Super service en zeer klantvriendelijk

Goede ervaring. Snelle levering, accuraat en zeer klantvriendelijk.

Uitermate goede service van een subliem bedrijf!

Uitermate fijn bedrijf met ontzettend vriendelijk en wel geschoold personeel. Ook een compliment aan de bezorgers die zeer secuur te werk gingen en zelfs bij het in en uitlopen wisselden van schoenen in verband met de vieze bende buiten. Complimenten! Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

prachtige winkel

Vriendelijk personeel en eindeloos veel mooie artikelen te zien en ook kwaliteit.

Redelijk

Kwaliteit eerste indruk is goed onderhandelen iets minder ook al kopen wij alles bij jullie

Goede service en klantvriendelijkheid

Zeer goede ervaring over meubels en laminaat

betrouwbare onderneming

We werden goed geadviseerd over de keuze en prijs van de aankoop

• Nazorg en garantie

We kopen er al jaren als we iets nodig zijn.

Goede en snelle levering

vriendelijk. goede servise.

een hele goede service. vriendelijk personeel in de winkel. prima kwaliteit meubels.

personeel goed admnistratie slecht

We vonden het erg slecht dat bij aflevering een foute factuur was bijgevoegd met een behoorlijk afwijkend bedrag.

Onze ervaring met IJtsma is prima Te danken aan jullie medewerkster Petra die ons goed heeft geholpen met het uitzoeken van alles.petra bedankt daar voor

Goede voorlichting

Wel Lange Levertijd.

Vriendelijke bezorgers en goede Service

Ik heb zeer prettig contact gehad in de winkel met de verkoper m.b.t. de aanschaf van twee banken. Wat afgesproken is werd ook bevestigd qua levertijd. De levering was prima, op tijd gebeld dat ze langskwamen op afgesproken tijdstip. De banken werden zelfs naar binnen gebracht en op de locatie neergezet terwijl in 1e instantie dat niet eens was afgesproken. Vriendelijke bezorgers gaf mijn vriendin aan. Al met al tot nu toe uitstekende ervaring.

Vriendelijk en goede kennis van zaken

Goede ervaring

Goede ervaring en prima service

• Nazorg en garantie

leuke winkel goede service en aardige medewerkers

Goede ervaring niks aan toe te voegen een bedrijf wat al zolang bestaat dat zegt genoeg over service en kwaliteit

• Nazorg en garantie

Meubelwinkel met keus voor elke beurs en stijl en goede bediening.

Ruime keuze in modellen en prijsstelling, zeer goed geholpen in de winkel met goede voorlichting, correcte afhandeling en levering.

Super gewoon!

Super winkel en service. Ga alleen niet op tweede kerstdag heen want dan kun je over de koppen lopen, vooral bij de balie:)

Prima!! Aardige bezorging

We zijn heel vriendelijk geholpen!!

goede service

uitstekend

• Nazorg en garantie

Prima bank en stoel geleverd.

Bij het in elkaar zetten van de bank zou wel wat Meer service/advies mooi zijn.

Zeer tevreden!

We zijn zeer tevreden over Ijtsma! Onze hoekbank is op tijd geleverd en door de bezorgers netjes in elkaar gezet. Alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Zeer blij met deze mooie hoekbank.

We hadden 6 kamerstoelen besteld. We zouden deze ophalen bij Ytsma. Blijkt dat onze buren ook een nieuwe bank hadden besteld en deze werd bij hen afgeleverd door Ytsma. Wij gebeld met Ytsma of zij dan ook onze stoelen mee konden nemen. Dat kon! Er werd niks in rekening gebracht. Top!

• Nazorg en garantie

Ik vond het heel fijn, dat de mannen mijn tafel even in elkaar zetten, ik ben nl alleen, dat vind ik hele goede service!

• Nazorg en garantie

Goede service en levering op tijd

Prima bedrijf

Over IJtsma Livingworld

Woonboulevard IJtsma Livingworld op de scheiding van Groningen en Friesland gesitueerd naast de Piramide biedt voor iedere smaak en iedere beurs wat wils. Hier bevinden zich de volgende winkels: - IJtsma Wonen: Vele meubelen in vele stijlen - IJtsma Slapen: Vele boxsprings, matrassen met de grootste kastenstudio van het noorden. - IJtsma Keukens: meer dan 35 verschillende keukenopstellingen - IJtsma Atelier: Heeft alles op het gebied van interieur advies vloeren en raambekleding. - IJtsma Relaxen: Keuze uit meer dan 100 relaxfauteuils - IJtsma Outdoorliving tuinmeubelen de grootste collectie kwaliteit tuinmeubelen