vriendelijk. goede servise.

een hele goede service. vriendelijk personeel in de winkel. prima kwaliteit meubels.

personeel goed admnistratie slecht

We vonden het erg slecht dat bij aflevering een foute factuur was bijgevoegd met een behoorlijk afwijkend bedrag.

Onze ervaring met IJtsma is prima Te danken aan jullie medewerkster Petra die ons goed heeft geholpen met het uitzoeken van alles.petra bedankt daar voor

Goede voorlichting

Wel Lange Levertijd.

Vriendelijke bezorgers en goede Service

Ik heb zeer prettig contact gehad in de winkel met de verkoper m.b.t. de aanschaf van twee banken. Wat afgesproken is werd ook bevestigd qua levertijd. De levering was prima, op tijd gebeld dat ze langskwamen op afgesproken tijdstip. De banken werden zelfs naar binnen gebracht en op de locatie neergezet terwijl in 1e instantie dat niet eens was afgesproken. Vriendelijke bezorgers gaf mijn vriendin aan. Al met al tot nu toe uitstekende ervaring.

Vriendelijk en goede kennis van zaken

Goede ervaring

Goede ervaring en prima service

• Nazorg en garantie
leuke winkel goede service en aardige medewerkers

Goede ervaring niks aan toe te voegen een bedrijf wat al zolang bestaat dat zegt genoeg over service en kwaliteit

• Nazorg en garantie
Meubelwinkel met keus voor elke beurs en stijl en goede bediening.

Ruime keuze in modellen en prijsstelling, zeer goed geholpen in de winkel met goede voorlichting, correcte afhandeling en levering.

Super gewoon!

Super winkel en service. Ga alleen niet op tweede kerstdag heen want dan kun je over de koppen lopen, vooral bij de balie:)

Prima!! Aardige bezorging

We zijn heel vriendelijk geholpen!!

goede service

uitstekend

• Nazorg en garantie
Prima bank en stoel geleverd.

Bij het in elkaar zetten van de bank zou wel wat Meer service/advies mooi zijn.

Zeer tevreden!

We zijn zeer tevreden over Ijtsma! Onze hoekbank is op tijd geleverd en door de bezorgers netjes in elkaar gezet. Alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Zeer blij met deze mooie hoekbank.

We hadden 6 kamerstoelen besteld. We zouden deze ophalen bij Ytsma. Blijkt dat onze buren ook een nieuwe bank hadden besteld en deze werd bij hen afgeleverd door Ytsma. Wij gebeld met Ytsma of zij dan ook onze stoelen mee konden nemen. Dat kon! Er werd niks in rekening gebracht. Top!

• Nazorg en garantie

Ik vond het heel fijn, dat de mannen mijn tafel even in elkaar zetten, ik ben nl alleen, dat vind ik hele goede service!

• Nazorg en garantie
Goede service en levering op tijd

Prima bedrijf

Mooi spullen voor een mooie prijs

Prima service...jlantvriendelijk en de levering was eerder dan verwacht.

Super service! Top!

prima service

prima service, aardige mensen

Levering was eerder dan voorspeld

Levering door u aangegeven tijdstip was op tijd, en de matrassen zijn keurig netjes bezorgd en naar de plaats gebracht en in het ledikant gelegd. Bedankt voor de vlotte service

goede service

Alles goed

Veel keuze, goede hulp, prima aflevering.

Klantgericht. En het personeel neemt alle tijd voor je.

We hebben gordijnen gekocht bij ijtsma. Snelle levering met goede afspraken. Bij vragen over levering staat het personeel je graag telefonisch te woord. Vriendelijke groet, Thea de Jong

Over IJtsma Livingworld

Woonboulevard IJtsma Livingworld op de scheiding van Groningen en Friesland gesitueerd naast de Piramide biedt voor iedere smaak en iedere beurs wat wils. Hier bevinden zich de volgende winkels: - IJtsma Wonen: Vele meubelen in vele stijlen - IJtsma Slapen: Vele boxsprings, matrassen met de grootste kastenstudio van het noorden. - IJtsma Keukens: meer dan 35 verschillende keukenopstellingen - IJtsma Atelier: Heeft alles op het gebied van interieur advies vloeren en raambekleding. - IJtsma Relaxen: Keuze uit meer dan 100 relaxfauteuils - IJtsma Outdoorliving tuinmeubelen de grootste collectie kwaliteit tuinmeubelen