Ik kan weer met (zelf)vertrouwen aan mijn toekomst bouwen.

Door het volgen van de therapie kan ik weer op eigen kracht verder. Het heeft mij de handvatten gegeven die ik nodig had en waar ik in de toekomst steeds op kan terugvallen. Astrid Klein Lankhorst is een inspirerende coach gebleken die door haar grote inlevingsvermogen precies de vinger op de zere plek weet te leggen. Ik ben heel erg blij dat ik door haar in aanraking ben gekomen met Logosynthese en kan haar dan ook van harte aanbevelen.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een vertrouwelijke, behulpzame en werkende therapie .

Heb Astrid ontmoet tijdens een opendag in Appingedam. Hoe zij zich presenteerde liet bij mij een goeie indruk achter. Ik heb eerder mentale hulp gezocht, maar weinig effect gehad. Uiteindelijke durfde ik het met Astrid aan. Ik kan terugkijken naar een positieve therapie, waar ik veel heb geleerd over mezelf.

Professioneel, vertrouwd en doeltreffend

Ze heeft ontzettend veel wijsheid in pacht en kan elke keer weer opnieuw de kernpunten benoemen waar het omdraait. Ze oordeelt niet en biedt een luisterend oor. Door haar werkwijze heb ik ontzettend veel inzichten verworven en handvaten toegereikt gekregen om weer mee verder te gaan; om te kunnen groeien. Ik ben haar ontzettend dankbaar voor waar ik nu sta.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Precies wat ik nodig had

Eind 2013 ben ik bij Astrid in behandeling gekomen, op dat moment ging het heel slecht met mij. Ik ben mijn hele jeugd geestelijk mishandeld door een van mijn ouders en ben vaak geslagen waardoor ik mijzelf niet heb kunnen ontwikkelen. Astrid leerde mij om emoties te benoemen, trauma's te verwerken, van mezelf te houden en mezelf te ontwikkelen. Zij is altijd een luisterend oor voor mij geweest, nog steeds, en ik ben ontzettend dankbaar dat ik bij Astrid terecht ben gekomen. Ik zou iedereen die door een moeilijke periode gaat en hierbij hulp wil zeer zeker aanraden om een bezoek te brengen aan de psychosynthese praktijk.

Professioneel, betrokken en persoonlijk

Ik heb het als zeer prettig ervaren, deze vorm van therapie was nieuw voor mij. Verassend dat dit zo'n uitwerking kan hebben, het contact met Astrid was fijn. Warm, emphatisch en betrokken!

Over Psychosynthese Prakt Klein Lankhorst Mw A

Psychosynthesepraktijk Astrid Klein Lankhorst: professionele begeleiding bij psychische problemen Ieder mens heeft een uniek verhaal. Daarin is persoonlijke ontwikkeling de rode draad. Heb je problemen met het verwerken van een gebeurtenis of ervaring? Worstel je met levensvragen? Zit je niet lekker in je vel? Met psychosynthese-begeleiding help ik je op weg naar positieve verandering.