Blij met mijn website!

Twee dagen nadat ik mijn websitepakket had gekocht ontving ik een doosje bonbons. Dat was een leuke verrassing! Lekker om bij het werken aan mijn website van te genieten. De instructiefilmpjes zijn duidelijk, maar komen niet overeen met de huidige versie van wordpress, dus het is soms erg zoeken waar een functie nou te vinden is.

Zeer goede service

Als er wat is staan ze klaar voor je soms zien ze wat over het hoofd maar dat is menselijk al met al zeer tevreden

Goed en snel en vakkundig gedaan!

Ze zijn ook goed bereikbaar!

In 1 woord.... Geweldig!!!!

Ben helemaal blij met mn site en nu ook webshop! Ziet er fantastisch uit en de communicatie was perfect!! Mooi Online you are the best

FANTASTISCH !

Voor mijn Stichting Vrienden van het Britten Jeugd Strijkorkest heb ik bij mooionline de website "modern" aangeschaft. Alles wordt zeer duidelijk uitgelegd met video-filmpjes op hun site en als je iets niet weet of twijfelt, wordt je direct perfect geholpen, zowel telefonisch als per mail. Je hoeft echt geen wizkid te zijn om een mooie site te maken. CHAPEAU VOOR MOOIONLINE !

Top team

Als kleine zelfstandige heb ik steeds mijn eigen website gemaakt en onderhouden. Ik houd nl graag alles onder controle. Toen ik Rene en co van MooiOnline inschakelde om mijn website compleet te restylen, heb ik een gevoelige toename van interesse en boekingen vastgesteld. Mijn advies: niet twijfelen maar doen! Top team, echt. Zelf had ik dit al veel eerder moeten doen

Topp !

Mooi Online is zeer goed bevallen! Goede communicatie, Fijne samenwerking, Vriendelijk personeel, Goede service, En snel een website in de lucht, Geef het gerust uit handen bij Mooi Online!

Mooionline zijn zeer klantvriendelijke, slimme, doelgerichte meedenkers

Ik heb mijn website laten bouwen door Mooionline, in een woord........uitmuntend! Ze denken mee, geven de kern van hetgeen ik wild goed weer en verzorgen een prachtige betaalbare website. Niet duur maar zeer goed! De service is zeer goed, ook bij kleine wijzigingen in de website werken ze klantvriendelijk mee. Ik kan iedereen hun diensten aanbevelen.

Blij met Mooi Online!

Ze hebben een mooie website voor mij opgeleverd en de samenwerking was erg prettig. Aanrader!

Over Mooi Online

Je website laten maken bij Mooi Online? Wil je een professionele website laten maken die je ook zelf heel eenvoudig kunt onderhouden? Dan ben je hier op het juiste adres. Ons idee is heel eenvoudig en voor iedereen die graag een betaalbare website wil laten maken, maar geen zin heeft in ingewikkelde dingen. Je kiest een website, stuurt ons je teksten, foto’s en logo en wij zorgen dat alles goed en professioneel in je website komt te staan.