Een uitstekende en zorgvuldige begleiding

Had mij geen betere begleiding kunnen bedenken, moest ongeveer mijn hele scriptie opnieuw schrijven in drie weken, dankzij jullie is dat helemaal goed gekomen!

Helder en motiverend

Flora is ontzettend praktisch van aard. Een strakke planning en duidelijke afspraken heeft in 10 dagen het resultaat opgeleverd wat mij in jaren niet is gelukt. Bovendien heb ik veel gehad aan Flora als motivator op momenten dat ik het niet meer zag zitten. Hulde aan haar geduld! Ondertussen heb ik een leuke baan gevonden en het zelfvertrouwen gekregen om verder te studeren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flora hielp me het overzicht terug te krijgen

De steun van Flora was tijdens het schrijven van mijn scriptie, naast een fulltime baan, onmisbaar. Doordat ik zo fragmentarisch met mijn scriptie bezig was, verloor ik vaak het overzicht en daardoor ook de motivatie om verder te gaan. Maar een keer zitten/mailen/bellen met Flora gaf altijd nieuwe inzichten, kleine stapjes om weer te zetten, waardoor ik toch weer verder kon. Haar adviezen zijn ook inhoudelijk sterk (ik denk dat als ze mijn onderwerp kon volgen, heel veel onderwerpen voor haar begrijpbaar zijn), maar ook met name de psychologische steun was van grote waarde en Flora reageert ook nog eens supersnel. Uiteindelijk heb ik met een heel mooi resultaat mijn scriptie afgesloten!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik voelde me erg op me gemak bij Flora. Precies wat ik nodig had voor mijn thesisproces.

Als ik even vast liep met mijn thesis hielp Flora me goed verder!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Bijzonder prettige en zinvolle begeleiding!

Ik ben zeer te spreken over de begeleiding van Flora. Ze reageert snel en accuraat en ik kon over alles met haar sparren. Ze denkt goed mee en geeft duidelijk aan wanneer ik wat kon verwachten.

Over Leef! coaching & psychologie

Leef! Coaching en Psychologie: voor effectieve coaching en psychologische begeleiding in loopbaan en persoonlijke ontwikkeling. Actief en doelgerichte aanpak. Amsterdam & Haarlem.