Vaste prijzen klopt helemaal niets van

Nog nooit een beoordeling gegeven, maar dit was te gek. Een rit naar Schiphol kwam op € 123.00 terwijl er gigantische stickers op de auto`s zitten met de prijs van € 59.00. Pinnen / creditcard was niet mogelijk deze was stuk contant betaald en een kladje handgeschreven als kwitantie gekregen. Het hele vreemde aan mijn rit was op de deur en dak zitten alle kenmerken van de firma UTC maar de chauffeur had zijn telefoon met de Uber app open liggen kortom voor mij een les dat ik volgende keer in Utrecht ook een Uber kan bestellen en die bewaken wel de vaste rit prijzen.

slecht

Op 28 maart jl. heb ik via Valys een taxi besteld voor een rit naar Almere: aankomst tijd 14.00 met de standaard vraag een kwartier eerder of later : ingevuld een kwartier later. Toen om 13/20 de taxi er nog niet was heb ik om 13.20 gebeld dat de taxi er nog niet was en kreeg als antwoord van de dame dat hij gepland stond op half 2.Klopt dus niet. De taxi kwam om kwart voor 2 met 2 personen uit NwGein, die we al eerder troffen met toen ook hetzelfde probleem waarvoor ook al een klacht was ingediend. Nl. 3 forse dikke mensen op de achterbank. ( Dat werkt niet ). U weet donders goed dat de meeste mensen die met Valys reizen ouderen zijn of een handicap hebben en niet de lichtste mensen en er geen 3 mensen op de achterbank kunnen. Gemiddeld ca een omvang van 100cm hebben. Zoals al vermeld is al eerder een klacht ingediend is hierover en ging tot heden toe goed behalve toen de heer aan de telefoon de opmerking maakte ik ga geen 2 taxi’s naar almere laten rijden, Was het niet verstandiger geweest om een busje in te zetten met fatsoenlijke zitplaatsen voor ouderen, want met veel gedoe van die heer zijn kant moest er een nieuwe rit gepland worden en toen was er ineens wel een busje met 7 zitplaatsen waar op dat moment 5 personen meegingen. De goed keuring van de taxi voor 4 personen is voor slanke mensen maar u vervoert meestal oudere mensen. Ik hoop als U zo oud wordt dat U dan op dezelfde manier behandeld wordt als wij. Bovendien de grote mond die die heer bezigde tegenover mij klopte ook voor geen meter. Wij zijn geen nummers, maar cliënten. Uiteindelijk waren we om half 5 op de plaats van bestemming inplaats van 2 uur dank zij de Utrechtse taxi centrale met de slechte service.

Geen aanrader

Negatiefe ervaring gehad met taxi UTC Utrecht een nette taxi vinden is niet mogelijk

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Frenk, Ik verneem graag wat jou negatieve ervaring is zodat wij onze service en dienstverlening kunnen verbeteren. Je kan je ervaring sturen naar admin@utc.nl. Vriendelijke groet René Lensen algemeen directeur UTC BV

Over UTC Utrechtse Taxicentrale BV

Filter op Taal