Goed en deskundig

Goed en deskundig.

Voor mij DE beste in haar vak met een team wat ook vakbekwaam is.

ja wat moet ik nog meer toevoegen Voor mij DE beste in haar vak met een team wat ook vakbekwaam is. Maar omdat ik nogal complex in elkaar zit is Natasja voor mij SUPER is aan alle kanten positief klantvriendelijk: 10 behandelaar 10 wachttijd 10 begripvol 10

Fysio met aandacht voor de mens

Al vele jaren in behandeling. Altijd naar tevredenheid. Snelle behandeltijd en deskundigheid, maar vooral aandacht voor de mens.

Zeer vriendelijk, laagdrempelig en professioneel

Ik kom al jaren bij deze praktijk. Buiten het feit dat ik enorm geholpen ben met de wekelijkse therapie is er ook altijd ruimte voor een praatje. Ik voel me hier heel erg op mijn gemak en zou eenieder deze praktijk aanraden.

Klantgericht, vriendelijk en erg flexibel mbt afspraken.

Altijd goed geholpen ondanks de eenmalige moeilijke casus waar het niet mogelijk bleek een oplossing te vinden. Hier zijn professionals aan het werk.

Je wordt goed geholpen met de juist oefeningen.

Het is een mooi bedrijf, er werken vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik heb er geen slecht ervaring mee.

Ben zeer tevreden met de begeleidingen behandeling

Ben zeer tevreden met de begeleidingen behandeling

Ik heb goed therapie, waardoor ik ook graag kom.

Ik mis het als ik af moet bellen. Het is hard nodig voor mij, en zeker geen straf. Altijd een luisterend oor, en je kunt veel dingen over copd vragen. Erg tevreden!

geweldige professionele behandeling/begeleiding

Kom er inmiddels al verschillende jaren, klinkt negatief ;-) maar is het niet, mijn behandelingen zijn om de pijn te verlichten. Je wordt snel ingepland, krijgt zeer professionele hulp, denkt mee, ongedwongen sfeer en ondanks de pijn nog gezellig ook.... Het is een mooi totaalplaatje!

Over Fysiotherapie & Psychologie Van der Putten