Geweldige sevice

Doen wat ze zeggen. Goede kwaliteit tegen betaalbare prijzen.👍🏼👍🏼

Snel en secuur

Dit bedrijf komt zijn afspraken na. Snelle levering top resultaat

Van alles het beste!

Ik heb van alles het beste gekregen, vriendelijke en duidelijke verkoper, vriendelijke en secure, hardwerkende heren die het kunstgras kwamen leggen en levering snel en op tijd, kortom: 100% tevreden.

er is vakwerk geleverd door beide Heren

zie sterren

Een top bedrijf van opname tot oplevering!

Wij waren op zoek naar een gespecialiseerd bedrijf, dat dagelijks kunstgras legt, daarom wat verder van huis in Haelen terecht gekomen. Was de moeite waard, wij zijn super tevreden over Top Kunstgras. Handige showroom met grotere stukken buiten gelegd maken keuze makkelijker, duidelijke offerte met scherpe prijs, snelle levering en vriendelijke mensen. Prima kwaliteit en perfect gelegd, zeer professioneel en ook het uitvoerende team was weer erg vriendelijk. Geeft net dat beetje extra waardoor de klant zich weer eens koning voelt.

Klasse

Voorbereiding, uitvoering en nazorg heel professioneel.

Fraaie grasmat snel en goed gelegd voor een goede prijs!

Goed team met goed materiaal waardoor de tuin zo omgetoverd werd, met een mooie en degelijke grasmat! Alles wat wat afgesproken was werd met veel plezier snel uitgevoerd!

Top Kunstgras komt de afspraken stipt na en levert een uitstekende kwaliteit.

Zie boven

Mooi kunstgras

We zijn erg blij met ons kunstgras. Het is netjes gelegd en het ziet er mooi uit.

Fijn bedrijf, vriendelijke mensen en alle afspraken nagekomen. Zeker aan te bevelen. TOP

Goede voorlichting aan huis waar alle tijd voor werd genomen. Fantastisch resultaat

Na een telefoontje met eerste prijsindicatie, kwam binnen binnen 2 dagen vriendelijke man aan huis om voorlichting te geven over verschillende soorten kunstgras. Prettig dat hij grote stukken kunstgras bij zich had zodat je het goed kon zien en vooral voelen (!heel belangrijk). Het leggen van het kunstgras (na 2 weken al) ging snel, maar geheel volgens de richtlijnen. Alles werd keurig opgeruimd. Het resultaat is fantastisch.

In alle opzichten fantastisch!!!

Wij zijn zeer gelukkig met onze tuinrenovatie. De eerste afspraak kon op korte termijn gemaakt worden. Ook de levering was binnen 4 weken, volgens afspraak.De medewerkers van Top Kunstgras hebben enorm hard en netjes gewerkt. Alles tot in de puntjes geregeld!! Absoluut een aanrader om bij Top Kunstgras je tuinrenovatie te laten doen!

Perfect week geleverd

Alles tot tevredenheid geregeld. Top

Snel, vakkundig en flexibel

Persoonlijk advies aan huis was erg prettig, je kunt meteen zien hoe het in je tuin tot zijn recht komt. Binnen 2 weken een afspraak om het kunstgras te laten leggen. Er werd netjes gebeld, 20 min voor aankomst. Door een kleine rekenfout aan onze kant, klopte de hoeveelheid onder materiaal niet, maar daar hebben ze een goede oplossing voor bedacht! We zijn erg tevreden met ons kunstgas! Het ziet er top uit!

Zeer tevreden over personeel en aanleg

Prima informatie en zeer goede service. Vakkundig, netjes en super vriendelijk personeel.

In alle opzichten Topperdetop….

Vanaf het begin toen we de showroom bezochten waren wij onder de indruk van de geweldige service. Marij was ons eerste contact en zij was zeer deskundig, vriendelijk, behulpzaam en tegelijkertijd absoluut niet opdringerig. Daarna afspraak gemaakt voor offerte. Ook daarmee een goede ervaring en goed advies van Stefan (één van de eigenaren). Vervolgens ontvingen we offerte waarmee we akkoord zijn gegaan. En toen kwamen de mannen… Op de aangegeven tijd en meteen aan de slag. Van ongeveer 08.00 uur in de morgen gingen ze er met z'n drietjes (later in de middag een extra persoon) er tegenaan. Goede onderlinge werksfeer. Op z'n tijd namen ze een pauze, maar altijd aan de korte kant. Iedere werker zeer beleefd en vriendelijk. En net voor achten 's avonds was de klus geklaard. En wat lieten ze achter. Nee niks geen rotzooi, maar een mooi kunstgras gazon en - nog belangrijker - twee zéér tevreden klanten! TOP TOP TOP Joss & Kees - Blerick/Venlo ps Wie wil mag bij ons komen kijken

Goede voorlichting welke soorten er zijn

Alles perfect geregeld ,goed werk ,vriendelijk personeel en perfect afgeleverd en alles mooi achtergelaten

Zeer tevreden over werkzaamheden en medewerkers.

