Prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Binnen 24 uur wordt de service inderdaad geleverd en er is een duidelijke instructiepagina om je eigen website op te zetten. Het mailcontact met de werkgevers verloopt redelijk snel. De website die je maakt ziet er mooi, overzichtelijk en professioneel uit.

Erg tevreden

Na een verwerkings periode en een controle door het bestuur van de vereniging is de website in de lucht gegaan. De verhuizing van de oude omgeving naar de nieuwe verliep op rolletjes. We zijn zeer tevreden en krijgen al positieve berichten van onze leden. Bedankt voor de Mooie site. NVH de Brongaard.

Prima aftersales!

We zijn erg tevreden over de grafische vormgeving van Artfloors. Goed meegedacht en ingeleefd. Artfloors heeft nu een basis om op te starten. Nu in overleg met mooi-online kijken hoe we verder kunnen investeren in aanvullende modules.

Ik beveel Mooi Online van harte aan!

Mooi Online heeft in korte tijd de website voor Orange Holiday Housing (.com) opgeleverd. Dat is erg goed gelukt! Ik heb gebruik gemaakt van de vulservice. Ze hebben niet alleen de door mij aangeleverde teksten geplaatst, maar ze hebben de website ook volledig vormgegeven in mijn huisstijl. Ze hebben daarbij goed geluisterd naar mijn wensen. Ook na oplevering hebben ze snel en goed gerepareerd wat niet goed werkte.

Al met al zeer tevreden.

Een leuke verrassing die bonbons, dankjewel. Maar de verrassing van mijn nieuwe website is overweldigend. Ben lang op zoek geweest naar een goede en betaalbare websitebouwer en juist voor mijn hulpverleningspraktijk hadden zij de goede "instrumenten" om de website tot een goed product te maken. Het heeft wel wat langer geduurd dan gepland, maar goed; hij is klaar. Verder vind ik het erg prettig dat jullie meedenken bij mijn vragen die ik had.

Werkt super!

Voor de website van dronevliegenravenstein een opzet van mooi online gebruikt. Je krijgt veel filmpjes ter ondersteuning en als je er niet uitkomt kun je bellen. Ik werd telefonisch erg goed geholpen. Ook een extra plugin was geen probleem (zonder extra kosten zelfs).

Prettige en professionele samenwerking!

Dankzij Mooi Online staat mijn nieuwe website nu mooi online. René en Claudia hebben actief meegedacht en zijn aan al mijn wensen tegemoet gekomen.

Uitstekend bevallen.

Uitwisseling van gedachten en vragen via mail en telefoon verliepen vlekkeloos.

Wij zijn MOOI ON LINE met deze MODERNe site

Wij hadden geen tijd om dagen lang het wiel opnieuw uit te vinden. Dat wiel was er al en daarom hebben wij voor de website MODERN gekozen. Wij zijn zeer tevreden over de snelle service die geboden werd en MOOIONLINE het inderdaad binnen 24 uur geïnstalleerd heeft. Dit alles met een correcte prijs/kwaliteitsverhouding dus wat wil je nog meer. De instructievideo’s zijn duidelijk en dat zorgt ervoor dat ook de gewone gebruiker op eenvoudige wijze zeer snel met de website kan starten. In ons geval werd de basissite voor het weekend opgeleverd en na het weekend hadden we life een werkende site gevuld met content.

Blij met mijn website!

Twee dagen nadat ik mijn websitepakket had gekocht ontving ik een doosje bonbons. Dat was een leuke verrassing! Lekker om bij het werken aan mijn website van te genieten. De instructiefilmpjes zijn duidelijk, maar komen niet overeen met de huidige versie van wordpress, dus het is soms erg zoeken waar een functie nou te vinden is.

Zeer goede service

Als er wat is staan ze klaar voor je soms zien ze wat over het hoofd maar dat is menselijk al met al zeer tevreden

Goed en snel en vakkundig gedaan!

Ze zijn ook goed bereikbaar!

In 1 woord.... Geweldig!!!!

Ben helemaal blij met mn site en nu ook webshop! Ziet er fantastisch uit en de communicatie was perfect!! Mooi Online you are the best

FANTASTISCH !

Voor mijn Stichting Vrienden van het Britten Jeugd Strijkorkest heb ik bij mooionline de website "modern" aangeschaft. Alles wordt zeer duidelijk uitgelegd met video-filmpjes op hun site en als je iets niet weet of twijfelt, wordt je direct perfect geholpen, zowel telefonisch als per mail. Je hoeft echt geen wizkid te zijn om een mooie site te maken. CHAPEAU VOOR MOOIONLINE !

Top team

Als kleine zelfstandige heb ik steeds mijn eigen website gemaakt en onderhouden. Ik houd nl graag alles onder controle. Toen ik Rene en co van MooiOnline inschakelde om mijn website compleet te restylen, heb ik een gevoelige toename van interesse en boekingen vastgesteld. Mijn advies: niet twijfelen maar doen! Top team, echt. Zelf had ik dit al veel eerder moeten doen

Topp !

Mooi Online is zeer goed bevallen! Goede communicatie, Fijne samenwerking, Vriendelijk personeel, Goede service, En snel een website in de lucht, Geef het gerust uit handen bij Mooi Online!

Mooionline zijn zeer klantvriendelijke, slimme, doelgerichte meedenkers

Ik heb mijn website laten bouwen door Mooionline, in een woord........uitmuntend! Ze denken mee, geven de kern van hetgeen ik wild goed weer en verzorgen een prachtige betaalbare website. Niet duur maar zeer goed! De service is zeer goed, ook bij kleine wijzigingen in de website werken ze klantvriendelijk mee. Ik kan iedereen hun diensten aanbevelen.

Blij met Mooi Online!

Ze hebben een mooie website voor mij opgeleverd en de samenwerking was erg prettig. Aanrader!

Over Mooi Online

Wil je een goedkope website laten maken zonder moeilijk gedoe? Mooi Online levert goedkope, professionele websites die je zelf heel eenvoudig kunt onderhouden én waarbij je een onbeperkt aantal pagina’s kunt aanmaken voor slechts €249,-. En heb je geen tijd of zin om je eigen teksten in je website te zetten? Maak dan gebruik van onze vulservice, dan doen wij dat voor je.