Zeer tevreden!

We zijn zeer tevreden over de nieuwe website van Het Feestkasteel via Mooi Online. En zeker ook over de ondersteuning tijdens het opzetten en invullen ervan. Als kledingverhuurbedrijf zijn we geen standaard bedrijf. Er werd goed meegedacht over een passende template zodat de website echt bij ons bedrijf past en toekomstbestendig is! Ook na oplevering kunnen we nog steeds met vragen terecht om onze website te blijven verbeteren. De korte lijnen en handige video's met uitleg zijn heel plezierig.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Top service en een mooie website!

Voordat ik mijn keuze had gemaakt voor mooi-online heb ik goed mijn huiswerk gedaan. Na een telefoongesprek met Rene wist ik dat ik mijn website bij mooi-online wilde laten maken. Dit is een goede keuze geweest en ik ben zeer tevreden over het team van mooi-online. Ik heb vaak gebeld met vragen en ben altijd goed te woord gestaan zonder ook maar 1 keer in de wacht te zijn gezet. Martin heeft mijn website gemaakt en al mijn wensen er goed in verwerkt. De prijs-kwaliteitverhouding is heel goed en het bedrijf is echt een aanrader.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

zeer goede service en een mooie website!

Snelle levering van mijn webshop en ik kon gelijk aan de slag. Prima communicatie van hun kan voor vragen enz.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Geweldige service en eenvoudig te bedienen oplossingen

Duidelijke informatie vooraf, na bestelling zeer snelle levering en binnen enkele uren al live. Vervolgens met wat tips van de supportdesk en duidelijke handleidingen zeer snel de site zelf invulling kunnen geven. Een echte aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Fijn bedrijf, fijne mensen en komen hun afspraken altijd na.

Mooi Online heeft voor ons verschillende websites gebouwd. We zijn zeer tevreden over onze samenwerking. Contact loopt soepel, afspraken worden altijd nagekomen. Zoekt u een wedbouwer? Mijn advies, zoek niet verder en doe dit bij Mooi Online!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Mooi online maakt een website naar jou wensen.

Snel reactie op je vragen, behulpzaam. Ik ben erg blij met het eind resultaat!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prachtige site gemaakt en plezierig bedrijf om mee te werken.

Enorm tevreden over de nieuwe website. Erg fijn bedrijf om mee te werken. Personeel is erg vriendelijk en persoonlijk en doen er alles aan om de site zo mooi mogelijk te maken en komen met goede ideeen. (doen hun naam eer aan) Ook snelle communicatie mogelijk telefonisch of over de mail, zodat aanpassingen zo klaar zijn. mooionline een aanrader !!!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Vakkundig en vriendelijk personeel, zeer behulpzaam

De klantvriendelijkheid was al tijdens het offerte traject goed. Duidelijke offerte en snelle afhandeling van het gehele traject van ontwerp tot oplevering. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Martin. ook vragen per e-mail werden snel en duidelijk beantwoord. Al met al een aanrader!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Een professionele en mooie website binnen mijn budget!

Voordat ik in contact kwam met Mooi Online had ik nog geen website. Ik wilde graag een professionele en overzichtelijke website in WordPress. Via Google ging ik op zoek naar een geschikt bedrijf die mij hierbij kon helpen. Al snel kwam ik uit op Mooi Online en zag ik dat zij gespecialiseerd zijn in WordPress. In het begin was ik er niet geheel zeker van of mijn wensen wel haalbaar waren. Ik had namelijk een beperkt budget maar wilde wel graag een professionele website. Nadat ik alle mogelijkheden op de website van Mooi Online goed had bestudeerd, besloot ik om telefonisch contact op te nemen. Ik heb toen een aantal goede gesprekken gehad met Mooi Online waarbij alle mogelijkheden uitgebreid werden toegelicht. We kwamen al snel tot de conclusie dat de template die ik voor ogen had haalbaar was binnen mijn budget. Hierdoor werden al mijn twijfels die ik vooraf had weggenomen! Het contact met Mooi Online heb ik als zeer prettig ervaren. Mooi Online heeft altijd snel en adequaat gereageerd op mijn vragen. Ook werden onduidelijkheden uitgelegd en weggenomen. Vanaf het begin weet je waar je aan toe bent, afspraak is afspraak. Er zijn geen onverwachtse kosten! Als resultaat heb ik een professionele, mooie, overzichtelijke website binnen mijn budget! Ik heb al meerdere complimenten gehad op HuurSpeakers.nl. Ik kan Mooi Online aan iedereen aanbevelen!

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over hoe mijn website geworden is en ook tevreden over klantvriendelijkheid!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Voor t eerst een samenwerking aangegaan, en tot op heden prima geregeld en snelle service!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Supertevreden met mijn nieuwe website. Mooi Online reageert snel op mijn vragen en ze denken goed met je mee!

