Perfect geregeld en super netjes!

Het ophalen was al goed geregeld. Duidelijke uitleg en gastvrij ontvangst. De bus (Ford Transit Custom) was schoon en alles deed het. Tijdens de reis door Europa overtrof de bus onze verwachtingen. De airco werkt goed en is door heel de bus, door verschillende roosters, goed te verspreiden. Verder rijdt de bus fijn en is hij super ruim. Ook vooral genoeg bagageruimte. Het afleveren van de bus was ook goed geregeld en alles was daarbij in orde.

Mede door deze mooie en grote camper een geweldige vakantie gehad!

Een prachtige, grote, luxe en goed onderhouden camper! Zeer compleet en van alle gemakken voorzien. Prettig contact met de eigenaar en op een informele manier alle uitleg ontvangen. Neemt keurig de tijd voor je bij het ophalen en terugbrengen van de camper. Tip; nog nooit in een camper verbleven? Bekijk dan van te voren op YouTube wat filmpjes van bv: NKC. Dan ga je goed voorbereid op reis en begrijp je de uitleg bij het ophalen beter.

Zeer fijne en luxe bus gehuurd

Bedrijf heeft nette en jonge bussen en zonder schades, we zijn dan ook zeer tevreden met de 9 persoonsbus die we hadden gehuurd. Bus was verlengd en voor en achterin voorzien van airco, SUPER ! We gaan zeker weer terug.

Super geregeld.

Mooie bus gehad voor 9 personen. Gemoedelijk in de omgang en voelde meteen vertrouwd. Volgende vakantie met ons clubje huren we zeker weer bij v/d Hurk.

Over Hurk Autoverhuur