Goede service en erg vriendelijk

Erg tevreden met het schilderwerk aan ons huis!

Zeer vakkundig en plezierig

Wij zijn zeer tevreden voor zowel ons buiten- als binnenschilderwerk. De toepassing van spuittechniek binnen op grote vlakken geeft een mooi strak resultaat. Ze hebben netjes en vakkundig gewerkt en alles schoon opgeleverd.

Prachtig schilderwerk, heel tevreden met het resultaat.

De wanden en plafonds van onze pas gekochte woning zagen er niet uit. Veel oneffenheden en donkere plekken. Jullie schilders hebben de boel omgetoverd tot een prachtig strak geheel. Vlot en supernetjes gewerkt. Erg vriendelijke mannen. We zijn heel erg tevreden!

Goed werk geleverd en goed meegedacht

Gezien de wisselende bezetting van ruimtes is schilderen bij ons lastig. Dit is door de schilders prima opgelost. Flexibele instelling en goed werk geleverd

Professioneel, top kwaliteit!

Top bedrijf, super ervaring mee. Zowel binnen als buiten schilderwerk.

Prima service en samenwerking

Goede logistiek en prachtig resultaat. Enig minpuntje is dat we niets hoorden op het moment dat jullie zouden beginnen (mei 2018), maar pas in augustus. Verder heel professioneel gewerkt en altijd fijn contact. Chapeau Bij evt reviews op de sote svp geen naam vermelden

goede prijs kwaliteit verhouding

we hadden de offerte snel in huis. word goed meegedacht en geadviseerd. erg aardige vaklui

Goede service, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Al jaren bekend met dit bedrijf. Afgelopen jaar 2 klussen laten doen; buiten schilderwerk en plafond vervanging in slaapkamer binnen. In beide gevallen zijn de werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd, er is heel keurig gewerkt en op tijd opgeleverd. Prettig no-nonsense contact met zowel de bedrijfsleiding als met de uitvoerende mensen.

Netjes gewerkt binnen de afgesproken tijd en binnen budget. Heel tevreden

Ervaren schilders die top kwaliteit leveren voor een acceptabele prijs. Fijn en betouwbaar bedrijf dat afspraken nakomt. Zeker aan te raden.

Heel kundig personeel en goede service

Prettig contact gehad en uiteindelijk heel blij met het resultaat!

Vakkundig

Een professionele schilder waarbij geldt afspraak is afspraak. We zijn zeer tevreden met het geleverde werk en de vriendelijke dienstverlening

Staat hieronder....!

Zéér prettige mannen die ons huis zo prachtig hebben geschilderd.Professioneel,oplossingsgericht,niets is teveel.Erg fijn dat alles keurig werd opgeruimd! Maw wij zijn bijzonder tevreden!

DKS biedt hoge kwaliteit voor een scherpe prijs, doet wat men belooft

Ik heb al jarenlang zeer goede ervaring met DKS, een absolute aanrader!

Fijn en betrouwbaar personeel

Fijn en betrouwbaar personeel, werken snel en vakkundig

Wakkerendijk 56 3755DD Eemnes