Betrokken en secuur

Mijn oma had plots 6 uur per dag zorg nodig. Na contact te hebben gehad met Zeeuwse Zorgmensen, stond er voor het einde van de middag een team klaar en waren de roosters voor de komende 2 maanden gevuld. In 1 woord fantastisch. De zorg is betrouwbaar en secuur, ze kijken verder dan hun opdracht en spelen in op de dagelijkse behoefte van mijn oma. Ook mijn oma heeft het als zeer prettig ervaren. Dank jullie wel.

• Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Ja

Beste Eva, Bedankt voor de mooie review. We zijn erg blij te lezen dat jullie tevreden zijn over onze dienstverlening en de zorg die door onze zzp'ers is geleverd. Wij wensen jullie het allerbeste toe! Team ZZP

Fijn geholpen

Het contact verloopt altijd fijn en soepel. Je wordt altijd keurig te woord gestaan en snel en adequaat geholpen.

professioneel en daadkrachtig

Na een urgente zorgbehoefte van onze moeder zijn we snel en adequaat geholpen door Zeeuwse Zorgmensen. Professioneel, daadkrachtig, vriendelijk en zorgzaam. Een grote pluim!!

• Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? N.v.t.

Mee gedacht en snel geholpen

Wij moesten snel voor 's nachts verpleging regelen, hebben ze goed kunnen oppakken en invullen. Zorgmedewerkers waren vriendelijk en hebben prima geholpen.

begrepen mijn vader helemaal

Op het moment dat onze zorgvraag om nachtdienst nodig was, werd er direct met ons meegedacht en kon de dienst vrij snel van start gaan.

Professionals

Ik werk heel graag voor Zeeuwse Zorgmensen. Prima mensen op kantoor. Ze denken altijd mee, en helpen waar nodig.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? N.v.t.
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? N.v.t.

Bedankt voor je fijne reactie E! Wij werken ook heel erg graag met jou als zzp'er samen. Groetjes, Team Zeeuwse Zorgmensen

Prima en warme ondersteuning

Snelle en vakkundige en warme hulp op het moment waarop we het nodig hadden ...dank jullie wel!

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Beveiligde mail was wat ingewikkeld zonder PC kan me voorstellen dat senioren daar ook moete mee hebben

Beste Frank, Bedankt voor je reactie! En zeker ook voor de feedback met betrekking tot de beveiligde mail. Dat is zeker iets waar we rekening mee moeten houden! Vriendelijke groet, team Zeeuwse Zorgmensen

Respectloos

Wat een organisatie....... Laten een man in de laatste weken van zijn leven aan zijn lot over omdat het niet zo gaat als dat ze willen. Kleinzoon die voor de allerlaatste keer zijn opa kan zien, mag van de verzorging niet in huis zijn. Medicatie waar maandenlang op gesleuteld is zodat deze werkt , moet op eens anders omdat zustertje lief het per se op haar manier wilt. Meneer mag niet meer douchen omdat zustertje bepaalt dat het geen toegevoegde waarde meer heeft. Alsof een man in zijn laatste fase geen recht meer heeft op een menselijk bestaan. Rond uit onmenselijke organisatie . Zou niks meer met zorg van doen mogen hebben, als je het mij vraagt

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Menselijk maatwerk is ver te zoeken

Beste Danny, Wij betreuren het ten zeerste dat dit de perceptie is van de geleverde zorg. Wij zijn momenteel in gesprek met de Mantelzorgmakelaar, huisgenoten en familieleden van meneer. Zeeuwse Zorgmensen

De geleverde zorg beantwoordde aan de verwachtingen.

Mijn ouders hadden 1 keer in de week aanvullende zorg nodig. Mijn pa was langdurig ziek, en zijn vrouw wilde een paar uur in de week van huis kunnen om boodschappen te doen en korte bezoekjes af te leggen. Dank zij de medewerksters via Zeeuwse Zorgmensen kon ze haar man in vertrouwde handen achterlaten.

• Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? N.v.t.

