• Nazorg en garantie

Prettige vrouw

Ik vind het telefonisch moeilijk te bereiken.Ik had via de mail een vraag gestuurd en er werd gevraagd erover te bellen,maar ik krijg geen contact.

• Service N.v.t.
  • Nazorg en garantie N.v.t.

altijd aandacht en goede zorg

zie hier boven

• Nazorg en garantie

Juiste oplossing na gedegen onderzoek!!!

Mirjam heeft na een gedegen onderzoek duidelijk kunnen uitleggen waar mijn klachten vandaan komen. Zelf wandel ik veel en loop ik graag hard, wat de laatste tijd dus niet meer pijnloos ging. Nadat Mirjam therapie zolen heeft aangemeten heb ik even moeten wennen, maar ik kan niet anders zeggen dan dat het mij zeer goed geholpen heeft. Binnenkort maak ik een afspraak voor een extra paar, zodat ik niet hoef te wisselen van sportschoen naar wandelschoen.

Voet klacht gaat niet over.

Ondanks tweemaal bezoek n.a.v. klachten onvoldoende adequate oplossing. Nu onder behandeling bij een gespecialiseerde voet fysiotherapeut is er vooruitgang. Podo therapie is misschien niet de juiste remedie bij voetklachten van mensen die nog volop bewegen??? Weet hier eigenlijk onvoldoende van.

Vriendelijke en beroepsvaardige podologe.

Mijn zooltjes waren al 15 jaar oud en waren aan vernieuwing toe. Mijn gegevens stonden nog op hun PC. Een snelle afspraak gemaakt en mijn klacht werd met aandacht toegehoord. De zooltjes werden gemaakt en waren snel klaar i.v.m. mijn geplande vakantie. Fijn dat ik ze heb, ze lopen heerlijk.

Nadat ik bij andere podotherapeut in behandeling was geweest en ik niet van mijn klachten af was, geloofde ik er niet meer in dat dit nog zou veranderen, veel pijn en moeite met lopen. Maar bij Podotherapie Ermelo ben ik uitstekend geholpen en nog steeds, en ben ik al meer dan 10 jaar klachtenvrij!!

Niets op aan te merken,

Deskundige en zeer aardige dame.

Professioneel. Er wordt goed naar de cliënt geluisterd en geadviseerd.

Plezierige en vriendelijke benadering als cliënt. Goede voorlichting en prima steunzolen.

Vriendelijk en deskundig

Fijn geholpen!

Prettige, vriendelijke en vlotte aanpak

Goed advies en fijne zolen. Helpt echt. Ook de persoonlijke benadering is prima.

Erg professioneel en kundig

Hele fijne ervaring bij Podotherapie Ermelo, ze zijn erg professioneel en kundig! Aanmeten, uitleggen en voor ik het wist kon ik ze al ophalen. Heel blij met mijn zooltjes, het maakt zoveel verschil!

Mensen due weten waar ze mee bezig zijn

Super goede ervaring, kan weer zonder pijn hardlopen. Gr Wim

Deskundig geholpen

Plezierig en deskundig geholpen

Vakkundig, probleemoplossend ingesteld, vriendelijk

Mirjam heeft direct het probleem door, zoekt naar oplossingen en het is fijn dat de zooltjes direct aangepast worden.

Voldoet aan verwachtingen

,,vriendelijk, en meedenkend.dank je wel!!!

Vriendelijk en vakkundig

Erg vriendelijk! Na grondig onderzoek een passende zool aangemeten gekregen, die heel goed werkt! Geen last meer van mijn voet. Ik kan Mirjam aan iedereen aanbevelen!

Prima geholpen

Tussen door een afspraak gemaakt, kon direct terecht en werd ook meteen mijn steunzool aangepast, heel fijn.

Mirjam is een Lieve vrouw die haar werk met heel veel passie doet. En dat merk je in alles. Mooie praktijk, heel schoon!

Prima service!

Gewoon goed

Prima geholpen door aardige mevrouw

IK was er voor het eerst, maar ze nam alle tijd voor mij en ik werd vakkundig geholpen.

Kundig. Altijd een oplossing.

Ze is voor mij een kunstenaar Zo geweldig wat ze met mijn voeten doet .Echt fantastisch.

Vakkundig en prettig.

Bijzonder kundige ondersteuning op een klantvriendelijke wijze.

Kan na behandeling weer goed lopen

Kan na behandeling weer goed lopen.

Uitstekend geholpen

Nemen de tijd voor je leggen alles goed uit

Over PodoTherapie Ermelo

PodoTherapie Ermelo behandelt en verzorgt klachten aan de voeten en aan de voet gerelateerde klachten. Sinds 2001 zijn wij gevestigd aan het Schoolpad 1c te Ermelo. Professionele persoonlijke aandacht en uw eigen vaste behandelaar zijn bij ons vanzelfsprekend.