netjes, accuraat en erg klantvriendelijk.

heldere communicatie.

In 1 woord: uitstekend

Klantvriendelijkheid erg goed...... Er werd goed geluisterd wat wij als klant zoeken en willen. Ook zeer tevreden over hoe de omgang was met een niet goed geleverd product zeer snelle reatie en nieuwe levering. Top!!!

goede service.

We hadden aangegeven dat vader binnenkort al ging verhuizen en of het misschien mogenlijk was dat de vloerbeddeking z.s.m. gelegd kon worden, dit was snel geregeld. Klasse !!

• Nazorg en garantie
Voldoende, nette levering, alleen net niet wat mij beloofd was

We zijn blij met de door ons bestelde bank. Er waren echter een paar dingen niet geheel gegaan zoals gepland. Levering zou binnen 1 a 2 weken. We zouden gebeld worden voor een afspraak maar werden niet gebeld. Na twee weken zelf maar gebeld, toen was er nog 1 optie of anders vier week later. Maar even vrij genomen op die dag om toch de bank op tijd te krijgen. Bij levering zaten er verkeerde pootjes bij. Los van dat alles zijn de mensen in de winkel, telefoon en bezorging erg vriendelijk en voldoet de bank naar onze wensen. Ik ga er ook vanuit dat bovenstaande gewoon toeval is en kan het bedrijf zeker aanbevelen aan vrienden en familie.

snelle levering en klantvriendelijk

Eethoek werd sneller geleverd dan verwacht, ook een mankement aan een ander meubel, die eerder door hun was geleverd, werd verholpen, prima service!

Prima service en vriendelijk personeel

Goede ervaring Ging allemaal prima Personeel vriendelijk en netjes

In goed vertrouwen.

Prettig zaken doen met jullie! Afspraken worden nagekomen en communicatie is goed. Zaken doen in goed vertrouwen over en weer, jullie zijn onze eerste keus voor nieuwe meubelen. Groet Froukje&Rick

Service goed altijd koffie

Heel goed

• Nazorg en garantie
Vriendelijk , zeer behulpzaam, goed advies en goede service

Vriendelijk , behulpzaam en goede service . Ga zo door !

Over IJtsma Livingworld

Woonboulevard IJtsma Livingworld op de scheiding van Groningen en Friesland gesitueerd naast de Piramide biedt voor iedere smaak en iedere beurs wat wils. Hier bevinden zich de volgende winkels: - IJtsma Wonen: Vele meubelen in vele stijlen - IJtsma Slapen: Vele boxsprings, matrassen met de grootste kastenstudio van het noorden. - IJtsma Keukens: meer dan 35 verschillende keukenopstellingen - IJtsma Atelier: Heeft alles op het gebied van interieur advies vloeren en raambekleding. - IJtsma Relaxen: Keuze uit meer dan 100 relaxfauteuils - IJtsma Outdoorliving tuinmeubelen de grootste collectie kwaliteit tuinmeubelen