Ik ben echt tevreden met het aangelgde kunstgras tot nog toe en hoop ook voor de toekomst. Uw medewerkers, erg vriendelijke mannen, hebben de klus geklaard in ongeveer 4 uur en dat viel mij erg mee. Ik zal U aan vrienden en kennissen aanbevelen. Veel succes en hartelijke groeten.

Prima product door een prima bedrijf gelegd

Medewerkers waren vakmensen op het gebied van het leggen en afwerken van het kunstgras. Omdat we twee weken op vakantie waren kan ik nu pas reageren.

Wow #kunstgras #happy #toppers Topkunstgras

Alles volgens afspraak verlopen, vriendelijk en vakkundig personeel, ruimen alles netjes op en niets is hun teveel zelfs als t even tegenzit (harde leemgrond). Fijn dat onze broodjes en koffie na een dik verdiende middagpauze de heren geholpen heeft nog even gas te geven met een verbluffend eindresultaat. Wij zijn echt héél blij, super bedankt. We bevelen topkunstgras zeerzeker aan #topteam.

zie bovenstaand

super tevreden, heel veel keus goed advies , goede prijs en snelle levering. En heel correct en netjes personeel. Gewoon super. Wij zijn ontzettend blij met ons gras den aanrader alleen maar positieve reacties. Ga zo door. 31 juli gemaakt Youston Summer 40mm Brigitte Evers

Top vanaf Oriëntatie tot oplevering en nazorg: Kundig, Klantvriendelijk & Zorgvuldig!

Dit is hoe je met klanten omgaat anno 2018! Orientatie: Prettige manier van benaderen (komt bij je thuis met koffer vol stalen), kundig & oprecht en eerlijk advies op basis van wat het best bij je tuin past (In ons geval betrof dat zelfs een goedkopere soort dan wat hij in eerste instantie hadden uitgekozen. Aanleg: Vriendelijke jongens die hard en zorgvuldig werken waarbij het plezier ervan af straalt! Zijn alleen tevreden met het best mogelijke resultaat en dat is te zien zeg! Kwaliteit boven snelheid is hier absoluut aan de orde en dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Komen bovendien netjes afspraken na en laten tuin zeer schoon achter. Kortom: Op alle fronten een absolute aanrader!

Kwaliteit

Mooi Gras laten leggen door vakmannen. Houden zich aan de afspraken en hebben door goede kennis een prima advies.

Helemaal top!!!

We werden helemaal wild van de keuze in kunstgras, echter spraken velen elkaar tegen en wilde we het toch graag zo goed mogelijk gemaakt hebben omdat het om veel geld gaat, en lang mee moet gaan. We kwamen bij top kunstgras, en toen viel er een last van ons af. Genoeg keuze, goed advies, en zeker ook een concurrerende prijs. We hebben het gras laten plaatsen, iets waar ik erg blij om ben. Het ziet er zo makkelijk uit op youtube, maar zo is het echt niet!!!! Alleen maar lof over de mensen van verkoop, het leggen en hert gras zelf! kan iedereen topkunstgras aanbevelen!!!

Over Top Kunstgras

Top Kunstgras® is dé specialist op het gebied van kunstgras die door de jarenlange ervaring precies weet wat zijn klant wil. Al onze producten worden uitsluitend en exclusief voor ons in Nederland op ecologische wijze gefabriceerd en zijn, zoals onze bedrijfsnaam reeds oppert, van de allerhoogste kwaliteit. Dat wij de kwaliteit hier bij Top Kunstgras® hoog in het vaandel dragen merk je aan alles; aan onze producten, hoe wij deze voor u verwerken en de extreem ver gaande service zoals wij deze graag bieden. Een ieder hier heeft passie voor kwaliteit! En dat is de norm die wij hier bij Top Kunstgras® stellen.

Filter op Taal