey was het personeel ook erg betrokken, netjes en namen de tijd voor alles. Zeer tevreden!

Harde werkers, strakke planning, mooie kwaliteit

Er is secuur en hard gewerkt, tot dusver ligt ons grasveld er supersterk bij!

Afspraken correct. Prima service . Personeel uistekend

Alles is heel netjes afgewerkt en de reacties zijn zeer positief.

goede sevice,vriendelijk ,behulpzaam en bekwaam personeel,super

heel goed gemaakt,behulpzaam,vriendelijk en bekwaam personeel. de service tot nu toe super,we gaan er vanuit dat dat ook zo blijft als er iets is wat blijkt toch niet helemaal goed te zijn

Prettige mensen en eerlijke info

We zijn zeer te vreden over ons kunstgras. Goed te woord gestaan en eerlijk behandeld. Alles wordt netjes aangelegd en opgeruimd Ga zo door.

ervaring/personeel

21-08, goede ervaring. Medewerker is vriendelijk, correct en heeft kwalitatief goed werk geleverd.

Uitstekend werk geleverd, door vriendelijk en bekwaam personeel.

Goede service, komt afspraken na. Het ziet er mooi uit.

nette vaklieden en op ze waren op de afgesproken tijd.

De vaklieden hebben netjes werk geleverd en vroegen ook steeds of het goed was wat ze deden. Dus of de bandjes waar in het gras ligt goed waren afgesteld De vaklieden waren ook erg netjes naar ons toe Bij ons waren Geert en zijn collega Top jongens bedankt

Zéér professioneel, zeer snel en TOP Kunstgras!

Vanaf de offerte tot aan de persoonlijke uitleg alsmede de gehele oplevering van het kunstgras was in 1 woord TOP te noemen. Na jaren aan te hebben mogen kijken tegen een gele grasmat kunnen en mogen we nu genieten van een mooi en vooral zeer realistisch gazon. Jeffrey en team, bedankt voor de snelle professionele levering.

Goede service, zeer klantvriendelijk en kundig personeel!

Zeer kundig en klantvriendelijk personeel. Goed advies gekregen. Het leggen van het kunstgras werd precies en kundig gelegd. Alles werd netjes opgeruimd. Kortom, goede service!

mooi strak stukje gras

Collega van dienst zeer vriendelijk en heeft de mat mooi gelegd. De Novia Naturel ziet er zeer mooi uit. 1 nadeel: Totaal pakket onderbouw installeren vind ik qua prijs aan de dure kant. Voor het geen wat er gedaan wordt. Aanstampen, zand bij scheppen ( zand van mezelf ) gladstrijken. Die kosten mogen toch echt omlaag. Qua service top.

Geachte heer van der Velden, Allereerst bedankt voor uw mooie recensie. Wat betreft de kanttekening inzake de prijs voor het aanleggen, vervreemd ons dit, met name omdat wij vooraf eerst een prijs hebben afgeven en u hier uw goedkeuring aan heeft gegeven. Wij hebben geen enkele kritiek van u mogen ontvangen op deze prijsstelling. Nu komt dit voor enigszins over als mosterd na de maaltijd. Ter verantwoording wil ik u graag onze visie hierin geven: Het complete aanleggen voor uw kunstgras in Maastricht (waarbij wij twee keer op locatie in Maastricht zijn geweest: in eerste instantie is een kunstgras-adviseur uw tuin komen inmeten en na akkoord order is er ook nog eens een kunstgras-specialist helemaal met voertuig materieel en materiaal op locatie gekomen om de installatie professioneel uit te voeren) heeft u in zijn totaliteit slechts € 369 inclusief alle materialen en inclusief btw (excl voorrijkosten) gekost. Persoonlijk zijn wij van mening dit voor u een werelddeal is! Enfin, jammer voor deze eerste lage(re) score (tot nog toe hebben wij uitsluitend 10's gescoord) maar ooit is er één de eerste :-) Ik hoop in ieder geval dat u van uw Kunstgras kunt gaan genieten. gr., Paul - Team Top Kunstgras ...

Dik tevreden,in alle opzichten.

Afspraken worden netjes nagekomen. Offerte snel ontvangen. Vriendelijk personeel en goede kennis van zaken. Mijn tuin ziet er top uit dankzij topkunstgras! Bedankt en ga zo door!

Over Top Kunstgras

Top Kunstgras® is dé specialist op het gebied van kunstgras die door de jarenlange ervaring precies weet wat zijn klant wil. Al onze producten worden uitsluitend en exclusief voor ons in Nederland op ecologische wijze gefabriceerd en zijn, zoals onze bedrijfsnaam reeds oppert, van de allerhoogste kwaliteit. Dat wij de kwaliteit hier bij Top Kunstgras® hoog in het vaandel dragen merk je aan alles; aan onze producten, hoe wij deze voor u verwerken en de extreem ver gaande service zoals wij deze graag bieden. Een ieder hier heeft passie voor kwaliteit! En dat is de norm die wij hier bij Top Kunstgras® stellen.