Nuttig en leuk!

-warm welkom -voldoende ruimte om situatie uit te leggen met een kopje koffie daarbij - zeer vriendelijk en meedenkend - heeft mij enorm geholpen met het terugvinden van zelfvertrouwen in wat ik wou bereiken

• Deskundigheid/Vakmanschap

De combinatie coaching & psychologie is goud waard!

Ik ben naar Leef! gestapt omdat ik moeite had met het vinden en krijgen van een baan die bij mij paste. Flora heeft me niet alleen daarmee geholpen, we zijn ook naar de achterliggende problemen gaan kijken en hebben manieren besproken om daar mee om te gaan. Die integrale aanpak heeft echt meerwaarde gehad! Inmiddels heb ik een prettige baan gevonden, en gebruik ik bijna dagelijks technieken die Flora mij heeft bijgebracht. Ik denk dat ik er de rest van mijn leven nog nut van ga hebben.

Goede concrete sessies...

Goede concrete sessies waarbij het hoofd coachingsdoel nooit uit het oog wordt veloren in een vertrouwde setting..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Dankzij Flora kreeg ik meer vertrouwen en stopte ik met uitstellen.

Ik liep vast tijdens mijn afstudeerjaar; ik was zo bang om te falen dat ik liever alles uitstelde. Flora heeft met mij een planning gemaakt en heeft mij tools aangeleerd die ik kon gebruiken tijdens paniek of angst. Door de hulp van Flora kon ik beter uitzoomen en stapsgewijs aan mijn afstudeeropdrachten werken in plaats van uitstellen en mijn stress en angst wegstoppen. Iets waar ik nog steeds heel veel aan heb nu ik mijn diploma heb en ben begonnen met werken. Ik ben heel blij met alles wat ik van Flora heb geleerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

betrokken en op maat advies

Jaren lang in een industrie gewerkt waar ik niet op mijn plaats was. Binnen zeer korte tijd samen met Flora Visscher gekeken naar mezelf en mogelijkheden in de markt en sinds kort eindelijk een baan waar ik gelukkig ben! Flora is iemand die je echt kan helpen, soms is het net dat duwtje wat je nodig hebt of die ene tip die je echt verder kan brengen. Flora is betrokken, professioneel en iemand met het hart op de juiste plek. Al met al uitermate tevreden over de sessies, het heeft me ook echt wat opgeleverd!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede ervaring met een positief resultaat!

De coaching van Flora heb ik als zeer prettig ervaren. Bij de eerste sessie kwam ik binnen zonder enige verwachting, maar na een aantal sessies had ik een veel beter beeld van de richting waarop ik moest gaan zoeken voor een volgende baan. Het heeft er ook toe geleid dat ik nu een fijne nieuwe baan heb! Flora denkt goed mee en er is veel ruimte en aandacht vanuit haar. Niet alleen tijdens de sessies, maar ook daarbuiten helpt ze bijvoorbeeld zoeken naar passende vacatures. Ook toen mijn traject was afgerond heb ik nog een aantal keer contact gehad met Flora. Al met al een zeer positieve ervaring!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Op deskundige wijze werd mij een spiegel voorgehouden.

Op werkgebied moest ik een grote stap zetten. Ik had veel vragen en twijfels. Flora heeft de antwoorden op die vragen op een speelse, deskundige en aangename wijze uit mijzelf naar boven gekregen. Hierdoor heb ik met overtuiging een succesvolle carrièreswitch kunnen maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Flexibel, persoonlijk, behulpzaam en meedenkend

Ik heb de scriptie begeleiding als erg prettig ervaren. Net dat extra zetje in de goede richting kan een wereld van verschil zijn tijdens het schrijven van een scriptie.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede feedback en persoonlijk contact, ik ben echt verder gekomen.

Zeker Studielab kan ik heel erg aanraden. Een hele ochtend of middag werken met voortdurend de mogelijkheid om vragen te stellen. Zo loop je niet meer vast en kan je echt meters maken met je scriptie. Ook 1 op 1 begeleiding met Flora helpt, maar werkte voor mij uiteindelijk minder goed. De combinatie is daarom heel fijn!