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Leuke mensen die werkelijk klaar staan om je vragen direct te beantwoorden

Eindelijk was ik het zat, elke websitebouwer had z'n eigen systeem, elke wijziging koste weer behoorlijk geld. Dan maar zelf doen. Ook dat vreet veel tijd en energie. Nu maar overgestapt naar Wordpress en ben terecht gekomen bij Mooi Online. Leuke mensen die werkelijk klaar staan om je vragen direct te beantwoorden. Dat kan via een chatsessie of telefonisch. Ik ben in ieder geval goed geholpen en nu de trotse eigenaar van een mooie, goed functionerende website. Ik heb gebruik gemaakt van de vulservice. Dat scheelde mij weer veel tijd en ergernis. Bedankt Mooi online. Kick Bor van de website bouwen aan relaties

Dikke aanrader

Binnen twee dagen een mooie website (souslesarbres . nl) kunnen neerzetten dankzij Mooi Online. Geen gebruik gemaakt van de vulservice, kortom, tekst en beeld zelf geplaatst. Dat was soms wat puzzelen. Ik kende Wordpress, maar het template binnen Wordpress heeft z'n eigen gebruiksaanwijzing. Gelukkig kwam ik er met de instructievideo's goed uit. En ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Daarom: dikke aanrader, zowel qua kosten als qua template/design.

Super!

Snel, professioneel en helder in contact met klant.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Binnen 24 uur wordt de service inderdaad geleverd en er is een duidelijke instructiepagina om je eigen website op te zetten. Het mailcontact met de werkgevers verloopt redelijk snel. De website die je maakt ziet er mooi, overzichtelijk en professioneel uit.

Erg tevreden

Na een verwerkings periode en een controle door het bestuur van de vereniging is de website in de lucht gegaan. De verhuizing van de oude omgeving naar de nieuwe verliep op rolletjes. We zijn zeer tevreden en krijgen al positieve berichten van onze leden. Bedankt voor de Mooie site. NVH de Brongaard.

Prima aftersales!

We zijn erg tevreden over de grafische vormgeving van Artfloors. Goed meegedacht en ingeleefd. Artfloors heeft nu een basis om op te starten. Nu in overleg met mooi-online kijken hoe we verder kunnen investeren in aanvullende modules.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Ik beveel Mooi Online van harte aan!

Mooi Online heeft in korte tijd de website voor Orange Holiday Housing (.com) opgeleverd. Dat is erg goed gelukt! Ik heb gebruik gemaakt van de vulservice. Ze hebben niet alleen de door mij aangeleverde teksten geplaatst, maar ze hebben de website ook volledig vormgegeven in mijn huisstijl. Ze hebben daarbij goed geluisterd naar mijn wensen. Ook na oplevering hebben ze snel en goed gerepareerd wat niet goed werkte.

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Al met al zeer tevreden.

Een leuke verrassing die bonbons, dankjewel. Maar de verrassing van mijn nieuwe website is overweldigend. Ben lang op zoek geweest naar een goede en betaalbare websitebouwer en juist voor mijn hulpverleningspraktijk hadden zij de goede "instrumenten" om de website tot een goed product te maken. Het heeft wel wat langer geduurd dan gepland, maar goed; hij is klaar. Verder vind ik het erg prettig dat jullie meedenken bij mijn vragen die ik had.

Werkt super!

Voor de website van dronevliegenravenstein een opzet van mooi online gebruikt. Je krijgt veel filmpjes ter ondersteuning en als je er niet uitkomt kun je bellen. Ik werd telefonisch erg goed geholpen. Ook een extra plugin was geen probleem (zonder extra kosten zelfs).

• Zou u ons bedrijf aanbevelen? Ja

Prettige en professionele samenwerking!

Dankzij Mooi Online staat mijn nieuwe website nu mooi online. René en Claudia hebben actief meegedacht en zijn aan al mijn wensen tegemoet gekomen.

Uitstekend bevallen.

Uitwisseling van gedachten en vragen via mail en telefoon verliepen vlekkeloos.

Wij zijn MOOI ON LINE met deze MODERNe site

Wij hadden geen tijd om dagen lang het wiel opnieuw uit te vinden. Dat wiel was er al en daarom hebben wij voor de website MODERN gekozen. Wij zijn zeer tevreden over de snelle service die geboden werd en MOOIONLINE het inderdaad binnen 24 uur geïnstalleerd heeft. Dit alles met een correcte prijs/kwaliteitsverhouding dus wat wil je nog meer. De instructievideo’s zijn duidelijk en dat zorgt ervoor dat ook de gewone gebruiker op eenvoudige wijze zeer snel met de website kan starten. In ons geval werd de basissite voor het weekend opgeleverd en na het weekend hadden we life een werkende site gevuld met content.

Blij met mijn website!

Twee dagen nadat ik mijn websitepakket had gekocht ontving ik een doosje bonbons. Dat was een leuke verrassing! Lekker om bij het werken aan mijn website van te genieten. De instructiefilmpjes zijn duidelijk, maar komen niet overeen met de huidige versie van wordpress, dus het is soms erg zoeken waar een functie nou te vinden is.

Over Mooi Online

Wil je een goedkope website laten maken zonder moeilijk gedoe? Mooi Online levert goedkope, professionele websites die je zelf heel eenvoudig kunt onderhouden én waarbij je een onbeperkt aantal pagina’s kunt aanmaken voor slechts €249,-. En heb je geen tijd of zin om je eigen teksten in je website te zetten? Maak dan gebruik van onze vulservice, dan doen wij dat voor je.

Filter op Taal