Gedegen en vriendelijke service en kwaliteit

We zijn vriendelijk ontvangen met lekkere koffie. De lunch was prima: goede prijs/kwaliteitsverhouding

Hartelijk dank voor Uw positieve reactie. Het was zeker een leuke club uit Didam. Nogmaals dank en wie weet tot nog eens.

Het was een geweldige trouwdag, zonder dat wij ons zorgen hoefden te maken!

Fred en Karin hadden het zo goed geregeld dat wij ons, op onze trouwdag, geen zorgen hoefden te maken. Alles was tot in de puntjes geregeld en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam!

Bedankt voor jullie fijne en positieve reactie. Fred en Karin

goed hoor gezellig.

sommige vonden dat fred wel n beetje lomp was na de uitleg (tgn de mensen die niet geluisterd hadden ) maar de meeste konden het wel waarderen..

Gepaste aandacht voor de klant

Van oudsher bekend met dit bedrijf in diverse hoedanigheden. Altijd goed en vriendelijk behandeld. Kwaliteit en prijs zijn prima in balans. Succes

Beste Heer Kremers, Nogmaals dank voor Uw mooie reactie. Wij hopen U graag nog eens te mogen begroeten in ons bedrijf. Fred en Karin Schaffels

goede service, vriendelijke bediening

wij komen regelmatig in de zaak. Prima gastvrije ontvangst, lekker bier!

Beste Heer Schouten, Nogmaals dank voor Uw leuke reactie. Wij hopen U graag weer een te begroeten in onze zaak. Fred en Karin Schaffels

Perfecte verzorging "tot in de puntjes"

Wij hebben regelmatig met onze personeelsvereniging een activiteit georganiseerd bij Café de Dommelstroom en zijn zeer tevreden over de mogelijkheden. Men zeer flexibel en er zijn goede afspraken te maken die vervolgens ook prima worden nagekomen. Het eten en drinken is er goed verzorgt. We komen er graag terug!

Beste Heer Lavrijssen, Wij willen U zeer bedanken voor de positieve reactie op ons bedrijf. Graag hopen wij U in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons bedrijf. We staan graag voor U en Uw gezelschap klaar. Fred en Karin Schaffels.

ouderwets gezellig

altijd gezellig

wie goed doet goed ontmoet

wij worden goed ontvangen

Uitstekend nakomen van afspraken en toegangkelijk. Medenken met indelingen/oplossingen.

Bedankt voor Uw leuke reactie.

Belangstelling voor de nabestaande was hartverwarmend

Wij zijn goed ontvangen. En alles was goed gereld.

Bedankt voor Uw leuke reactie