Een spannende stap, maar relaxed contact en mooi resultaat

Een eigen website, voor mij nieuw en wel heel belangrijk want ik wil mijn boek goed kunnen promoten. Spannend dus, van begin tot eind. Gelukkig was het contact met Mooi Online relaxed, vanaf hun duidelijke briefing over mijn input (dank aan Gerlin) t/m tussentijdse en definitieve oplevering. Ook het herstel van de laatste weeffoutjes verliep soepel. Dank hiervoor aan webdesigner Emre voor zijn geduld, goede bereikbaarheid en prettige inzet. Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst: www.tinekeverhoeven.nl

Great

Awesome experince

Toppers zijn het!

Heel overzichtelijk, luisteren naar wensen en heel behulpzaam.

Uitstekende dienstverlening en communicatie

Onze wensen werden door Mooi online uitstekend vertaald. Korte lijnen en de communicatie met de designer (Job) verliep uiterst soepel! Top partij om je website door te laten verzorgen.

Klantvriendelijk

Het team van Mooi Online is zeer klantvriendelijk en beweegt mee naar de wensen van de klant. Het team bestaat uit diverse professionals met elk een eigen specialisme. Zij zijn zeer betrokken in elke stap van het proces m.b.t de ontwikkeling van een nieuwe website. Mooi Online is niet de goedkoopste maar je krijgt wel waar voor je geld!

Zeer tevreden over alles :)

Heel goed werk geleverd

Heel positief Fijn contact en goede dienstverlening

Hi Anton, Bedankt voor je toffe beoordeling. We wensen je veel plezier & natuurlijk succes toe met je nieuwe website: https://verschoortuinenboom.nl/! Team Mooi Online

Super geholpen én wat een geweldig team!

Dankzij Mooi Online heb ik een professionele, goed functionerende website voor mijn bedrijf >> https://vanderkolk-infra.nl/ <<. Ik ben super geholpen én wat een geweldig team om mee te overleggen. Ik raad Mooi Online zeker aan!

Wat ontzettend leuk om te horen! Veel plezier toegewenst van jullie nieuwe website! Team Mooi Online

probleemloos, klantvriendelijk en resultaatgericht

Ik heb weinig ervaring met ICT. Daarom was ik erg ingenomen met de rustige aanpak en de duidelijke taal van Gerlin en Job van Mooi Online. Het resultaat is verrassend mooi en helemaal conform mijn wensen.

Beste Anneke, We vonden het erg leuk om je te helpen en zijn ontzettend blij dat het eindresultaat je heeft verrast! We wensen je veel plezier toe met je nieuwe website: https://boek-dok.nl/. Groetjes Job & Gerlin

Mooi online heeft datgene wat ik inMijn hoofd had uitstekend vertaald

Prettig contact, korte lijnen en een fantastisch eindresultaat.

Hi Herman, Wat ontzettend leuk om te horen! Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe website: https://provadvies.nl/! Team Mooi Online

Zeer goede communicatie, prima afspraken

Vanaf het eerste gesprek is alles zeer duidelijk. Alle mogelijkheden worden goed op een rijtje gezet en er wordt heel goed met de wensen van de klant rekening gehouden. Ook tijdens de bouw en rond de oplevering is de communicatie meer dan prima, en er wordt echt meegedacht. Uiteindelijk een prima product gehad. Heel blij mee!

Fijn om te horen dat zo tevreden bent Laurence! Wij zijn ook blij met het eindresultaat en wensen je veel (verkoop)succes toe met je nieuwe webshop: https://brother-beer.nl/! Team Mooi Online

Snel en correct geholpen worden.

Dank voor de site, hij ziet er prachtig uit. Fijn dat vragen snel en correct behandeld worden.

De website is precies geworden zoals wij voor ogen hadden.

Rene en Claudia hebben aan de hand van ons ontwerp een mooie, goed werkende website opgeleverd. Ze hebben tijdens het intake gesprek goed naar ons geluisterd en ons geïnformeerd en geadviseerd waar nodig. Het CMS programma is als leek ook goed te doen en als er vragen zijn dan kun je ze altijd bellen/mailen. Wat ons betreft een goede partij om mee samen te werken.