Fijn om te herintreden via de Flip

Nu mijn laatste weekend werken voor de FLIP voor de deur staat wil ik jullie Zeeuwse zorgmensen alvast erg bedanken voor de afgelopen 6 maanden! Jullie hebben mij wegwijs gemaakt weer in de zorg maar ook binnen Zorgstroom waar ik moest wezen en wat ik moest weten. Jullie hebben mijn herintreding in de zorg mogelijk gemaakt en me vooral vertrouwen gegeven dat het goed komt. Jullie boden mij de mogelijkheid om mij bedrijf af te bouwen en mijn zorg carrière weer op te bouwen. Met daar voor een extra woord van dank aan Priscilla. Jullie hebben gekeken hoe ik weer op mijn oude functie terug kon komen en wat ik er voor moest doen. Ik viel gelijk in een hectische tijd van Corona, maar het is allemaal goed gekomen. Jullie hebben voor me mee onderhandeld in mijn salaris. Vanaf dinsdag zal ik over gaan naar een vaste locatie.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? N.v.t.

Fijn dat er aanvullende zorg was voor mijn moeder.

Mijn moeder had meer zorg nodig dan bekostigt kon worden met de overbruggingszorg wlz. De zorg werd vlot geregeld en ook aangepast toen dat nodig bleek.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? echte zorg op maat vanuit je deskundigheid en toch niet betuttelen is een lastige combinatie. Dit lijkt mij een constant aandachtspunt.

Betrokken medewerkers, korte lijntjes, communicatie van mens tot mens

Veel is mogelijk bij de ZZM. Snel adequaat en met oog en oor voor mensen met zorgvragen. Dat geldt zowel voor de mensen op kantoor als de zorgmensen die daadwerkelijk zorg verlenen. Wij konden rekenen op lieve medewerkers zie de perceptie op de thuiszorg direct wisten om te buigen van 'vreemden in huis' tot fijne mensen waar naar uitgekeken werd.

Fantastische Service, Vriendelijk, Behulpzaam, Flexibel

ZZ heeft de zorg voor mijn vader geregeld. Van de eerste dag tot het moment dat hij naar een verzorgingshuid ging fantastisch geregeld.

• Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? N.v.t.

Goede particuliere zorg, die goed bereikbaar, inzetbaar en betrouwbaar is.

De verzorgenden van ZZM werden ingezet voor de zorg bij mijn moeder ongeveer 6 jaar geleden als aanvulling op de zorg van Zorgstroom op indicatie. Mijn moeder wilde graag thuis blijven wonen en dit was alleen mogelijk als er een aanvulling op particuliere basis was. Aangezien deze zorg werd verzorgd door een team van ongeveer 6 mensen, voelde dit voor mijn moeder zeer vertrouwd. Daarvoor zijn wij als familie ,namens ons moeder , de voor haar zeer vertrouwde verzorgenden heel dankbaar. Uiteraard ook dank aan de organisatie die er achter zit. Communicatie verliep altijd vlot en plezierig.

Betrokken, deskundig,empatisch

In de laatste twee weken op zo'n geweldig bescheiden maar professionele manier ons en onze moeder in haar laatste levensfase bijgestaan. Alle respect en dankbaarheid Jeannette Kamps

Snelle terugkoppeling, betrokkenheid,

De wachtijden zijn kort. Vrolijk personeel, goede service.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? De tijd nemen voor de klanten die bellen. Ipv tijdens een telefoongesprek een wisselgesprek aannemen

betrokken en enthousiast

Al jaren klant, zorgverleners zijn zeer betrouwbaar, meedenkend en meegaand.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Zorgvuldigheid bij administratie en overeenkomsten. Vakinhoudelijke begeleiding / meedenken

Beste Matthijs, bedankt voor de positieve reactie en de verbeterpunten. Deze of uiterlijk volgende week nemen wij contact met u op om het verbeterpunt te bespreken. Fijne woensdagavond gewenst. Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

wisselend

Heb veel energie en tijd gestopt in het opzetten van scholing, en een mogelijke samenwerking op het gebied van casemanager schap of opties om samen te werken. Maar helaas is dit op niets uitgelopen. Vin het jammer dat het bedrijf enorm is gegroeid en dat hierin niet is gekeken naar mogelijkheden voor onze samenwerking.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? open communicatie.
  • Bent u tevreden over de snelheid van terugkoppeling door en contact met de medewerkers? Nee

Hoi Leontien, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een eerlijke beoordeling te schrijven. Dit is voor ons waardevol. Persoonlijk blijven vinden we belangrijk, ookal maken we een groei door. Het is dan jammer om te horen dat je dit anders ervaart. Wij nemen daarom m.b.t. de verbeterpunten nog contact met je op (of misschien is dit inmiddels al gebeurd). Hartelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Goede service, sterke en duidelijke communicatie

Goede service, sterke en duidelijke communicatie. Geregelde terugkoppeling op uitgezette vraag.

• Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Geen

Beste Reinier, bedankt voor de positieve review! Dit waarderen wij enorm en gaan ervoor om de ervaringen met Zeeuwse Zorgmensen zo positief te houden. Prettige woensdag gewenst! Hartelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Korte lijnen. Prima personeel op kantoor

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemiddag Sylvie, wat een leuke beoordeling. We gaan ervoor zorgen dat je ervaringen met ons zo positief blijven. Dankjewel dat je de moeite hebt genomen hiervoor. Hartelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Duidelijk, vriendelijk, bereikbaar, betrouwbaar, deskundig

Duidelijk, vriendelijk, bereikbaar,betrouwbaar,deskundig

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? prijs/kwaliteit heeft te maken met de tarieven, te laag tov andere bureau's.

Hoi Myrian, Hartelijk bedankt voor jouw beoordeling. Dat waarderen wij en we gaan ook met de feedback aan de slag. Hier zal je nog over worden geïnformeerd. Fijne avond gewenst. Hartelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Neutraal

Je kan er met al je vragen terecht. Ik zit er ondertussen 5 jaar. Er is altijd wel werk te vinden als zorgverlener en daar ben ik heel tevreden over. Ze zijn er hartelijk en professioneel ingesteld en dat is ook wel wat ik persoonlijk nodig heb voor een goeie werkrelatie. Wat ik minder vind, is de onregelmatigheid van de uitbetalingen. Ik weet na 5 jaar nog niet wanneer dit plaatsvind. Dan is het aan t begin vd maand. Dan eind vd maand. En dan weer midden vd maand. En dit schommelt continue. Als dit iets meer in balans zou zijn, zodat ik erop kan bouwen. Dan zou Zeeuwse Zorgmensen 5 sterren krijgen van mij.

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Graag een oplossing voor regelmaat in uitbetalingen.

Hoi Hanna, Dankjewel voor je positieve reactie en bedankt voor je verbeterpunt. Dit waarderen wij. Zeeuwse Zorgmensen streeft ernaar dat de betalingen zo goed mogelijk verlopen. Als ZZP’er heb je echter een debiteurenrisico en kun je nooit iedere maand op dezelfde datum uitbetaald worden, zoals een werknemer zijn of haar loon betaald krijgt op dezelfde dag van de maand. Wij zullen binnenkort contact met je opnemen om dit nog eens toe te lichten en eventuele vragen te beantwoorden. Fijne dag en een vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen.

De 4 medewerkers hebben ons geweldig goed ondersteunt in de laatste fase van het leven van onze clie

Zeer fijne samenwerking ervaren. Professioneel en warm.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goedemorgen Camiel, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling en warme woorden. Het was zeker een prettige samenwerking en de bedankjes voor de zorgverleners waren uniek en werd zeer gewaardeerd. Bedankt en wij gaan zeker zo door! Als we jullie nog eens ergens bij kunnen helpen, horen we het graag. Fijne woensdag! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Een vriendelijke sfeer

Snelle afhandeling

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hoi Dominique, Dankjewel voor je positieve review! Wij gaan ervoor zorgen dat je ervaringen met ons zo blijven. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen

Ik voel me thuis in jullie organisatie

Ik kan altijd bij jullie terecht als er vragen of problemen zijn; je moet t zelf ook aangeven

• Deskundigheid/Vakmanschap
  • Welke verbeterpunten geeft u Zeeuwse Zorgmensen mee? Nabespreking als er een moeilijke kwestie is geweest in een zorg. Dan het hele team

Hallo Ria, Dank voor de mooie beoordeling! Fijn dat je dit zo ervaart. Het contact en samenwerking met jou is ook altijd zeer prettig! Goed dat je aangeeft dat een nabespreking een punt is om mee te nemen. Waardevol punt en nemen wij mee! Met vriendelijke groet, Team Zeeuwse Zorgmensen