ondanks de spreiding over twee dagen met verschillende teams een goede uitvoering

We hebben nog wat te goed; twee kleien stukjes die "op weg naar huis" mogen worden uitgevoerd. E.e.a. als gevolg van een "fixed" prijs afspraak die geen vaste prijs bleek om dat de z.g. Ecolatten niet waren begroot. Alsnog als extra berekend met de toezegging de twee kleine stukken alsnog uit te voeren. We wachten af. Een deel van de ecolatten is overigens half doorgesneden (plm. 10cm) om dat men 20cm moeilijk in de harde grond kreeg. Dus; we gaan top Kunstgras aanbevelen als alle toezeggingen zijn waargemaakt.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Nee

Netjes en vakbekwaam.

Alle werkzaamheden werden prima uitgevoerd en na afloop is alles keurig opgeruimd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

goed werk geleverd en vriendelijk personeel

het gras ligt er mooi bij

Vakmanschap!

Vakmanschap! Dat is naar onze mening de beste beschrijving. Internetsite is duidelijk en begeleid je snel en makkelijk naar de juiste keuze. Op verzoek van afspraak is snel gereageerd. Goed advies, snel offerte en snel een afspraak voor leggen. De heren, die bij ons het kunstgras hebben gelegd, zijn ook echte vakmannen. We zijn blij met de keuze om alles te laten doen. Zoals beide heren dit gedaan hebben, krijgen wij het zelf niet gedaan. Gewoon super en zeer correct. Al het afval is ook meegenomen. Echt een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vriendelijk en vakkundig personeel.

Heel netjes gewerkt en alles opgeruimd.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goed geholpen met het uitzoeken van het gras. Alles in 1 dag gelegd en alles netjes gedaan.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Service en kwaliteit naar volle tevredenheid!

De mensen die de aanleg verzorgd hebben verdienen een compliment, keurig afgewerkt, afspraken meer dan nagekomen. We zijn tevreden met het eindresultaat! Ga zo dooršŸ‘

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Erg tevreden met de vriendelijke mannen, die snel en correct de grasmat hebben gelegd .

We zijn erg tevreden met de vriendelijke medewerkers, die snel en correct de grasmat hebben gelegd .

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service, alles is mogelijk!

Zeer goede service, en een keurige prijs voor een echte kwaliteits kunstgras mat. Bij het instaleren door Topkunstgras is niets te veel en ze denken met alles mee! Super service.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Wij zijn goed geholpen met het juiste advies. Alleen op de afgesproken dag geen tijd doorgegeven. Misschien is dit handig om dat wel te communiceren. Maar alles netjes gelegd en goed geholpen

TOP bedrijf!

De aandacht naar alles was perfect. De mannen die het kwamen leggen waren erg vriendelijk en bekwaam. We zijn zeer tevreden!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over kwaliteit en uitvoering.

Telefonisch een afspraak gemaakt die al in diezelfde week kon plaatsvinden. Goed en gedegen advies gekregen. Vandaag is het kunstgras gelegd door 2 hardwerkende professionals. Ben zeer tevreden over alles....telefonisch contact, de vertegenwoordiger, de uitvoerders Ć©n natuurlijk de kwaliteit van het gras.

Topteam

Dit is de tweede maal dat de mensen van topkunstgras kwamen en wederom hebben ze prachtig werk afgeleverd. Dank je wel!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Van begin tot eind heel goed geholpen. Als ik vragen had kon ik deze altijd stellen en stonden ze meteen klaar om deze correct en prettig te beantwoorden. Ze zijn zorgvuldig,netjes en vriendelijk. Een zekere aanrader! Dankjewel

goede ervaring,en vriendelijk personeel

alles naar tevredenheid, eerste gesprek was prettig, daarna zeer tevreden over het leggen van het gras !

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fantastisch, TOP is het zeker !!

van begin tot einde goed verzorgd en het veld ligt er prachtig bij. Vakkundig mensen, netjes en doen wat extra's. De naam TOP komt dit bedrijf volledig na ! en wij spelen er al lekker op !!

Top vakwerk geleverd!

Super blij met dit project. Vriendelijk en vakkundig personeel. Mooi strak kunstgras gelegd. Afwerking zeer korrekt en alles opgeruimd. Topkwaliteit, super tevreden Topkunstgras bevelen we dan ook zeker aan.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Snelle levering en vriendelijk personeel

Goede ervaring. Zeer kundig en vriendelijk personeel. Snelle levering

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Helaas zijn ze een dag later gekomen als gepland,maar de volgende dag kwamen ze fijn op tijd en werd er hard gewekt door de twee heren , met als resultaat een prachtig gazon!

Mooie grasmat

Mooie grasmat snel gelegd, ziet er top uit.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top kwaliteit en top service

Vakwerk geleverd en alles keurig afgeleverd en opgeruimd

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Leuk team, vlot en erg netjes gelegd

De contacten met kantoor verliepen prima. Er komt een buitendienst verkoper langs om de beste mat te kiezen en de situatie op te nemen. Op de dag van de afspraak staan ze om 8 uur voor de deur en werken flink door. Ze nemen alles uit handen en ruimen ook alles keurig op. Wat extra dingen die op locatie gedaan moeten worden is geen probleem. Het eindresultaat is prachtig. Wat ook opvalt is de prettige sfeer binnen het team. Alles bij elkaar van harte aan te bevelen.

Helemaal naar wens

Geweldig kundig en aardig personeel . Wij zijn superblij met onze grasmat ! šŸ‘

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top service en goed werk geleverd

Super vakwerk geleverd en leuke jongen die het gras kwam leggen!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Goede service en top kwaliteit

Na veel twijfels te hebben over kunst gras toch gaan kijken en informatie verzameld. Een mooie soort gevonden die erg natuurlijk oogt en minimaal glimpt. Na de afspraak te hebben gemaakt voor het leggen wat overgens netjes gedaan is zeer tevreden met het eind resultaat. Nu heerlijk genieten van het goede weer liggend op de nieuwe grasmat.

Over Top Kunstgras

Top KunstgrasĀ® is dĆ© specialist op het gebied van kunstgras die door de jarenlange ervaring precies weet wat zijn klant wil. Al onze producten worden uitsluitend en exclusief voor ons in Nederland op ecologische wijze gefabriceerd en zijn, zoals onze bedrijfsnaam reeds oppert, van de allerhoogste kwaliteit. Dat wij de kwaliteit hier bij Top KunstgrasĀ® hoog in het vaandel dragen merk je aan alles; aan onze producten, hoe wij deze voor u verwerken en de extreem ver gaande service zoals wij deze graag bieden. Een ieder hier heeft passie voor kwaliteit! En dat is de norm die wij hier bij Top KunstgrasĀ® stellen.