Snel en correct geholpen worden.

Dank voor de site, hij ziet er prachtig uit. Fijn dat vragen snel en correct behandeld worden.

De website is precies geworden zoals wij voor ogen hadden.

Rene en Claudia hebben aan de hand van ons ontwerp een mooie, goed werkende website opgeleverd. Ze hebben tijdens het intake gesprek goed naar ons geluisterd en ons geïnformeerd en geadviseerd waar nodig. Het CMS programma is als leek ook goed te doen en als er vragen zijn dan kun je ze altijd bellen/mailen. Wat ons betreft een goede partij om mee samen te werken.

Marloes, Wat ontzettend leuk om te horen. Wij vonden het ook prettig samenwerken en wensen jullie veel succes toe met de website http://olympicfruit.com/nl/! Team Mooi Online

Zeer prettige samenwerking met een heel mooi eindresultaat

Mooi Online heeft aan al mijn verwachtingen voldaan. Oplevering conform afspraak en op tijd. Steeds goed meegedacht gedurende het bouwen van de website. Ook de handleiding is uitgebreid en to-the-point.

Chris, Bedankt voor het vertrouwen in ons. We vinden het erg leuk om dit te lezen. Veel succes toegewenst met jullie website https://dmu-matching.nl/! Team Mooi Online

Snelle aanpak, fijne samenwerking

Het was goed schakelen met Mooi Online, in het offerte traject en daarna in het opzetten van de website. Deadlines werden gehaald en er werden pro-actief meegedacht en ideeën toegevoegd.

Een hele goede ervaring, snelle respons, goed persoonlijk contact.

Prachtige website, ik ben er blij mee!

Prima service.

Vriendelijk en snel geholpen. Ook de video instructies om de site te bouwen is duidelijk en handig.

Professioneel, op tijd en behulpzaam!

Vanaf de eerste contact tot de oplevering ben ik zeer tevreden. Ik kreeg snel hulp, terugkoppeling op mijn vragen en de website werd neetjes op tijd opgeleverd. Ik kreeg zelfs wijzigingen doorgevoerd nadat mijn laatste officiële feedback ronde klaar was. De enige min punt is de lay-out van de menu op desktop, maar dat gaat meer over smaak dan functionaliteit.

Professioneel bedrijf

Vriendelijk medewerkers die hun afspraken nakomen. Met namen Claudia en Ingrid. Wens jullie heel veel succes.

proffessioneel en correct

goede afwerking en precies zoals afgesproken

In hele korte tijd hebben ze een top site neergezet!

Op korte termijn had ik een projectwebsite nodig en Mooi Online heeft dat erg goed gedaan. Ik hoefde alleen maar de gewenste content op te sturen en zij deden de rest. Je hebt er geen omkijken meer naar, ideaal! Enige verbeterpunt zou de communicatie aan het begin zijn. Nadat ik de website online had 'besteld' was het niet helemaal duidelijk wat de vervolgstappen zouden zijn. Gelukkig was dat met één telefoontje vervolgens opgelost!

Mooie en toegankelijke site uitgevoerd tegen een zeer redelijke prijs.

Op aanraden van uitgeverij Pumbo ben ik in contact gekomen met "mooionline" Na het eerste contact werd direct begrepen, wat er beoogd werd en al snel kwam er een site naar voren, die hun naam echt eer aan doet. Een mooie opzet, die echt uitnodigde om verder te navigeren binnen de site. Wij hebben Pumbo bedankt voor hun advies en gaan in de toekomst zeker verder met dit bedrijf.

Nette website, met veel opties!

De website ziet er netjes en verzorgd uit. Daarnaast kan je met al je vragen terecht bij Mooi Online!

zeer goed

De site is zeer betaalbaar en het eindproduct mag er wezen. Het is mogelijk, dat wanneer je een basisprogramma koopt, om via de instructiefilm, die wordt meegeleverd, de site naar eigen inzicht te ontwerpen. Zelf heb ik daar niet voor gekozen en daar heb ik geen spijt van. Het resultaat kunt u zelf zien op de site: "dexholland-zeenavigatie.nl" Mooionline is een bescheiden topper, die veel geeft voor weinig geld. getekend: Dex Holland (een blijde klant)

Prima!

Zeer goed te bereiken. Geweldige service. Denken mee en bouwen een mooie website in 'no-time'.

Zeer tevreden!

We zijn zeer tevreden over de nieuwe website van Het Feestkasteel via Mooi Online. En zeker ook over de ondersteuning tijdens het opzetten en invullen ervan. Als kledingverhuurbedrijf zijn we geen standaard bedrijf. Er werd goed meegedacht over een passende template zodat de website echt bij ons bedrijf past en toekomstbestendig is! Ook na oplevering kunnen we nog steeds met vragen terecht om onze website te blijven verbeteren. De korte lijnen en handige video's met uitleg zijn heel plezierig.

