Goed geholpen, uitstekende service

Fijn zaken gedaan, goeie service. Denkt mee met wat er past en kan. Komen hier zeker weer, bedankt Jan!

Geweldig goed geholpen

26-1-2021 afspraak nieuwe banden gemonteerd op alu velgen. Vakman is Jan de Bandenman. Zeker een aanrader.

The Best...

Very quickly and efficiently .I recommend

Vakman, goede uitleg, kon op korte termijn terecht, goed geholpen.

De auto voelt weer als nieuw aan 👍

Prima alternatief

Alles volgens afspraak en zeer gunstig geprijsd.

Top bandenman

Vriendelijk, deskundig en snel geleverd, 4 nieuwe banden...TPMS sensoren konden gewoon blijven zitten, banden kosten in mijn geval 40% minder all-in dan zelfde merk bij Kwikfit (ondanks het zogenaamde ANWB voordeel)

Verstand van zaken, snelle goede service regen uitstekende prijs.

Als ik een vraag of nieuwe banden nodig heb loop ik simpelweg gewoon even binnen en staat Jan met raad en daad klaar. De grote voorraad met uitstekende gebruikte banden die per maat vaak ook nog in verschillende prijsklasse vallen kan soms ook verrassend goed uitpakken. Mooie locatie, ruim parkeren en een gastvrije monteur.

Superservice 👍

Er zat een schroef in de achterband van mijn panda. Bleek dat hij er niet ver genoeg in zat om er een prop in te moeten schieten. Niet veel aan de hand dus! Het bedrijf heeft er werk van gehad, band moest eraf enz. Ik wou betalen voor de moeite maar dit hoefde niet. 😊

Aardige kerel die zijn vak verstaat

4 nieuwe banden voor een goede prijs gemonteerd, bakkie koffie, vriendelijk...topper...

Vakman, werkt netjes en is deskundig

Prima service en goede prijzen, aanrader...

geweldig geholpen met lekke band !!

een 10 voor bandenman Van der Veen, in 20 minuten lekke band verwisseld voor gebruikt exemplaar zodat we snel de weg op konden naar Arnhem en zodoende de sneeuw en ijzel voorbleven. Ook zeer schappelijke prijs en heel prettig persoon.

Service is erg goed en persoonlijk. Scherp geprijst en kom hier zeker terug!

Zag net de link staan en deze zaak verdiend een top beoordeling!

Goede snelle service

Goede prijs / kwaliteitsverhouding Goed advies

Over Bandenman Van der Veen

Wij zijn specialist in nieuwe en gebruikte banden en velgen voor personenauto’s en lichte bedrijfswagens In ons gunstig gelegen pand aan de Bornholmstraat 8b te Groningen hebben we altijd ca. 350 nieuwe en ca. 1400 gebruikte banden voorradig. Daartussen zit vrijwel elke voorkomende maat. In de vestiging te Gorredijk liggen daarnaast nog ca. 25.000 goede gebruikte banden die ook in Groningen gemonteerd kunnen worden. Naast nieuwe en gebruikte banden verkoopt Bandenman Van der Veen ook nieuwe en gebruikte velgen. Staal of lichtmetaal, Bandenman van der Veen heeft ‘t!