Fijne partner

Ik heb mijn huis laten verbouwen door Bouwbedrijf van der Westerlaken. Vooraf hebben we afspraken en planningen gemaakt welke allemaal zijn nagekomen! Indien er wel een probleem was kwam Bouwbedrijf van der Westelaken met een passende oplossing waardoor de planning niet in gevaar kwam. Ze hebben mij veel werk uit handen genomen en het resultaat was perfect. Goede vaklui heef dit bedrijf in dienst die niet te beroerd zijn om een uurtje langer te blijven of zelfs een zaterdag te komen als het of moet, En dit alles tegen een zeer acceptabele prijs. De bouwperiode was voor mij een leuke tijd omdat alles zo goed liep

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam, Vloer, Badkamer, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service

Meedenkend

Bij een complexe verbouwing denkt dit bedrijf mee. Zowel in de oplossing als in het beperken van de kosten.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Meer dan voortreffelijk werk geleverdd

Zeer tevreden over bouwbedrijf Vd Westerlaken. Afspraken worden prima nagekomen en men denkt goed mee tijdens de bouw. Voor alles hebben ze een specialist, tegelwerk, keuken plaatsen, kozijnen maken en plaatsen en natuurlijk metselwerk. Al met al zijn wij zeer tevreden met het eindresultaat en dat voor een concurrerende prijs.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Badkamer, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Betrouwbaar tegen een eerlijke prijs vakwerk geleverd

Grote verbouwing laten doen door dit bedrijf, alles soepel verlopen en goede kwaliteit geleverd.Fijn personeel, tegen de aangenomen prijs opgeleverd.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak, Aanbouw/dakopbouw, Serre/overkapping, Beglazing en kozijnen, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Goed, vakkundig en vriendelijk personeel.

Bouwbedrijf met verstand van zaken. Tijdens de bouw wordt goed doorgesproken wat exact de wensen zijn en zijn er mogelijkheden om nog dingen te wijzigen. Personeel is vriendelijk en vakkundig. Bouwtoezicht is goed. Alle mensen van bb v.d. Westerlaken zijn aardig, vriendelijk, behulpzaam en vakkundig. Het enige nadeel is dat de bouw niet consequent opgeruimd wordt, waardoor wij dit zelf steeds gedaan hebben om toch door een zo opgeruimd mogelijke bouw te kunnen lopen en in te kunnen werken.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Betrokken en de ski dit personeel

Na goede afspraken, is alles naar tevredenheid afgerond. Wij hebben een erg fijne bouwperiode gehad.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Garage/schuur, Indelingswijziging, Restauratie monumentaal pand, Beglazing en kozijnen, Isoleren (deel) woning, Badkamer, Keuken, Vloer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Gilzeweg 4 4861AT Chaam

Over Bouwbedrijf Van der Westerlaken B.V

Van vakantiewoning tot een complete woonwijk of van schuurtje tot bedrijfshal; Bouwbedrijf van der Westerlaken kan het voor u bouwen. Het familiebedrijf Van der Westerlaken kent een lange traditie en heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Omdat wij bijzonder veel waarde hechten aan een goede samenwerking met onze klanten, gebruiken onze vakmensen alleen goede bouwmaterialen, terwijl u binnen het afgesproken budget blijft. Wilt u eens geheel vrijblijvend kennismaken met onze manier van werken? Neem dan gerust eens contact met ons op. Via e-mail ([email protected]) of via de telefoon (0161-491600).

Over Bouwnu