Bijzonder geduldige en lieve vrouw. Astrid kan goed luisteren, heb me er zeer thuisgevoeld.

Heb me zeer thuisgevoeld bij Astrid, ze nam uitgebreid de tijd om te luisteren naar wat ik te vertellen had. Samen hebben we kunnen kijken wat voor ons de te nemen stappen waren voor de toekomst.

Je krijgt goede handvaten en tips

Fijne therapie met een aardige therapeute. Er wordt gekeken naar dieperliggende problemen waarbij logsynthese wordt toegepast. Ik heb goede handvaten gekregen waarme ik naar eigen tevredenheid mijn leven op een liefdevolle en rustgevende manier kan leven.

Astrid is een lieve vrouw die goed kan luisteren en zoekt naar een oplossing

Astrid is een fijne vrouw waar je je thuis voelt. Ik heb mijn verhaal kunnen vertellen en samen hebben we gekeken naar een aanpak wat mij zou kunnen helpen

Een goede stap om jezelf beter te leren kennen

Astrid heeft mij in een relatief korte periode weer op weg geholpen. ik was inmiddels een half jaar uit de running door een burn-out en nu, een half jaar later, zit ik weer goed in mijn vel. Ik heb mijzelf leren kennen en onderdelen uit mijn leven af kunnen sluiten door praktische oefeningen

Ik kan weer met (zelf)vertrouwen aan mijn toekomst bouwen.

Door het volgen van de therapie kan ik weer op eigen kracht verder. Het heeft mij de handvatten gegeven die ik nodig had en waar ik in de toekomst steeds op kan terugvallen. Astrid Klein Lankhorst is een inspirerende coach gebleken die door haar grote inlevingsvermogen precies de vinger op de zere plek weet te leggen. Ik ben heel erg blij dat ik door haar in aanraking ben gekomen met Logosynthese en kan haar dan ook van harte aanbevelen.

Een vertrouwelijke, behulpzame en werkende therapie .

Heb Astrid ontmoet tijdens een opendag in Appingedam. Hoe zij zich presenteerde liet bij mij een goeie indruk achter. Ik heb eerder mentale hulp gezocht, maar weinig effect gehad. Uiteindelijke durfde ik het met Astrid aan. Ik kan terugkijken naar een positieve therapie, waar ik veel heb geleerd over mezelf.

Professioneel, vertrouwd en doeltreffend

Ze heeft ontzettend veel wijsheid in pacht en kan elke keer weer opnieuw de kernpunten benoemen waar het omdraait. Ze oordeelt niet en biedt een luisterend oor. Door haar werkwijze heb ik ontzettend veel inzichten verworven en handvaten toegereikt gekregen om weer mee verder te gaan; om te kunnen groeien. Ik ben haar ontzettend dankbaar voor waar ik nu sta.

Precies wat ik nodig had

Eind 2013 ben ik bij Astrid in behandeling gekomen, op dat moment ging het heel slecht met mij. Ik ben mijn hele jeugd geestelijk mishandeld door een van mijn ouders en ben vaak geslagen waardoor ik mijzelf niet heb kunnen ontwikkelen. Astrid leerde mij om emoties te benoemen, trauma's te verwerken, van mezelf te houden en mezelf te ontwikkelen. Zij is altijd een luisterend oor voor mij geweest, nog steeds, en ik ben ontzettend dankbaar dat ik bij Astrid terecht ben gekomen. Ik zou iedereen die door een moeilijke periode gaat en hierbij hulp wil zeer zeker aanraden om een bezoek te brengen aan de psychosynthese praktijk.

Professioneel, betrokken en persoonlijk

Ik heb het als zeer prettig ervaren, deze vorm van therapie was nieuw voor mij. Verassend dat dit zo'n uitwerking kan hebben, het contact met Astrid was fijn. Warm, emphatisch en betrokken!

Over Psychosynthese Prakt Klein Lankhorst Mw A

Psychosynthesepraktijk Astrid Klein Lankhorst: professionele begeleiding bij psychische problemen Ieder mens heeft een uniek verhaal. Daarin is persoonlijke ontwikkeling de rode draad. Heb je problemen met het verwerken van een gebeurtenis of ervaring? Worstel je met levensvragen? Zit je niet lekker in je vel? Met psychosynthese-begeleiding help ik je op weg naar positieve verandering.