Hele fijne begeleiding!

Ik liep vast met mijn scriptie, en via via hoorde ik van scriptie begeleiding bij Flora. Ik was eerst een beetje terughoudend, voornamelijk door de kosten. Ik dacht in eerste instantie niemand nodig te hebben, maar zonder Flora was het niet gelukt en het geld was het echt dubbel waard!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede hulp bij mijn scriptie op structuur, taal en rode draad.

Flora heeft mij goed begeleid bij het schrijven van mijn scriptie. Ik had veel moeite met de structuur en rode draad van mijn scriptie en Flora heeft mij daar goed mee geholpen. Ook kreeg ik weinig hoogte van mijn begeleider van de universiteit en Flora heeft mij goed geholpen in het begrijpen wat hij precies bedoeld met zijn feedback.

Leerzaam

Ik vond het geweldig om met Flora samen te werken aan me scriptie. Ik heb ontzettend heel veel geleerd. Ze is geduldig en heel begrijpelijk. Echt een bijzonder docent.

Uitmuntende service!

De service die ik kreeg van Scriptiebegeleiding in Amsterdam heeft mij meer geholpen dan ik had durven dromen. Ik ben overtuigd dat ik zonder de ondersteunende lessen ik niet mijn scriptie had kunnen afronden. De ondersteuning was zeer persoonlijk en steeg boven mijn verwachtingen. Ik raad iedereen aan die problemen heeft met zijn thesis om naar Scriptiebegeleiding te gaan in Amsterdam. Door de goede ondersteuning heb ik mijn thesis kunnen afronden met een 8.3. Bedankt mevrouw Visscher!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Begeleiding op maat, persoonlijke aandacht!

Op het moment dat ik vastliep in mijn afstudeerproject werd ik op het juiste moment gewezen op Scriptiebegeleiding Amsterdam. Het kwam precies op het juiste moment. Waar ik al geruim een jaar aan mijn afstudeerproject gewerkt had kwam ik maar niet verder bij bepaalde onderdelen. Door de persoonlijke begeleiding van Flora kon ik weer structuur krijgen in mijn afstudeerproject en wist ik de motivatie weer terug te krijgen om aan het afstudeerproject te werken. Ook de studielab momenten hebben hier ook zeker bij geholpen. In die vier uren wist ik elke keer weer een stukje verder te komen wat een goed geval gaf. Door stap voor stap de onderdelen af te werken wist ik mijn afstudeerproject af te ronden. Scriptiebegeleiding Amsterdam is zeker een aanrader voor wie vast loopt in de afstudeerfase en extra begeleiding nodig heeft. Durf de stap te zetten om hulp te vragen, want het helpt je echt verder in het afstudeerproces!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wist ik hier maar eerder vanaf!

Flora heeft mij op zeer korte termijn heel goed kunnen helpen met mijn scriptie voor de opleiding Huidtherapie. Samen hebben we in nog geen 6 (!!!) dagen tijd de 2e kans voor mijn scriptie met 2 hele punten kunnen ophogen. Voornamelijk had de begeleiding betrekking op het verbeteren van taalkundige fouten. De persoonlijke benadering/betrokkenheid heb ik als erg prettig ervaren. Had ik maar eerder van deze begeleiding geweten dan had dat me veel onnodige stress bespaard.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ontzettend betrokken en neemt je heel fijn bij de hand

Mijn ervaring met Flora was ontzettend fijn. Heel betrokken heeft ze mij door mijn scriptie periode heen begeleid, door de juiste vragen te stellen om mij zelf aan het nadenken te zetten en goede structuur te geven. Absolute aanrader en hierdoor met vlag en wimpel mijn scriptie gehaald (warandes een lang en moeizaam traject zou zijn geworden).

Zeer goede begeleiding vanuit intrinsieke motivatie1

"Tijdens het schrijven van mijn scriptie bleek dat ik als perfectionist veel behoefte had aan bevestiging over de juiste opzet en structuur. Flora heeft mij hier heel goed bij geholpen waarbij duidelijk zichtbaar was dat de begeleiding vanuit intrinsieke motivatie werd uitgevoerd. Naast de begeleiding op dit vlak heeft ze door haar ervaring in psychologie praktische tips waarmee je kritisch gaat kijken naar je manier van handelen. Heel leerzaam!"