Marloes, Wat ontzettend leuk om te horen. Wij vonden het ook prettig samenwerken en wensen jullie veel succes toe met de website http://olympicfruit.com/nl/! Team Mooi Online

Zeer prettige samenwerking met een heel mooi eindresultaat

Mooi Online heeft aan al mijn verwachtingen voldaan. Oplevering conform afspraak en op tijd. Steeds goed meegedacht gedurende het bouwen van de website. Ook de handleiding is uitgebreid en to-the-point.

Chris, Bedankt voor het vertrouwen in ons. We vinden het erg leuk om dit te lezen. Veel succes toegewenst met jullie website https://dmu-matching.nl/! Team Mooi Online

Snelle aanpak, fijne samenwerking

Het was goed schakelen met Mooi Online, in het offerte traject en daarna in het opzetten van de website. Deadlines werden gehaald en er werden pro-actief meegedacht en ideeën toegevoegd.

Een hele goede ervaring, snelle respons, goed persoonlijk contact.

Prachtige website, ik ben er blij mee!

Prima service.

Vriendelijk en snel geholpen. Ook de video instructies om de site te bouwen is duidelijk en handig.

Professioneel, op tijd en behulpzaam!

Vanaf de eerste contact tot de oplevering ben ik zeer tevreden. Ik kreeg snel hulp, terugkoppeling op mijn vragen en de website werd neetjes op tijd opgeleverd. Ik kreeg zelfs wijzigingen doorgevoerd nadat mijn laatste officiële feedback ronde klaar was. De enige min punt is de lay-out van de menu op desktop, maar dat gaat meer over smaak dan functionaliteit.

Professioneel bedrijf

Vriendelijk medewerkers die hun afspraken nakomen. Met namen Claudia en Ingrid. Wens jullie heel veel succes.

proffessioneel en correct

goede afwerking en precies zoals afgesproken

In hele korte tijd hebben ze een top site neergezet!

Op korte termijn had ik een projectwebsite nodig en Mooi Online heeft dat erg goed gedaan. Ik hoefde alleen maar de gewenste content op te sturen en zij deden de rest. Je hebt er geen omkijken meer naar, ideaal! Enige verbeterpunt zou de communicatie aan het begin zijn. Nadat ik de website online had 'besteld' was het niet helemaal duidelijk wat de vervolgstappen zouden zijn. Gelukkig was dat met één telefoontje vervolgens opgelost!

Mooie en toegankelijke site uitgevoerd tegen een zeer redelijke prijs.

Op aanraden van uitgeverij Pumbo ben ik in contact gekomen met "mooionline" Na het eerste contact werd direct begrepen, wat er beoogd werd en al snel kwam er een site naar voren, die hun naam echt eer aan doet. Een mooie opzet, die echt uitnodigde om verder te navigeren binnen de site. Wij hebben Pumbo bedankt voor hun advies en gaan in de toekomst zeker verder met dit bedrijf.

Nette website, met veel opties!

De website ziet er netjes en verzorgd uit. Daarnaast kan je met al je vragen terecht bij Mooi Online!

zeer goed

De site is zeer betaalbaar en het eindproduct mag er wezen. Het is mogelijk, dat wanneer je een basisprogramma koopt, om via de instructiefilm, die wordt meegeleverd, de site naar eigen inzicht te ontwerpen. Zelf heb ik daar niet voor gekozen en daar heb ik geen spijt van. Het resultaat kunt u zelf zien op de site: "dexholland-zeenavigatie.nl" Mooionline is een bescheiden topper, die veel geeft voor weinig geld. getekend: Dex Holland (een blijde klant)

Prima!

Zeer goed te bereiken. Geweldige service. Denken mee en bouwen een mooie website in 'no-time'.

Over Mooi Online

Je website laten maken bij Mooi Online? Wil je een professionele website laten maken die je ook zelf heel eenvoudig kunt onderhouden? Dan ben je hier op het juiste adres. Ons idee is heel eenvoudig en voor iedereen die graag een betaalbare website wil laten maken, maar geen zin heeft in ingewikkelde dingen. Je kiest een website, stuurt ons je teksten, foto’s en logo en wij zorgen dat alles goed en professioneel in je website komt te staan.