Top service en een mooie website!

Voordat ik mijn keuze had gemaakt voor mooi-online heb ik goed mijn huiswerk gedaan. Na een telefoongesprek met Rene wist ik dat ik mijn website bij mooi-online wilde laten maken. Dit is een goede keuze geweest en ik ben zeer tevreden over het team van mooi-online. Ik heb vaak gebeld met vragen en ben altijd goed te woord gestaan zonder ook maar 1 keer in de wacht te zijn gezet. Martin heeft mijn website gemaakt en al mijn wensen er goed in verwerkt. De prijs-kwaliteitverhouding is heel goed en het bedrijf is echt een aanrader.

zeer goede service en een mooie website!

Snelle levering van mijn webshop en ik kon gelijk aan de slag. Prima communicatie van hun kan voor vragen enz.

Geweldige service en eenvoudig te bedienen oplossingen

Duidelijke informatie vooraf, na bestelling zeer snelle levering en binnen enkele uren al live. Vervolgens met wat tips van de supportdesk en duidelijke handleidingen zeer snel de site zelf invulling kunnen geven. Een echte aanrader!

Fijn bedrijf, fijne mensen en komen hun afspraken altijd na.

Mooi Online heeft voor ons verschillende websites gebouwd. We zijn zeer tevreden over onze samenwerking. Contact loopt soepel, afspraken worden altijd nagekomen. Zoekt u een wedbouwer? Mijn advies, zoek niet verder en doe dit bij Mooi Online!

Mooi online maakt een website naar jou wensen.

Snel reactie op je vragen, behulpzaam. Ik ben erg blij met het eind resultaat!

Prachtige site gemaakt en plezierig bedrijf om mee te werken.

Enorm tevreden over de nieuwe website. Erg fijn bedrijf om mee te werken. Personeel is erg vriendelijk en persoonlijk en doen er alles aan om de site zo mooi mogelijk te maken en komen met goede ideeen. (doen hun naam eer aan) Ook snelle communicatie mogelijk telefonisch of over de mail, zodat aanpassingen zo klaar zijn. mooionline een aanrader !!!

Vakkundig en vriendelijk personeel, zeer behulpzaam

De klantvriendelijkheid was al tijdens het offerte traject goed. Duidelijke offerte en snelle afhandeling van het gehele traject van ontwerp tot oplevering. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen door Martin. ook vragen per e-mail werden snel en duidelijk beantwoord. Al met al een aanrader!

Een professionele en mooie website binnen mijn budget!

Voordat ik in contact kwam met Mooi Online had ik nog geen website. Ik wilde graag een professionele en overzichtelijke website in WordPress. Via Google ging ik op zoek naar een geschikt bedrijf die mij hierbij kon helpen. Al snel kwam ik uit op Mooi Online en zag ik dat zij gespecialiseerd zijn in WordPress. In het begin was ik er niet geheel zeker van of mijn wensen wel haalbaar waren. Ik had namelijk een beperkt budget maar wilde wel graag een professionele website. Nadat ik alle mogelijkheden op de website van Mooi Online goed had bestudeerd, besloot ik om telefonisch contact op te nemen. Ik heb toen een aantal goede gesprekken gehad met Mooi Online waarbij alle mogelijkheden uitgebreid werden toegelicht. We kwamen al snel tot de conclusie dat de template die ik voor ogen had haalbaar was binnen mijn budget. Hierdoor werden al mijn twijfels die ik vooraf had weggenomen! Het contact met Mooi Online heb ik als zeer prettig ervaren. Mooi Online heeft altijd snel en adequaat gereageerd op mijn vragen. Ook werden onduidelijkheden uitgelegd en weggenomen. Vanaf het begin weet je waar je aan toe bent, afspraak is afspraak. Er zijn geen onverwachtse kosten! Als resultaat heb ik een professionele, mooie, overzichtelijke website binnen mijn budget! Ik heb al meerdere complimenten gehad op HuurSpeakers.nl. Ik kan Mooi Online aan iedereen aanbevelen!

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over hoe mijn website geworden is en ook tevreden over klantvriendelijkheid!

Voor t eerst een samenwerking aangegaan, en tot op heden prima geregeld en snelle service!

Over Mooi Online

Je website laten maken bij Mooi Online? Wil je een professionele website laten maken die je ook zelf heel eenvoudig kunt onderhouden? Dan ben je hier op het juiste adres. Ons idee is heel eenvoudig en voor iedereen die graag een betaalbare website wil laten maken, maar geen zin heeft in ingewikkelde dingen. Je kiest een website, stuurt ons je teksten, foto’s en logo en wij zorgen dat alles goed en professioneel in je website komt te staan.