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne begeleiding en houvast bij het plannen van mijn scriptie

Het maken van een planning heeft me erg goed geholpen. Daarnaast vond ik het heel fijn om te bespreken wat ik precies ging doen, want ik maak de dingen vaak groter dan ze zijn. In overleg met Flora kon ik de zaken tot menselijker properties terugbrengen. Ik vond het scherpstellen van de onderzoeksvraag en doelstelling erg prettig. Daardoor werd het onderwerp beter ingekaderd en gemakkelijker uit te werken. Last but not least was het gevoel dat ik het niet alleen hoefde te doen heel stimulerend. Als ik te veel aan mezelf ging twijfelen, kon ik even overleggen en kreeg dan meer vertrouwen in mijn eigen ideeën.

Daadkrachtig en duidelijk

Ik heb twee keer een beroep gedaan op Flora, de eerste keer om mijn bachelor af te ronden, ik zat vast in het planningsproces en ik kreeg weinig hulp vanuit de universiteit, en samen met Flora heb ik toen de trein weer op gang gebracht. De tweede keer, na mijn afstuderen, heeft ze mijn geholpen met het inzichtelijk maken van mijn opties op de arbeidsmarkt en het realiseren van persoonlijke doelen.

Goed geholpen

Met mijn HBO afstudeeropdracht was ik op een gegeven moment behoorlijk het overzicht kwijtgeraakt en werd het document alleen maar steeds langer en langer. Flora heeft mij toen enorm geholpen door structuur aan te brengen in mijn document, zodat ik er weer een logisch verhaal van kon maken. Toen ik een paar jaar later aan mijn WO scriptie moest beginnen, dacht ik daarom direct weer aan Flora. Ook daarbij heeft zij mij weer heel goed kunnen helpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn, een extra aanspreekpunt en iemand die meedenkt

19/04/2014: Alleen al het hebben van een externe begeleidster zou denk ik menigeen student ontzettend kunnen helpen. Maar hiernaast is Flora ook bijna altijd bereikbaar en erg betrokken, waardoor je weer snel met je scriptie verder kunt als je er even niet uitkomt, vast loopt of feedback wilt hebben om door te gaan. Deze hulp had ik aan m'n gewone begeleidster niet snel gevraagd want daar had ik toch het gevoel dat ik niet teveel mocht vragen ivm zelfstandigheid. Bij Flora blijf je zelfstandig alleen het gevoel is toch dat je er niet meer alleen voor staat, heel fijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De nieuwe inzichten in ieder vastgelopen onderzoek.

Zonder de begeleiding van Scriptiebegeleiding & Coaching Amsterdam zou ik nooit in één keer een voldoende hebben gehaald voor mijn onderzoek. Toen school er niet meer voor mij was, heeft de zorg en kundige begeleiding van Esther ervoor gezorgd dat ik toch geslaagd ben.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg behulpzaam en doet er alles aan om jou resultaat zo goed mogelijk te behalen.

Flora van de Scriptiebegeleiding Amsterdam. Heeft mij van begin tot einde erg goed begeleid. Zelf was voor mij een onderzoek schrijven op het niveau wat mijn school vroeg, erg lastig om alleen te doen. Met de juiste begeleiding en goeie planning van Scriptiebegeledeiding Amsterdam is het helemaal goed gekomen!

super

Prima begeleiding, vooral in de momenten waarin de studiedip begint. Samen studeren motiveert enorm ! Het kost natuurlijk geld, maar dat weegt niet op tegen de voordelen van een afgeronde studie !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een uitstekende en zorgvuldige begleiding

Had mij geen betere begleiding kunnen bedenken, moest ongeveer mijn hele scriptie opnieuw schrijven in drie weken, dankzij jullie is dat helemaal goed gekomen!

Over Leef! coaching & psychologie

Leef! Coaching en Psychologie: voor effectieve coaching en psychologische begeleiding in loopbaan en persoonlijke ontwikkeling. Actief en doelgerichte aanpak. Amsterdam & Haarlem.