Behulpzaam en vriendelijk.

Veel keus. Niet opdringerig maar wel behulpzaam en vriendelijk. Dat maakt winkelen bij Ytsma heel plezierig.

Goede service, prettig geholpen

Goed geholpen.

Ben tevreden, alleen vind ik dat het transport gratis zou moeten zijn (evt verwerken in de prijs) wij wonen nog geen 2 km van Buget XXL en dan moet ik toch nog EUR 50,- voor het transport. Dat vind ik niet in verhouding.

Prima!

Geen op- of aanmerkingen. Prima dus!

vriendelijk en correct

Nette levering door vriendelijk personeel.

Meerdere items besteld, bij binnenkomst deden ze de schoenen uit om de pakketten af te leveren in de woonkamer.. Erg fijne service

goede service, vriendelijk personeel

Bank uitgezocht. goed geholpen. Bij bezorging van bank was personeel ook vriendelijk, behulpzaam en correct.

Snel, vriendelijk en omzichtig

Snel, vriendelijk en omzichtig

Prettig en goed geholpen.

Prettig geholpen in zaak in Groningen. Ook de aflevering was goed en netjes.

jazeker

• Nazorg en garantie

Voor ons geen herhaling om weer bij Ijtsma te kopen

Slechter dan gehoopt Werden na belofte om terug gebeld te worden, nooit terug gebeld. Dit tot 3x toe, verder de bestelde meubels kwamen 3 a 4 weken later binnen dan gezegd. Ook de bezorgers, zouden 3 kwartier voor aflevering bellen, je raad het al. Dat gebeurde ook niet en deze stonden ook zo in 1 x voor de deur. Slechte ervaring , niet voor herhaling vatbaar. 4 keukenstoelen voor 1000.00 , dan had ik meer service verwacht.

• Nazorg en garantie

Levering duurde veel langer dan was afgesproken

Ok

Wij zijn vriendelijke en professioneel geholpen.

• Nazorg en garantie

Prima zaak, niets mis mee

Koffie was lekker.

• Nazorg en garantie

Komt u binnenkort weer eens voor een Bakje koffie? Haha ;)

De ervaring was bijzonder comfortabel

De service was snel en de medewerkers waren vriendelijk en accuraat.

Vriendelijk personeel.

L.S. Tijdens montage van het TV meubel viel de glasplaat er diverse keren uit ! Hierdoor is een beschadiging opgetreden .Het bleek dat de gaten van de voorste "plankdragertjes" veel te groot waren . Dit is o.i.wel opgemerkt door de mensen die de aflevering en montage verzorgden maar niet verholpen. Graag actie !

Prettig zaken doen!

Vriendelijk personeel, goed advies en goede service. No-nonsence!

goede uitleg. prettig geholpen

prima zaak. veel keuze

Gewoon prima!! 👍

Keurig te woord gestaan

Meubelen ,voor elke portemonnee.

Mijn bank zou er zijn ,maar door een vergissing was dit niet het geval.Maar omdat ik mijn eigen banken had weggedaan,kreeg ik per direct een leenbank voor 6week .Super geregeld dus.

Goed, vriendelijk

Mooi bedrijf, genoeg keuze en leuk ook de hoek met woonaccessoiris en prima koffie!

snel en bekwaam

duidelijke afspraak voor levering

Snelle levering

Ik heb 3 meubels besteld waarvan 2 incompleet waren. Ik heb de meubels op 13-01-2018 opgehaald maar tot op heden (24-01-2018) heb ik nog geen ontbrekende delen ontvangen. Ik moet er elke keer zelf achteraan, ook zou ik gister of vandaag terug gebeld worden wat niet gebeurd! Dus al met al straks 2 weken met incomplete meubels en is het maar afwachten wanneer ik de ontbrekende onderdelen krijg!

• Nazorg en garantie

Goedemorgen Fam. Jonkman, Het spijt ons dat u tot op heden de ontbrekende delen nog niet hebt ontvangen. Echter is dit alles wel in werking gezet(13/01) ik heb dit in ons servicesysteem gezien. De ontbrekende onderdelen besteld zijn maar hier nog niet ontvangen zijn. Hiervan zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. In dit geval gaat het om het beslag en een deur welke missen. Deze hebben wij helaas niet voorradig. Hierdoor moeten deze bij onze leverancier uit Duitsland komen. Helaas zal de deur in het productie proces geplaatst moeten worden voordat ze deze kunnen afsturen. 19/01 heeft u nog gebeld met mijn collega Tjitske zij heeft er nog achteraan gebeld en gemaild voor extra spoed. Wij vindne het ook heel vervelend dat u nu halve kasten in huis hebt staan. Zodra wij de onderdelen hebben ontvangen hoort u van ons Ik hoop u hiermee eerst voldoende te hebben ingelicht, Met Vriendelijke groeten, Alco IJtsma Livingworld 0594-659218

Over IJtsma Livingworld

Woonboulevard IJtsma Livingworld op de scheiding van Groningen en Friesland gesitueerd naast de Piramide biedt voor iedere smaak en iedere beurs wat wils. Hier bevinden zich de volgende winkels: - IJtsma Wonen: Vele meubelen in vele stijlen - IJtsma Slapen: Vele boxsprings, matrassen met de grootste kastenstudio van het noorden. - IJtsma Keukens: meer dan 35 verschillende keukenopstellingen - IJtsma Atelier: Heeft alles op het gebied van interieur advies vloeren en raambekleding. - IJtsma Relaxen: Keuze uit meer dan 100 relaxfauteuils - IJtsma Outdoorliving tuinmeubelen de grootste collectie kwaliteit tuinmeubelen